מישהו עם נסיון במכונה של נטאקשן ??.

דניאל34

New member
מישהו עם נסיון במכונה של נטאקשן ??.

http://www.netaction.co.il/multi.phtml?item=819062 האם זה שווה משהו?
 
למעלה