מישהו שיסדר לי את הראש עם פרוקסיו פעם אני קורא שפרוקסי זה שרת פעם אני קורא שלדפדפן יש פרוקסי פעם אני קורא על proxy class שדרכו קוראים ל- web service מה זה בדיוק פרוקסי