מישהו פה שהיה אתמול באורבן יודע...

ערן FR

New member
מישהו פה שהיה אתמול באורבן יודע...

מי זה היה האיש עם המצלמה ואיפה הוא שם את התמונות או סרטים שהוא צילם??? תודה
 

Izik p2

New member
ה"איש" זה היה ליאו הוא צילם סרטים

לבגרות שלו הוא עשה את זה גם לפני חודש חודשים בערך ולא נראה לי שהוא ישים את זה פה...
 
למעלה