מישהו רואה את הזוית של הפלסטינאים?
הירצה מישהו לדון בסיכסוך והשלכותיו על האוכלוסיה הפלסטינאית? על ההשפלות שהם חווים מדי יום ביומו מידי ``בחורינו`` המצויינים? על הפחד שילדים גדלים כל אימת ש``בחורינו`` המצויינים מגיעים וזורעים אימה ופחד במחוזותיהם? על הטימטום בבואנו להשליט את מרותינו עליהם? ובצדק לפעמים...מרות כן? על האפקט של השפה המבולבלת שאנו משדרים? על הפשיזם השולט בהם? ע-ל ה-כ-ו-ל אם תרצו אני כאן! בהקשב עבורכם. שלכם האבו...נאחס...
הירצה מישהו לדון בסיכסוך והשלכותיו על האוכלוסיה הפלסטינאית? על ההשפלות שהם חווים מדי יום ביומו מידי ``בחורינו`` המצויינים? על הפחד שילדים גדלים כל אימת ש``בחורינו`` המצויינים מגיעים וזורעים אימה ופחד במחוזותיהם? על הטימטום בבואנו להשליט את מרותינו עליהם? ובצדק לפעמים...מרות כן? על האפקט של השפה המבולבלת שאנו משדרים? על הפשיזם השולט בהם? ע-ל ה-כ-ו-ל אם תרצו אני כאן! בהקשב עבורכם. שלכם האבו...נאחס...