מישהו פה הזמין ספרים מאמזון?

BabyBoy1

New member
מישהו פה הזמין ספרים מאמזון?

ויכול לענות לי על כמה שאלות..? לגבי משלוח, מחירי המשלוח קבועים לא משנה מאיזה מוכר אני קונה? ומה לגבי אפשרויות לשלב משלוח עבור כמה פריטים? תודה.
 

random11

New member
עד כמה שידוע לי

אמאזון דאגו למחירי משלוח קבועים, אבל תיזהר מתוספות על ביטוח של המשלוח שיכולים להוסיף עוד תשלום בדלת האחורית. אין אפשרות לשלב משלוח אם זה ממוכר שונה, אפשרי לשלב משלוח אם זה מהחנות ולא ממוכרים מהשוק של אמאזון ולגבי משלוח מאותו מוכר של כמה ספרים אני לא בטוח.
 

Almost me

New member
קניות מאמאזון

קודם כל שכתושב ישראל ששולח לישראל אתה יכול להזמין אך ורק מאמאזון ולא מאלו שמוכרים דרכם. בהנחה שיש לך כתובת למשלוח בארה" כל ספר שאתה מזמין מצד ג' דרך אמזון עולה לך 3.5 דולר משלוח (בהתוך ארה"ב) מה שדי מייקר את העיניין לגבי הזמנה מאמאזון עצמה, כל ספר עולה 4 דולר משלוח ועוד 7 דולר "דמי טיפול" ותיזהר שלא תעבור את ה-50 דולר (כולל המשלוח) כדי שלא תמצא את עצמך גם משלם מע"מ. אם אתה ממש בקטע של לקנות מצד שלישי, תפנה אל המוכרים ישירות במייל שלהם (שמצויין באמאזון) ותברר מה קורה אם אתה קונה מהם ישירות, קורים לא מעט מקרים שבהם יצא לך זול יותר דרכם וכל מה שזה ידרוש ממך זה חשבון פיי פאל בהצלחה
 

Arnon Reichmann

New member
מנסיוני לא נלקח מע"מ מהרכישה.

לפחות לא מהפעם האחרונה שלי שקניתי ב(בערך) 100 דולר. הבנתי שיכול להיות שזה בגלל שהקניה מתבצעת ישירות מארה"ב ולכן בדמי הטיפול הם משלבים את המע"מ לארה"ב (או משהו כזה).
 

alond

New member
לא סביר.

קורה שמפספסים את המשלוח אבל מנסיוני, מעל 50$ ולוקחים ממך מע"מ שזה מבאס.
 

IsraDevil

New member
בעיה עם ספרים יד שניה

תחילה אני אציין שבאמת אם אתה מעוניין לקנות ספר האינטרנט אמזון הוא אתר מאובטח מאוד עם סיכון נמוך להאקרים ממש נמוך,והסחורה אצלי לפחות הגיע תמיד. בנוסף אם אתה מזמין ספר כמובן שיש את המשלוח שהוא בערך 7-12 $. הבעיה איתם היא במשלוח של ספרים יד שניה , amazon לא מספקים ספרים למשלוח מיד שניה לישראל. אם תזמין את כל הספרים במסה אחת סביר להניח שתוריד בהוצאות המשלוח, אם יש לך כתובת בארה"ב תוכל לשלוח לשם את הספרים ולדאוג שישלחו לך לישראל, אם אתה עובר את ה 25 $ המשלוח בתחומי ארה"ב חינם. אם אתה מחפש משהו נדיר ושאפשר להשיג אותו רק יש שניה אז קיימות שלושה אופציות. 1.משלוח לתחומי ארה"ב ואחר כך לישראל. 2.יצירת קשר עם המוכר עצמו ואז לדון בתנאי משלוח ותשלום (אם הדבר כלל אפשרי). 3.לקנות מאתר אחר שכן מספק ספרים יד שניה לישראל ושיש לו מגוון עצום של ספרים וסוחרי ספרים כדוגמת Banners & Nobels הם כן מבצעים מישלוחים יד שניה לישראל מנסיון, שירות אמין גם כן שרת מאוד מאובטח. נ.ב מישהו אמר פה 50 שקל או דולר....אם אני לא טועה עד 200$ אין מכס.
 

BabyBoy1

New member
תודה רבה לכולם../images/Emo70.gif

ולגבי baners & nobels יש לך במקרה את כתובה האתר? תודה
 

Srain

New member
לי אישית הייתה חווית קניה מאוד לא

נעימה עם B&N. הזמנתי מהם חוברות Sandman המשלוח התעכב חודשים, עברתי שלל של תכתובות ביני לבינם - אדישות שמנסה להרגיע (ועולה על העצבים שלי) מצידם עד שהסכימו להבין שהחבילה מעולם לא הגיעה וכבר לא תגיע - רק אחרי כמה חודשים זוכיתי... מבחינתי - כל דבר שאפשר להזמין מאמאזון ולא מחנות אחרת - יוזמן מאמזון - עוד לא מצאתי אתר\חנות עם שירות לקוחות ומקצועיות כמו של אמאזון.
 

Almost me

New member
כמי שהזמינה מהם המון

השרות שלהם טוב לפחות כמו אמאזון (כבר יצא לי ששלחו לי שוב משלוח שלא הגיע בזמן וכמה ימים אח"כ הגיע גם המשלוח האובד) רק מה לא משנה מה הכתובת של המשלם, הם לוקחים מע"מ כך שיוצא שהם טיפונת יותר יקרים למי שמשתמש בכתובת בארה"ב
 

Ridds

New member
לעומת זאת

הם לא לוקחים דמי משלוח על משלוח בתוך ניו יורק ואם מזמינים בבוקר בתוך מנהטן זה מגיע עוד באותו יום(!) חסר חשיבות לנו פה בארץ, אבל עדיין מאוד נוח למי ששם.
 

Almost me

New member
גם אמאזון לא גובים דמי משלוח

אבל כן במהירות אין עליהם חוצמהעובדה שגם ממני הם גבו מע"מ הם טובים מאוד
 

Srain

New member
כמו שבוג'י אמרה

זה עניין של מזל. וזה 50$, לא 200$. לאמאזון יש הסדר עם המכס בארץ, כך שכל הזמנה שנעשית דרכם לישראל - מדווחת על ידם למכס. משום שבפועל לא תמיד מוטל החיוב הנוסף אלא רק לרוב - כנראה שזוהי שיטה שעובדת באקראי על חלק מהחבילות או משהו בסגנון.
 

Arana

Active member
מנהל
בפורום ספרות המליצו על אתר

אליבריס (אישית לא התנסיתי, אבל לידיעתך). הנה הקישור להודעה ולאתר.
 

Boojie

New member
מומלץ.

גם אני לא קניתי, אבל אני מכירה כמה וכמה אנשים שקנו. למשומש, זה אחד משני המקומות המומלצים, כשהשני הוא abebooks.com. ואגב, למי שרוצה לקנות ספרים יד שנייה באנגלית בארץ, מומלץ להיכנס גם לאתר של בוורלי. מחירים זולים ומבחר שמתעדכן כל כמה זמן. http://www.beverlysbooks.co.il
 

IsraDevil

New member
באמת טובים

ואני מתכוון ל abebooks.com. יש להם ספרים משושמשים באיכות נהדרת והמשלוח ממש זול יחסית . לעומת זאת http://www.beverlysbooks.co.il אולי מבצע משלוחים אבל המגוון שלו ממש לוקה בחסר
 
למעלה