מישהו עובד עם moneybookers?

Yehuda00

New member
מישהו עובד עם moneybookers?

פרטי או עסק? הבנתי שלקוחות המשתמשים בחשבון שלא תואם את השימוש שלהם חשבונם יוקפא, לכן רציתי לדעת האם ידוע לכם מה אני אמור לעשות. אין לי חברה רשומה (עדיין) אבל יש לי חנות באיביי וכן אתר למכירת מוצרים אז אולי אני אמור לבחור בביזנס ולא פרסונל? מצד שני העמלות גבוהות יותר בביזנס. הגנת לקוח\מוכר? האם ללקוחות יש הגנה כשהמוצר לא הגיע וכדומה? ניתן בכלל לבטל העברה? תשלום באשראי ישיר? האם הלקוחות באתר יוכלו לשלם באשראי ישירות או שהם יהיו חייבים להצטרף ל-moneybookers? אשמח לכל פיסת מידע! תודה ושבת שלום.
 

ozitex

New member
ת

לא עובד ולא ברור לי מה הצורך בעבודה עם מאניבוקרס. חשבון עסקי הוא עבור חברות בע"מ או עסקים רשומים לצרכי מס. אין בזה צורך עבורך אלא אם כן אתה עונה על ההגדרה הזאת. כן, יש הגנה על לקוחות המשלמים בפייפל. אחרי ההעברה לא ניתן לבטלה כעיקרון. יש אפשרות לשלם גם דרך כרטיס אשראי. מה העניין שלך עם מאני בוקרס כאן? לא ברור.
 

Yehuda00

New member
העניין שלי הוא

מכיוון שפייפל לא מאפשר קבלת אשראי מלקוחות בכמה מדינות (לבנון למשל) אז חשבתי להוסיף את מאניברוקרס כאופציית תשלום לאתר, מה גם שהעמלות נמוכות יותר מפייפל על פי שמופיע באתר שלהם (1.9 אחוז כמדומני). בנוסף יש מקרים שהלקוחות (בעיקר חברות) נותנים פרטי אשראי ואומרים 'גבה כך וכך' בכאלו מקרים פייפל לא עוזר לי, אז אולי מאניברוקרס כן יעזרו שאני פשוט אסלוק כרטיס אשראי כרגיל. בקשר להגנת לקוח, השאלה היא האם הלקוחות המשלמים דרך מאניברוקרס יכולים לפתוח תלונה, האם המדיניות ההגנת לקוח היא כמו פייפל או פחותה? תודה לך עוזי.
 

ozitex

New member
מי שולח ללבנון?

דואר ישראל בוודאי שלא. ובכלל, אזרח ישראלי ראוי לו שימנע מכל קשר עסקי עם מדינות אוייב, אם אני צריך לומר דברים שכל ילד יודע לבד.. חוץ מההוא שנחטף ללבנון בגלל תאוות בצע ואילץ את מדינת ישראל לשלם ביוקר. המלצתי פשוטה: הימנע מעסקים כלשהם עם מדינות אוייב ותהיה בריא. אתה לא צריך את מאני בוקרס אלא את פייפל בלבד.
 

Yehuda00

New member


זה לא רק לבנון, מדובר בעוד הרבה מדינות שפייפל מסרב לאשר, בעיקר מאפריקה. בכל מקרה חלק (ניכר) מהמוצרים לא נשלחים מישראל כך שהעניין של מדינת אויב לא יהיה בעייתי. תודה בכל מקרה.
 

oren2465

New member
Moneybookers אלטרנטיבה לפייפל

קודם כל קח בחשבון שרוב הקונים לא מכירים את moneybookers ולכן כמות העסקאות תרד בצורה משמעותית. הודות לאיביי שעושים שטיפת מוח לגולשים להשתמש רק בפייפל. זאת עוד אפשרות לקבל תשלום,ויכול לשלם לך גם מי שאין לו שם חשבון באמצעות כרטיס אשראי. לאחר ההרשמה תצטרך לאמת את הפרטים שלך על ידי זיהוי כתובת פיזית,ישלחו לך בדואר מכתב שבו קוד שאותו תצטרך להזין באתר שלהם. ככל שתאמת יותר פרטים ככה הקרדיט שלך יגדל (ויש כמה שלבים שאני לא אכנס אליהם עכשיו). מבחינת המדיניות שלהם,הם הרבה יותר נוחים וגמישים מפייפל,אין הגבלות,חסימות על כל דבר קטן. בנוסף יש להם שירות Escrow שמאפשר העברת כספים בבטחה,לדוגמא אם מכרת דומיין אז קודם מוודאים שהעסקה בוצעה בהצלחה ורק אחר כך משחררים את הכסף,ככה יש אחריות גם לקונה וגם למוכר,כמובן שיש על זה עמלה. בגדול זאת חברה אמינה מאוד ואני ממליץ בחום לעבוד איתה,אבל כמו שכבר אמרתי כמות העסקאות תרד מפני שלא כולם מכירים אותם,עדיין... לגבי לבנון ומדינות שאין לנו יחסים איתם,תימנע מלהתעסק אתה לא צריך את זה.
 

ozitex

New member
escrow

לא בהכרח קשור למאניבוקרס. זהו שירות עצמאי מאובטח לעיסקאות בערך כספי גבוה. www.escrow.com
 

oren2465

New member
גם moneybookers מספקים את השירות הזה

אני אישית מעדיף אותם
 

Yehuda00

New member
תודה אורן...

קודם כל, ברגע שהם מאפשרים לקבל אשראי ישירות זה יראה באתר כתשלום באמצעות אשראי, לא חייב להיות מוצג כMONEYBROOKERS. ברור שזה ישמש כאמצעי לתשלום נוסף ולא תחליף לפייפל שעדיין הוא הפופולרי, בינתיים פתחתי חשבון פרטי (מקוה שלא יצור בעיות) ובחרתי באימות דרך האשראי, והיה כתוב לי בתהליך האימות שלאחר שאבצע אותו ההגבלה תעמוד על 6000 דולר במקום 600 כיום. לפי מה שמופיע אצטרך גם אימות כתובת בשביל לבצע העברה לבנק בישראל. האם ישנן הגבלות נוספות שאוכל להסירם? מה עוד ניתן לאמת? אפשר במסר אם לא נוח לך. אגב, הצצתי בבבלוג שמופיע בחתימתך וממש נהנתי... ;)
 
למעלה