מישהו ראה היום החדר של חני?

מישהו ראה היום החדר של חני?

לא לא לא, שלא תבינו לא נכון, אני לא ראיתי החדר של חני אלא האחים שלי ראו ושמעתי שהיה שם קטע שהיא דיברה על ההגיגית והסבירה מה הארי עשה איתה ולמה היא נקראת כך. אז מה הקשר בין חני נחמיאס להגיגית?
 

פגעסוס

Well-known member
לא ראיתי את התוכנית...

אבל אני מניח שהיא בטח דיברה על זיכרון ועל איך שבמקרה אחד כל אחד רואה משהו אחר... (או משהו בסגנון הזה)
 

LuNaTiC

New member
אז זהו, ש

אני בדיוק דיברתי בטלפון והטלויזיה שלי הייתה דלוקה על ערוץ 1.. כשהיה החדר של חני.. זה לא במכוון! זה סתם נשאר דלוק אחרי המומינים ונאנוק... ופתאום אני רואה על המסך שלוש אפשרויות: 1.לדבמבלדור. 2.לסיריוס בלייק. (הם כתבו בלייק!!ארררר) 3.להארי פוטר. אז חשבתי שבטח הם עושים חידון טפשי כזה לילדים על הארי פוטר... הממ. זהו...
 

einzuc

New member
אני מודה! ראיתי החדר של חני...

אבל רק מתוך שיעמום... ממה שהבנתי הם עשו מעין שאלון כזה על הארי פוטר והילדה ששאלו אותה למי שייכת ההגיגית והילדה טעתה אז חני התחילה להסביר מה זה...
 

LuNaTiC

New member
חחחחח

הילדה שטעתה.. היא קראה הארי פוטר או לא?
 

einzuc

New member
יכול להיות שכן יכול להיות שלא...

היא אמרה שההגיגית שייכת לסיריוס בלק... ואז חני התחילה עם ההסברים המרנינים שלה... כמובן מלווה בתנועות ידיים, רגליים וגוף.
 

Hermione

New member
חני נחמיאס, אלילתי משכבר הימים

שלא תדברו לרעתה של חני! אני אוהבת אותה אהבת נפש והחידון הזה, זה מעין חידון (כמה מפתיע) על כל מיני נושאים, ומקבלים פרסים. צריך לענות על שאלות בנושא שיוצא בגלגל, ואחד מהנושאים הוא הארי פוטר. וחני נחמיאס כ-ן קראה את הארי פוטר, ראיתי אותה במו עיני.
 
למעלה