מישהו רואה במקרה מילאן ?

מישהו רואה במקרה מילאן ?

אני אשמח לקבל הסבר , מדוע אנצ'לוטי זורק זין ושם את פירלו ורונאלדיניו בספסל? . תודה
 

קיר קמט

New member
כי מילאן זורקים זין על גביע אופ"א

ההנהלה שם מספיק מטומטמת כדי לחשוב שיש איזשהו סיכוי שמילאן יקחו אליפות, וחושבים גם שהיתרון היחסי הוא שמילאן משחקת באופ"א ולא בצ'מפיונס כמו אינטר ויובנטוס.. בסביבות פברואר מילאן יצטרכו להרים ידיים מהמאבק על הסקודטו, ואז, אם הם עוד יישארו באופ"א, פירלו ורונאלדיניו יפתחו..
 
אז אנצ'לוטי שקרן פתולוגי ?

(אני שואל ברצינות), לא פעם ציטטו אותו במשחקים של מילאן שהוא מתכוון ושואף להגיע לגמר גביע אופ"א, אז איך בדיוק ? פשוט כואב לי ומרגיז אותי שקבוצות שיכולות להפציץ ולשחק כדורגל טוב, זורקות על חובבי הכדורגל, מה נהיה פה ?
 

קיר קמט

New member
הנה 2-0 לפורטסמות'. פחחחח. עלובי נפש.

ואם אתה שואל אותי, אז כן, אנצ'לוטי שקרן, הוא גם עומד מול המצלמות וטוען שמילאן משחקת טוב כשהיא לא משחקת טוב. לדבר זה נחמד אבל במילאן אמרו כל הזמן שהסקודטו זה העדיפות העיקרית וגביע אופ"א זה המשנית.. מילאן פחות או יותר הבטיחה מקומה בשלב הבא (גם אם לא מהמקום הראשון) ובשבילה זה מספיק..
 
../images/Emo93.gif 2-2

מזה מזכיר פמגוסטה-ברמן
 
למה שלא תגיע לגמר?

את שלב הבתים היא תעבור בלי בעיה והיא לא חייבת לשחק בהרכב החזק ביותר,את זה היא תעשה בשלבים המכריעים והיא יכולה לבהחלט להגיע לגמר.יש לו את השיקולים שלו איך לחשב דקות.
 
אח רונאלדיניו

כושר לא כושר, כשהוא במצ רוח טוב הוא מאוד יעיל. מה מילאן הייתה עושה עד כה בלעדיו? הרי ברור שמהרגע שהוא יכנס למשחק, אי שם לקראת סופו, הוא היחיד שיכול להביא שינוי, ומביא. כל הכבוד לו על הריכוז, שאפילו לי היה ברור כשמש שאיכשהו את הבעיטה החופשית הזאת הוא יכניס. גולאסו מדהים, אגב, יפה יותר מבעיטות חופשיות רגילות.
 
כן, והכי עצוב

הם לא מנצלים את שנת המנוחה מליגת האלופות (בלי זלזול בגביע וופ"א, באמת בלי, וסתם בהנחה משוגעת שמילאן תחזור לשם עונה הבאה) בשביל איזשהו שינוי, כמו באיירן בזמנו.
 

kraz11

New member
לא, אבל ראיתי את

אייאקס במשחקה הכי טוב באירופה מאז עונת 04\05 ניצחון גדול 1-0 בחוץ על המבורג בלי הונטלאר ועם הרבה לחימה
 

borat1

New member
מילאן פשוט

חייבים להביא חיזוק בינואר,זה פשוט לא יכול להמשיך ככה להביא לפחות 3 שחקנים.. זה פשוט לא יתכן שרונאלדיניו,סידורף וקאקה הם הקשרים ההתקפיים היחידים שלנו וכששנים לא משחקים מחליפים אותם נגרים שאין להם מושג בכדורגל.. להביא בלם דחוף (לא,ולא עוד זבל מארסנל..),קשר התקפי (ז'ואו מאוטיניו או ריקארדו מונטליבו יכול להיות נחמד מאוד) ואחד שסוף סוף יוכל להחליף את פירלו בצורה ראוייה בקישור (מיגל ולוסו או לוקה צ'יגאריני יכולים להתאים..) אה כן,וגם להעיף את אמרסון,פאבלי וקלדזה אם אפשר..
 

Sir Terry Wogan

New member
הלוואי שתקחו עוד זבל מאיתנו

את וויליאם גאלאס, אמן. סנדרוס לא יישאר במילאן אחרי ההשאלה שלו בכל מקרה.
 

Cade Foster

New member
כל עוד אנצ'לוטי נשאר במילאן

שחקנים כמו מונטוליבו ומוטיניו יעדיפו למות מאשר לשחק אצלנו... הרי זה הכי ברור שבעולם שאמרסון יקבל דקות לפניהם. וחוץ מזה, שחקנים כאלה יעלו 20M יורו+, וסכומים כאלה ברלוסקוני ישלם רק על שחקנים שפעם היו כוכבים והיום נשאר מהם רק האבק... חלילה לא על כשרונות צעירים שכבר כיום מראים שהם מהטופ.
 

קיר קמט

New member
לפחות לפי ויקיפדיה, כרגע הוא ללא קבוצה

אחרי שבעונה שעברה היה במנטובה בסרייה B... מאז המעבר לולנסיה הוא פשוט לא הצליח לחזור לעצמו, ובהתחשב בעובדה שהיום הוא כבר בן 33, כבר לא בדיוק קל לחזור לעצמך בגיל כזה..
 
חבל מאוד

היה מדהים ביורו 2000 ואם אני זוכר גם נכון, הוא הביא במו רגליו ללאציו את הגביע מול יובה . יש יותר מדי שחקנים טראגים .
 
למעלה