מישהו רוצה כיסוי אופנוע?

מישהו רוצה כיסוי אופנוע?

אחרי סדר וארגון הדברים שלי מצאתי כיסוי אופנוע, והוא מיותר אצלי. אם מישהו מעוניין שיצור קשר.
 

אנימור

New member
בדיוק אתמול גנבו לי את הכיסוי,

בפעם השנייה ! איזו מידה הכיסוי שלך ? אם זה XL אני אשמח ליצור קשר ולקבלו.
 
למעלה