מישהו מתכוון להגיע להופעה של

45israel

New member
מישהו מתכוון להגיע להופעה של

דודו אלהרר , דורית ראובני ועוזי מאירי במרכז עזריאלי מצורפת שוב המודעה של האירוע
 

ברכה ר

New member
כן

יש רצון רב לבוא להופעה מחר. אני מקווה שיתאפשר לי להגיע כי יש כמה בעיות של תחבורה. מצורפת מודעה עדכנית.
 

קוליפון

New member
אגב, לא מזמן מצאתי סינגל של דורית

ראובני עם שיר בשם "תל אביב". מה שמוזר בשיר הזה הוא שהלחן שלו הוא זה של השיר "יש מקום בעולם" של עוזי חיטמן. לאחר ששמעתי את כל השיר הייתי משוכנע שהלחן הוא אכן אותו הלחן, כי אפשר גם זהות את עוזי חיטמן מלווה את דורית ראובני בקול שני.
 

KeLeMeNcY

New member
אנחנו עכשיו כאן

מחכות שזה יתחיל.. אם עוד מישהו מהפורום היה, מענין אם הוא יגיד וירשום חוויות. אני חייבת להתוודות שאין לי מושג מי זה עוזי מאירי.. באתי בגלל דורית וכי מוזיקה עברית שו5לטת
 

ברכה ר

New member
"תל אביב"

איפה מצאת את הסינגל הזה. דורית אמרה לי שהיא הקליטה אותו מזמן, לפני עשרים וכמה שנים.
 

קוליפון

New member
מצאתי אותו באחת מחנויות התקליטים

בת"א. חוץ מהשיר הזה יש עוד כמה שירים מקסימים שמופיעים על שני צידי הסינגל, "צעדים" ו"מיתרים". לאחרונה השגתי עוד כמה תקליטים של דורית ומה אומר, פשוט תענוג צרוף
"ציפור בגשם" - האלבום הראשון ("הד ארצי")
"כזאת אני" - האלבום השני ("ישראדיסק")
"לילות" - מתוך המופע "לקום בשש בבוקר", יחד עם דודו זכאי (ישראדיסק).
"שירים ל..." - תקליט ילדים מסדרת "אמיר ואפרת". בתקליט הזה שרה דורית שירים שבתוכם מופיעים שמות שונים של ילדים, אחד מהם הוא: "ירדנה רותי לאה". תנחשו איזה שיר זה
"מי המנטה מי המסטיק מי השוקולד"
 

ברכה ר

New member
בבקשה אולי אתה יכול לזכור

איזו חנות זו יכולה להיות? לא שמעתי אף פעם את השיר "תל-אביב" אבל השיר "צעדים" זכור לי מ-1982 כשדורית לימדה את הקהל בהופעה ביפו את השיר. לדעתי הוא שיר מקסים. את "ציפור בגשם", "כזאת אני", "לילות" יש לי. אני ממליצה גם על "שינויים" שכולל את השיר בשם הזה שנכתב על ידי דורית בעצמה והוא שיר מקסים. וכן על "בית בקצה הקשת" ועל "לדינו".
 

giladsh

New member
לאחרונה הקליטה דורית סקיצות ל-3

שירים חדשים (מאוד יפים ד"א).
 

ברכה ר

New member
יש התקדמות

יצא סינגל חדש נדמה לי בשם "עכשיו לאהוב" אבל הוא לא זכה עדיין להשמעות רבות וחבל. זו הבעייה שזמרים ותיקים לא נחשבים ל"מביאי רייטינג" כמו כל כוכב נולד או כל דוגמן מזמר ולכן לא זוכים להתייחסות.
 
היה מקסים

אבל לא ראיתי אותך שם. דודו אלהרר ממש חמוד. ודורית, כמו שאומרים, לא נס ליחה. הקול שלה צלול לא פחות מאשר בצעירותה. הצטרפנו אליה ב"הוז"ים פרועים בשירי ההוז למיניהם, וקמנו יחד עם הקהל המקריח לריקוד לטיני סוער ב"אני אשתגע" (ונזהרנו שלא לדרוך בטעות על קטטרים). היא גם עושה אחלה קאוורים לשירים של שרית חדד! בחיי!
 

ברכה ר

New member
היה מקסים אבל קצר

בעיקר החלק המקסים של דורית ראובני. דודו אלהרר יודע לעשות אוירה קלילה ושמחה, דבר שהיה נחוץ בעיקר אחרי החלק של עוזי מאירי. עוזי מאירי זמר מקסים אבל הוא בחר לפתוח בהספד לאהוד מנור וגם השירים המקסימים שבחר לשיר נשמעו לי יותר מתאימים ליום זכרון מאשר לערב הזה. גם הביצועים היו מלאי פאתוס וגרמו לי לחשוש שהוא יפרוץ בבכי או משהו כזה. לכן האתנחתא של דודו אלהרר היה הכרחית. דורית ראובני והגיטרה הצליחו לדעתי לשלהב את קהל הקרחים ובעלי הקטטרים. גם לדעתי הביצוע שלה ל"הייתי בגן עדן" הוא ביצוע שלוקח את השיר למקום אחר בכלל מהביצוע המקורי. "קהל הקרחים ובעלי הקטטר" מתבקשים לא להעלב כי הרי אני שייכת למחנה הזה. חבל שבין אוהבי הזמר העברי לא רואים כמעט צעירים. מנסיוני עם בתי שהיתה איתי בהופעה היא גם נהנתה מהמופע וממופעים רבים אחרים שהתלוותה אלי. אני אוהבת גם את שירי הרועים של דורית שבהם היא מפגינה את היכולת הקולית שלה. בקיצור מומלץ ביחוד בהשוואה ל"כוכבים נולדים" למינהם.
 
כנראה שהגענו בזמן

אנחנו התייצבנו בערך בשיר וחצי האחרונים של עוזי, ונכנסנו אפילו שהשומר בכניסה איים עלינו שההופעה התחילה מזמן ובטח כבר נגמרת. איזה נגמרת!? זה נמשך עוד שעה וחצי כמעט, ובהחלט באנו על סיפוקינו.
 
למעלה