מישהו רוצה לעזור לי בכתיבת מדריכים?

kickmaster

New member
מישהו רוצה לעזור לי בכתיבת מדריכים?

אני מקים אתר שיעסוק במתן מדריכים והורדות שקשורות ל3DSMAX ואני מחפש אנשים שיעזרו לי! ניתן ליצור איתי קשר ב[email protected] תודה מראש!
 

AmirBD1

New member
מדוע האתר אינו תומך במוזילה??

צריך לעשות רק כמה שינויים קטנים...
 

kickmaster

New member
האם אתה מעונין לעזור?

האם אתה מעונין לעזור? בכל אופן אשמח אם תרשם ותעזור לי לקדם את האתר!
 

assaf222312

New member
נרשמתי

אבל למה רק במקס? למה לא להרחיב לדיונים בכל התכנות? יכול להיות אחלה פורום אם יצטרפו לשם הרבה אנשים כי למען האמת אני לא סובל את הממשק של תפוז
 

kickmaster

New member
ידידי, אתה צודק

ושוב נשאלת השאלה האם אתה או מישהו אחר יכול לעזור! אני התחלתי ללמוד 3dmax לפני חודשיים ואני עדיין לא כל כך שולט בתוכנה ולכן אני מבקש עזרה! אני לא יודע מאיה או תוכנות אחרות אבל אני בשמחה אשמח לפתוח עוד נושאים! אם נרשמת לאתר שלי אז בוודאי קיבלת כבר הודעה ממני שאני מקווה שתשלחו לי הצעות לשיפור!
 

assaf222312

New member
האמת שלא

לא קיבלתי ממך הודעה... והדבר הכי חשוב בכל פורום זה.. אנשים! מה שאין לך כל כך הרבה כרגע..
 

kickmaster

New member
ידוע... אני מנסה להביא אנשים!

ובשביל זה אני צריך עזרה ממך ומכל מי שנרשם! אני גם לא רוצה שיעיפו אותי מהפורום הזה בסוף! בכל אופן, תודה שנרשמת, וזה יעזור אם תשאיר כמה הודעות בפורומים כדי לעור לאתר להתחיל "לחיות". תודה מראש! www.gnm.co.il/forum
 

kickmaster

New member
תשובה!

גם באיסוף משתמשים, וגם בלתת איזה PUSH מבחינת הודעות בפורומים. כרגע יש לי 7 רשומים, אבל אף אחד לא משאיר הודעות וזה לא טוב! כמו כן, אם יש לך ידע טוב בתוכנות אני אשמח אם תעזור לי מבחינת ניהול של הפורומים! www.gnm.co.il/forum אתה יכול לדבר איתי דרך המסנג'ר: [email protected] תודה
 
למעלה