מישהו רוצה

kerenvaknin

New member
תודה

אז אם יש למישהו רעיון למבחן כזה אז תפרסמו פה תודההההההההההה :D
 

kerenvaknin

New member
מממ אני לא יודעת הרבה

אם את עושה מבחן תעשי מבחן כזה לרמה של בינונים... כאילו אני יודעת בערך אני לא ממש מפגרת... ואני גם לא יודעת טוב הבנת בערך?
 

via lactea

New member
המבחן

Escribir el verbo en el tiempo correcto y los articulos que faltan (el la los las) 1. Yo me _____ ahora a mi casa - verbo ir 2. Mi amiga ____ mucho cuando se entero de ___ desgracia - verbo llorar y un articulo 3. Estos perros _____ muy violentos- verbo estar 4. En esa fiesta me _________ mucho, ____ alcohol era abundante- verbo emborracharse y un articulo 5. Anoche ______ una gran comida, _______ muchos invitados- verbos cocinar y venir זה כל מה שיכולתי לחשוב כרגע
 

kerenvaknin

New member
תשובות למבחן!

קודם כל ממש תודה רבה! והנה התשובות שעשיתי 1. Yo me voy ahora a mi casa - verbo ir 2. Mi amiga lloro mucho cuando se entero de la desgracia - verbo llorar y un articulo 3. Estos perros estan muy violentos- verbo estar 4. En esa fiesta me emborrache mucho, el alcohol era abundante- verbo emborracharse y un articulo 5. Anoche cocine una gran comida, vinieron muchos במשפט 5 היה לי בעייה כי לא ידעתי מי בישל..... עשיתי כאילו שמדובר ב"אני"
 

Dafnush17

New member
עונה (מנסה לפחות:))

1.voy 2.lloro...la 3.estan (לא אמורים לשים son?) 4.emborrache...el 5.cocine...vinieron חביב המבחן:)
 

בלאגנית

New member
הלוואי שהייתי יודעת לענות על הכל...

בגלל שרק התחלתי עם לימודי הספרדית, אני לא כל כך בטוחה במה שאני אגיד.אשמח אם מישהו יגיד לי אם עשיתי את זה טוב. משפט 1. voy אולי? 2. לא הבנתי מה הכוונה כשכתבת : un articulo? 3. estan (עם אפוסטרפיט מעל ה- a,לא יודעת איך כותבים פה את זה) 4. yo me emborracho
 
איזה כיף ../images/Emo70.gif../images/Emo70.gifתעשו עוד כאלה../images/Emo45.gif

פורפפפפפפפפפפפפפפפה
אהבתי בטירוף חחחחחחחח
תאנקיו
 

via lactea

New member
הסבר

articulo- כל המילים כמו lo la los las לא יודעת איך קורים למילים האלו בעברית בשאלה השלישית בעצם יכול להיות son o estar. אם אני מכירה את הכלבים ואני יודעת שאלה לא כלבים אלימים, אז אני אשתמש ב- estar כי האלימות יכולה להיות כנראה זמנית. אך אם אני לא יועת אם הם אלימים בדרך כלל אז אני אשתמש ב- ser. אני הכתבתי לכם להשתמש ב- estar כדי שפשוט לא תתבלבלו אך בעצם הייתי צריכה לתת לכם להחליט.
 
למעלה