מישהו פה שומע את הלהקות הבאות..

חולוני

New member
מישהו פה שומע את הלהקות הבאות..

ואם כן, אז מה דעתכם עליהם? Killswitch Engage Superjoint Ritual The Crown Skinlab Mastodon Danzig Atreyu Vomitory Hatebreed Down Primal Fear Red Chord Dimension Zero Between the Buried and Me Knut Beyond the Embrace Otep
 

NamerA

New member
חלק

down להקה טובה... הסולן שלהם הוא הסולן של פנטרה.. killswitch engage ... מה שהוא אמר.... hatebreed גם להקה מאוד טובה.... הארדקור מעולה....
 

InDyingDays

New member
כן!(זה אני warzone)משהו נדפק בשם...

killswitch engage להקה בת זונה אלבום אחרון מצוין מטאלקור מלודי Atreyu כנ"ל between the buried and me משלבים מלא סגנונות כמו- אימו,הארדקור,דת´,גריינד גם להקה מצויינת! mastodon גם משלבים מטאל עם הארדקור אותם קצת פחות אהבתי אבל האלבום האחרון שלהם קיבל אחלה ביקורת. The Red Chord המלצתי עליהם פה לא מזמן ואף אחד לא ענה גם להקה מעולה Hatebreed אחת מהלהקות הארדקור הראשונות שאני שמעתי די נמאס לי מהם למען האמת. נ.ב זה אני וורזון משהו נדפק בשם משתמש אז מעכשיו אני אין דיינג דייז
 

mightynighty

New member
Danzig

שואת עולם. לוקח קצת זמן להתרגל אליהם, ובעיקר לקול של הסולן, אבל הם נהדרים(חוץ מהדיסק השלישי. והשישי).
 

Upon The Ashes

New member
המ..

Killswitch Engage - לא מכיר Superjoint Ritual - לא מכיר The Crown - להקה בת שרלילה Skinlab - לא שמעתי Mastodon - לא מכיר Danzig - לא אוהב Atreyu - לא מכיר Vomitory - להקה בת שרלילה Hatebreed - חרא Down - חרא Primal Fear - להקה בת שרלילה Red Chord - לא מכיר Dimension Zero - להקה בת שרלילה Between the Buried and Me Knut Beyond the Embrace Otep וגם את האחרונות לא מכיר
 

BlackShadow

New member
יוהו! אוסף של להקות בינוניות!

טוב, לא כולן... Killswitch Engage - מין הארדקור/מטאלקור, חביב יחסית לסגנון אפילו עם כמה יציאות טובות, אבל לא משהו יוצא מהכלל... The Crown - ת´ראש בינוני Otep - נו מטאל כזה עם נקבה. האמת יחסית לסגנון זה לא כזה גרוע...בסדר פלוס! Vomitory - דת´ חביב כזה, לא שמעתי הרבה דברים שלהם אומנם, אבל ממה שכן -לא רעים בכלל. Danzig - הארד רוק(?) כיפי כזה, דיי טוב. Primal Fear - פאוור/האבי שיט בלה הסגנון כבר אומר הכל.
 

ed55

New member
Between the Buried and Me

מן להקת גריינד טכנית נחמדה שכזאת.. שני דברים מפרידים אותם מרוב חבריהם בז´אנר: 1.הם תומכים בזכויות ההומואים בליריקה שלהם. 2.יש להם שיר כלשהו שמתחיל כגריינד צעצוע חביב, ונגמר כבלדת פופ...דווקא המעבר בין שני החלקים לא מפוספס כל כך כמו שניתן לחשוב.. כך כמו שניתן לחשוב..
 

ed55

New member
Shevanel Cut a Flip

יש להם גם שירים אחרים שכוללים קטעים אקוסטים "נינוחים" שכאלו..רוב מה ששמעתי נוטה לברוטאל טכני ומלודי ..שווים בדיקה.
 

InDyingDays

New member
לא בדיוק....

אם תבדוק תגלה שמייחסים אותם יותא להארדקור ומטאלקור וכל האידיאולוגיה שלהם היא נגד הומופוביה נגד גזענות אז זה לא מפריד אותם מחבריהם... שירים טובים: More of myself to kill Aspirations וזה לא בלדת פופ זה אימו!!!!
 

ed55

New member
הממ..

לא ממש התעניינתי בסצינה בה הם מיוחסים.. התייחסתי למוסיקה של האלבום של האלבום הזה, וממה שזכור לי(כי לא שמעתי אותו יחסית הרבה זמן), רובו מן ברוטאל מלודי עם השפעות הארדקור ברורות.. ובקשר ל"בלדת פופ", זהו עניין טרמינולוגי בלבד, אפילו אם ניתן לשייך אותו לסצינת האמו(שאני מודה בבורותי בה). בכל אופן, אני לא המקור האידיאלי ללהקות אמו, אבל הבנתי ש- dredg הם אמו-קור בבסיס, אבל עם נטיות אקספרימנטליות..אני בהחלט אהבתי...האלבום: El Cielo מומלץ בחום.
 
סנוב...

לפריימל פיר יש אחלה יציאות, גם אם הם לא מחדשים הרבה. והם הרבה יותר הבי מפאוור. "הסגנון כבר אומר הכל"?! די להתנשא. פאוור והבי הם סגנונות מטאל לא פחות לגיטימיים ואיכותיים מדת´ או בלאק, גם אם פחות כבדים.
 

חולוני

New member
למה להקות בינוניות?

אם יותר מחצי מהן אתה אפילו לא מכיר.. אל תדבר סתם. ותודה, עניתם לי כל כמעט הכל, ומישהו כאן אולי מכיר גם את - Skinlab, Beyond The Embrace ואת Knut? רק עליהם עדיין לא עניתם..
 
למעלה