מישהו משהו
New member
מישהו ראה היום החדר של חני?
לא לא לא, שלא תבינו לא נכון, אני לא ראיתי החדר של חני אלא האחים שלי ראו ושמעתי שהיה שם קטע שהיא דיברה על ההגיגית והסבירה מה הארי עשה איתה ולמה היא נקראת כך. אז מה הקשר בין חני נחמיאס להגיגית?
לא לא לא, שלא תבינו לא נכון, אני לא ראיתי החדר של חני אלא האחים שלי ראו ושמעתי שהיה שם קטע שהיא דיברה על ההגיגית והסבירה מה הארי עשה איתה ולמה היא נקראת כך. אז מה הקשר בין חני נחמיאס להגיגית?