מישהו ראה בהוד השרון?

מישהו ראה בהוד השרון?

לוסי, ג'ינג'ית-לבנה, שיער ארוך.
אני חוששת שהיא ברחה כדי "למות רחוק" וכעת מחכה ביסורים למותה.

 
טיפים בפנים


אני מצרפת כאן טיפים מעולים לאיתור חתולים שאבדו. זה קצת ארוך, אני יודעת, אבל אלה טיפים שהוכיחו את עצמם פעם אחר פעם, אז בבקשה לקחת את העצות ברצינות, לקרוא וליישם.

** איבדתם חתול? תנשמו עמוק, שתו מים תיקראו טוב טוב ותעשו את מה שכתוב פה **
* טיפים למציאת חתול שהלך לאיבוד * : (תקף גם לחתולי חצר שיכולים להיבהל ממשהו פתאומי ולחפש מסתור - ממליצה להבין איך המוח החתולי עובד. חתול בית שיוצא החוצה הוא לרוב מבוהל והדבר הראשון שיחפש לעשות, זה למצוא לו מסתור ולרוב סמוך מאד וקרוב לבית
חשוב להכין בבית: כלים למים ואוכל, להעביר לשקית חזקה את החול המשומש מקערת הצרכים, לגזור לריבועים בינוניים, חולצה עם ריח זיעה של אדם אהוב על החתול. מנשא וכיסוי למנשא מבד דק כסדין, מודעות עם תמונה ושם החתול. כבר מהיציאה מהבית, לפזר כלים עם מים ואוכל במקומות נסתרים מעין אדם, נכון, יש עוד חתולים בסביבה אך כך מגדילים לחתול את הסיכויים לשרוד. לחפש את החתול תוך כדי קריאה בקול בשמו, ולהמתין אולי תשמעו את המיאו שלו. אם הייתה שעת האכלה קבועה - אז לצאת לחפש בזמן שלה, כי יש לחתולים שעון ביולוגי "מתוכנת".
לחפש בין שיחים, מתחת למכוניות, על עצים כי לעיתים מטפסים. ליד כל הכלים, לשים אבל לא ממש צמוד, תלולית מהחול המשומש, וליד זה פיסת בד גזורה ועליה אבן קטנה שלא יעוף. אם יורד גשם - שימו בקופסת פלסטיק כשהפתח פונה לצד ולא למעלה... ושימו אבן קטנה, שלא יעוף הבד.... לחפש גם בפתחים של מקלטי בניינים או במקלט עצמו - ובזהירות לא להבריח חתולים אחרים שתופסים מסתור מהגשם... חתול מזהה את הריח של עצמו ושל המגדלים שלו. כך בעצם יוצרים שבילי סימני דרך הביתה. (זה גם, משדר למוח של החתול #תזכורת למקום שעבורו זה ביטחון והגנה) להמשיך לחפש בעיקר בשעות השקט בלילה או לפנות בוקר, אך לא רק. לעבור שוב במקומות שהייתם, כבר קרה שחתול נמצא במקום שחיפשו בו מלא פעמים, ולא ענה קודם, בגלל הפחד. את המודעות כן לתלות בגלוי לעין אדם - רק במקומות שמותר כי עלולים לקבל קנס אז לבקש רשות במוקד עירוני או מבעלי חנויות וכו׳, ולשאול ממש מטיילי כלבים, מאכילי חתולים, אנשים שעוברים באזור. לכו עם המנשא, כי ברגע שימצא, תהיה לכם האפשרות לחזור איתו בבטחה הביתה. כסו את המנשא בבד הכיסוי הדק, זה נותן לחתול תחושת ביטחון שהוא מוסתר ומוגן. מאחלת עדכון בבשורות טובות ומשמחות.
&nbsp
 
למעלה