מישהו פה עבד פעם כשליח בבורגר ראנץ?

cool456

New member
מישהו פה עבד פעם כשליח בבורגר ראנץ?

אם כן אז איזה משמרות יש שם ואם יש להם סניף עם משלוחים באיזור הקריות?
 
למעלה