מישהו רואה את הזוית של הפלסטינאים?

אבו-דני

New member
מישהו רואה את הזוית של הפלסטינאים?

הירצה מישהו לדון בסיכסוך והשלכותיו על האוכלוסיה הפלסטינאית? על ההשפלות שהם חווים מדי יום ביומו מידי ``בחורינו`` המצויינים? על הפחד שילדים גדלים כל אימת ש``בחורינו`` המצויינים מגיעים וזורעים אימה ופחד במחוזותיהם? על הטימטום בבואנו להשליט את מרותינו עליהם? ובצדק לפעמים...מרות כן? על האפקט של השפה המבולבלת שאנו משדרים? על הפשיזם השולט בהם? ע-ל ה-כ-ו-ל אם תרצו אני כאן! בהקשב עבורכם. שלכם האבו...נאחס...
 

אבו-דני

New member
מרק אני מדפר ערפית ככה ככה..

מרק ידידי, עיוורון הינה תכונה שמאלנית שפגעה בך? שלך האבו נאחס...הג`סוס (משתף פעולה) שהצליח להכנס לפלס`ר גולני...
 

אבו-דני

New member
אתה קורא את מאמריו של הזבל הזה?

מרק??? אני מתפלא עליך...קורא את מאמריו של ``הג`סוס`` לוי? איכה נשמע בחוצות ישראל מרק חוטא בקריאת דברי עוולה של....גדעון לוי. אל תאמרו בגת אל תספרו בחוצות אשקלון.. את נטיותיו הסמויים של מרקון. שלכם תמיד האבו האחד והיחיד
 
אבו-זיאד,אני לא קורא דברי-תועבה

אבל נזכרתי בו כשנזכרתי בך.. הגיע עת שתחליט באיזה צד אתה שמאל או שמאל.. ככה נראה לי.. מרק
 

אבו-דני

New member
דרך אגב אתה אחראי על פינוי האשפה?

מרק ידידי, האם אתה אחראי על פינוי האשפה בפורום? שמתי לב שמישהו פינה את השקית הזבל עם הנפילה בפנים......... שלך האבו.... שמשלם מיסים ``לעיריית מרקון``- שירות עירוני למהדרין..
 
מהו שכ``ט שאתה מקבל כסניגור?

איך לא תאבד עוצמתו ועמידתו של עם כשבין שורותיו ישנם מסיתים (כמוך) נגד עצמו הוא? האם הם מצליחים לערום גם עליך במסכנותם ועליבותם כאשר הם אלו הקוראים תגר בכל אופן צורה ומקום אפשריים ולו רק על מנת לפגע בשיאים של אכזריות שלא מובנים גם ואפילו על דורשי רעתנו. איך אפשר להבין את המוסריות הצבועה שאתה מייצג כאן? חרפה. אם בפרובקציה עסקינן אזי הצלחת.
 

אבו-דני

New member
חוזוליטה החכמה,כלום תשפכי המים עם

חוזוליטה היפה/חכמה, הן לא תתני יד לשפוך המים עם התינוק? לא תזהי עצמך עם עוולה ולו משום הטעם של ההנאה בדבר.. שליטה חכמה בשטח מאוכלס בעם עויין שומה שתוריד את המוטיווציה לפיגועים תתן פחות טעם להתעמת עם חיילינו...פחות הוצאה לאוצרינו.. ועל כן פחות השפלה במחסומים על ידי חיילים מיומנים דוברי ערבית תוריד את רף השטנה (ציירי לך ילד שאביו מוכה ומושפל ומקבל את שרביט המתאבד הבא) האם לא נפריד את המוץ מהגרעין? מתן אפשרות לאוכלוסיה להתפרנס מחד ומרדף ללא פשרות אחר המפגעים ( ירי מרחוק ,הנחת מטענים,הרעלה)וכו`. ומכאן הנסיון להציגני בשורה אחת עם מלכת הטיפשים ממר`צ, ההיא עם הפוני והעיניים הממצמצות (זהבה גלאון- אופורטוניסטית ומלכת הטיפשים אמרתי?), תהה איוולת שכן מטרתה אנוכית גרידא ואילו הטיעונים דלעיל הרי הם חקוקים בדברי ימי האימפריה הרומית..( מינימום לחץ על האוכלוסיה,פחות עויינות, יותר שיגשוג כלכלי,חופש פולחן ואמונה ועוד`).. תקצר היריעה מלהכיל כל העובדות , יכול לשלוח אותך למקורות רלוונטיים אם!!! זה בכלל מעניין אותך... שלך האבו שמוכן להשכילך בכל עת.
 
למעלה