מישהו ראה את התוכנית בערוץ 8?

LENAFAN

New member
מישהו ראה את התוכנית בערוץ 8?

על החיים בWTA בשם "בנות במירוץ". ראיתי אותו אתמול לפני תחילת המשחקים מלוס אנג'לס. התוכנית היא דוקומנטרית מלפני כמה שנים (2001 או 2002) בשנה האחרונה של הינגיס כשקורניקובה הייתה עדיין מעוניינת לשחק טניס. בתוכנית יש מבט מרתק מבפנים על מאחורי הקלעים של הווי החיים של הטניסאיות ושל הטורנירים (הראו בעיקר מפילדארשטדט, מוסקבה ומינכן). התמקדו בהינגיס, קורניקובה ומלייבה ובעיקר במה שקורה מאחורי הקלעים. מהתוכנית עלה הרושם של התובענות הנדרשת מהטניסאיות במהלך השנה, ביחד עם התנאים האופטימאליים שמקבלות הכוכבות (בתוכנית יש תשובה למה כולן רוצות לשחק בפילדרשטאדט- הפינוקים והמתנות הנדיבות שהן מקבלות).הרושם העגום היה המעורבות הטוטאלית של ההורים בקריירה של הבנות- לחלק גדול מההורים, הבנות שמשחקות הם אמצעי להגשמת חלום אגואיסטי והבנות כפופות להם (המקרה של האחיות מלייבה הוא הקיצוני ביותר- אמא שהיא לא פחות מדיקטטורית). התוכנית מעלה תובנות וחושפת את העולם האמיתי או את הבועה שבה חיות שחקניות רבות בסבב.היה מאד מעניין- אני מניח שהתוכנית מוכרת לחלק אבל אני ראיתי אותה רק במקרה והיא הייתה הכנה קולעת לטורניר האליפות...
 

geri234

New member
תוכנית מעניינת מאוד

פשוט לקנא באיש שעובד עם כל השחקניות בטורנירים השונים. מעניין היה לראות מה שעבר בשנים מאז צולמה התכנית- מאליבה פרשה (שם היא בדיוק חזרה לאחר פציעה ואמרה שלא נראה לה שתפרוש)ת גם קורניקובה והינגיס. לדעתי שודר כבר לפני שנתיים כי ראיתי את זה איזה שלוש פעמים.
 

א ו ז פ ה

New member
אני ראיתי

היה ממש מעניין. התופעה של הורים לוחצים מופיעה בכל ספורט ולא רק בטניס. הורים שלא הצליחו להגשים את עצמם ואת המטרות שלהם, מעבירים את השאיפות שלהם לילדים. לפעמים זה נגמר באלופים (מקרים בודדים) ולפעמים לילד יש את הכישרון אבל בגלל הלחץ הרב של ההורים הוא עוזב את הספורט. זו תופעה עצובה מאוד ואני לא מאחלת לאף ילד לעבור אותה.לפני מספר שנים התאמנתי בהתעמלות אמנותית ברמה גבוהה מאוד ולמאמנת היתה בת שתמיד היתה נתונה ללחץ גבוה.
 

idan113

New member
אני דווקא ראיתי משו ב"יס"

היה בערוץ 31 ב"יס" (ערוץ ביוגרפיה..משהו כזה) את הביוגרפיה של אגאסי..היה נורא מעניין.. דיברו גם על זה שלאחר שהוא התחתן עם ברוק שילדס אז איך החלה הדרדרות בקריירה שלו והוא הגיע בשיא השפל לדירוג 141 בעולם והוא לא התייחס כלכך לטניס וכל זה. אח"כ אמרו שהוא לקח את עצמו בידיים והחל לשחק בליגות הנמוכות אפילו כדי להשתפר ולחזור לכושר ואז שיחק בטורנירים והגיע לגמר הרולאן גארוס ולקח אותו, וכל זאת לאחר שהוא נפרד מברוק שילדס לפי מה שאני זוכר שאמרו. היה נורא מעניין.
 
למעלה