מישהו נשאר ער בשבילי???

מורני !

New member
אני משערת

שבמקום לפתוח הוספת הודעה חדשה, התגובה המקוצרת פותחת את אופצית הוספת תגובה באותו דף. זה נחמד.
 

מריאן 25

New member
אני ../images/Emo13.gif

מנסה ללמוד ולא מצליחה
 
קיצור...אני זזה לישון...

אגב, מי זאת כיפה אדומה והזאב? ולמה היא אדומה??? היא אפילו לא מהקבועים...
 

מורני !

New member
היא לא מהקבועים??

אויש הרסת אותי עכשיו. מה הופך אדם להיות קבוע? סתם שאני אדע מה הקריטריונים שלך.
 
כותב פה פעם בשבוע בערך.

ולדעתי צריכה להיות עדיפות לצבע האדום לאחד מהקבועים... ורק אח"כ למי שבא פעם ב...
 

מורני !

New member
הבנתי,

כלומר אם בשבועיים הקרובים אני לא אכתוב, אני כבר לא אהיה קבועה?
 

מורני !

New member
הבנתי, ואני מבינה גם

שאת, מתוקף היותך - תזכירי לי - מה? - קובעת מי הותיק, מי הקבוע ומי צריך להיות אדום ומתי?
 

מורני !

New member
טוב, אז רק בשביל ההבהרה..

את לא ותיקה. את אפילו לא קבועה בעניי, את סתם איזו מכורה שתופסת מעצמה. אז כדאי שתירגעי ומהר.
 
מורני (!)

אין לי שאיפה להחשב קבועה או ותיקה בפורום.תאמיני לי שלא.(או שאל תאמיני-לא ממש אכפת לי) לא יודעת מאיפה קיבלת את ההרגשה הזאת. אני ממש לא תופסת מעצמי אבל יש לך תגובות מעצבנות לאללה.כאילו מה? בכוח לריב?! מה כבר אמרתי ולמה לעזאזל את מתנפלת? כרגע יש מין קטע כזה של להיות אדומים בפורום ולדעתי צריכה להיות עדיפות למי שכותב פה בצורה יותר קבועה זה הכל! לא אמרתי שלישנים יותר לא מגיע או משהו! הרי אם הייתי אומרת שנהדר שלישנים נותנים עדיפות על הקבועים יותר בפורום אז היית גם מתנפלת. לא מבינה פשוט מה הענין.
 

מורני !

New member
בגלל שאני יודעת

שסיוה מתה להגיד לי להירגע, והיא פשוט מחכה שהמסי יחזור לה כדי להרגיע אותי, אז נרגעתי מעצמי ואני אנסה לענות לך ברצינות. העניין הוא נורא פשוט. בשביל לקבל את האדום, כל מה שצריך לעשות הוא לבקש. ואני לא חושבת שזה משנה מי יבקש, אם נקבע מראש שכל מה שצריך זה רק לבקש. לכן, אם מישהו נכנס היום לפורום וביקש והגיע תורו - למה לא לתת לו? כי הוא הגיע היום? זה לא משנה אם זה ותיק או חדש. זה א. ב. זה מגוחך בעניי שאת זו שקובעת מי קבוע בפורום. הרי קבוע יכול להיות גם אדם שנמצא בפורום כל יום, אבל אין לו מה להגיד ולכן לא מגיב. למה את קובעת שקבוע זה מי שמגיב פעם בשבוע?
 
תראי מורני,

א-אני אדלג על הקטע של ההתנשאות שהפגנת כי באמת אני עייפה ולא בא לי לריב עם אף אחד.את לא רוצה להרגע מצידי אל תרגעי. ב-ההסבר שלך לגבי האדימות של הפורום די משכנע. קיבלתי והפנמתי.קראתי עכשיו את השירשור של קנדי לגבי זה והבנתי את הפואנטה. היה הרבה יותר נחמד אם היית אומרת את זה בהתחלה במקום להגיב איך שהגבת. ג- לא יודעת מה לא הבנת אבל שוב- אין לי שאיפות לקבוע מי או מה נחשב פה קבוע. שאלת מה נחשב קבוע מבחינתי ועניתי. ד- אני פשוט באמת לא מבינה מה הקטע שלך עם התכסחויות. אפשר לשאול או להגיב גם בצורה הרבה יותר סימפטית ובלי להתקיף כל מילה שניה.
 
למעלה