מ ל א ך ש ח ו ר
New member
מישהו שמע על המתופף תומר צדקיהו??
אתמול שמעתי אותו מתופף אצל אביב גפן והטעויות ברוק עצמאות...ואני חייב לציין שהוא מתופף לא רע בכלל והוא מוסיף המון ללהקה...כבר לא אותו תיפוף משעמם כמו שהיה פעם בלהקה הזאת... הוא גם עשה איזה סולו אחד מאוד נחמד... בכלל יצא לי לראות את המתופף הזה בכמה תוכניות...באלי יצפאן...בערוץ 24 אצל כל מיני אומנים והוא גם נראה ממש צעיר ככה שלדעתי עוד ישמעו עליו הרבה... חוץ מזה מישהו היה אתמול ברוק עצמאות?
אתמול שמעתי אותו מתופף אצל אביב גפן והטעויות ברוק עצמאות...ואני חייב לציין שהוא מתופף לא רע בכלל והוא מוסיף המון ללהקה...כבר לא אותו תיפוף משעמם כמו שהיה פעם בלהקה הזאת... הוא גם עשה איזה סולו אחד מאוד נחמד... בכלל יצא לי לראות את המתופף הזה בכמה תוכניות...באלי יצפאן...בערוץ 24 אצל כל מיני אומנים והוא גם נראה ממש צעיר ככה שלדעתי עוד ישמעו עליו הרבה... חוץ מזה מישהו היה אתמול ברוק עצמאות?