../images/Emo93.gif
העתיקו את המבחן שלי!!! אז נתחיל, זה ממש לא קטנוע, חוץ מהצורה המזכירה קטנוע אין לו שום קשר לקטנוע. אם לעשות השוואות, אפשר להשוות אותו לאופנוע טורינג. הקטנוע מאיץ יפה מאוד ואפילו מהנה לרכיבה כל עוד לא לוחצים עליו במהירויות גבוהות לתוך עיקולים ארוכים, בעיקולים במהירויות גבוהות (150+) יש תחושה של מעט התנדנדות, לא משהו מפחיד אבל בהחלט לא מומלץ לנסות, המצב בהחלט סביר בהתחשב בזה שהמתלים שלו מיועדים יותר לנוחות ופחות לביצועים ספורטיביים. בשיוט על 130 140 הוא יציב מאוד ומשרה הרבה ביטחון. בלמים: -------------------- האמת ציפיתי ליותר משני דיסקים קדמיים, הדיסק הימני המופעל ע"י הידית הימנית מעט את הקטנוע אבל לא ממש נושך בזמן שהידית השמאלית משלבת בין הדיסק האחורי לבין הדיסק השמאלי הקדמי, יש לציין שהדיסק השמאלי במערכת המשולבת מקבל לחץ מוגבל על מנת שלא ינעל. גם שם בידית שמאל יכלו לעשות עבודה טובה יותר, הלחיצה עליה ספוגית משהו ועם סוחטים אותה עם שני אצבעות אפשר די בקלות להגיע למצב שבו שתי האצבעות שנשארו על הכידון ילחצו ביניהן. בסכ"ה הבלמים עושים עבודה לא רעה, במיוחד עם עובדים עם שתי הידיות, עם כי הייתי מצפה ליותר ממערכת בלמים שאמורה לעצור 195 ק"ג יבש. רמת גימור: --------------------- משהו בין יפני לאיטלקי אבל בסכ"ה רמת גימור גבוהה הרבה יותר ממה שאנו רגילים מהאיטלקים. מיגון רוח: --------------------- אחרי בדיקת שלשת המצבים בהם יכול המשקף להיות הגעתי למסקנה שהמצב האמצעי הכי טוב(בשבילי), במצב זה לא מקבלים יותר מידי רוח וגם לא מנותקים לגמרי מהרגשת האוויר באופנוע, אני רוצה לציין שגם שם הייתי מצפה לאפשרות כיוונון יותר נוחה למשקף מאשר פתיחת שלשה ברגי אלן למרות שזה באמת זניח כי ברגע שמוצאים את המצב הנוח ביותר לא ממש רצים לשנות את זה כל חמש דקות. מראות: ------------ המראות עושות עבודה מצוינת כל עוד לא יושב לך דו"ג אחר על הזנב, שם יש נקודה מתה, עם פחית מאחוריך אין שום בעיה והיא נקלטת יופי במראות. מושב ותנוחת רכיבה: ---------------------------------------- קסטום קסטום ועוד פעם קסטום, ישיבה זקופה על מושב נוח בטירוף כשבניגוד ל Tmax הכידון נופל לך בדיוק לידיים ולא צריך להתכופף כדי להגיע אליו. מרווח הרגליים יותר מסביר אם כי אני חושב שאנשים גבוהים מאוד (מטר תשעים +) ירגישו טיפה צפיפות בשליחת הרגליים קדימה, לרוב הרוכבים יהיה מרווח רגליים גדול יותר מכל פחית מצויה. גובה המושב פשוט מדויק וכל אחד ירגיש בבית בכורסת הטלוויזיה שמורכבת על ה X9 הן מבחינת הורדת רגליים בעצירה, הן מבחינת נוחות והן מבחינת תצפית מעל גגות הפחיות בכביש. נוחות המושב מבחינת העכוז והגב יכולה ללמד משהו גם את אמריקן קומפורט בתכנון הכורסאות שלהם. תוספות: -------------------- מערכת הרדיו והתקשורת עובדות נהדר ואין ספק שהרדיו תורם לרכיבה הרבה יותר רגועה + האופציה לדבר עם בת זוגתי שיושבת מאחור בזמן הנסיעה תורמת לערנות\עצבים\צחוקים (מחק המיותר בהתאם לבת זוג) ואין ספק שבנסיעות\טיולים ארוכים זה ממש נחמד. הרגל החשמלית (ג´ק אמצע) עובדת מצוין ואין ספק שמקילה על החיים בחניה. תא האכסון יכול להכיל קסדה שלמה + קסדת חצי ועוד איזה פאוץ´, לא ענק אבל יותר ממספק. לסיכום: גם עם הייתי צריך לשלם עליו 10000 ש"ח יותר ממה שהוא עולה הייתי אומר שקיבלתי תמורה מלאה לכסף אבל במחיר שלו 30800 על הכביש התמורה פה איך אומרים, חבל"ז פשוט תמורה מעולה ויותר למחיר הנ"ל.