מישהו מתגעגע לקצת היפהופ איכותי?

522 אוקטן

New member
מישהו מתגעגע לקצת היפהופ איכותי?

מחר יום חמישי בקולטורה,מי שיודע מבין. על הפטיפונים: Scratchurity: וולטר דה איינשטיין,מאש,ומאג' בקואלטי היפהופ,3 סקראצ'רים בלייב! Rudeboy sound:יתן בראש בדאנסהול sensi sound:ראב א דאב סטייל על המיקרופונים: כהן את מושון ובייסלאנג עם חומרים לקראת אלבום בכורה. (אם יש עוד מי שמעוניין לתפוס מיקרופון,שיודיע) מחר יום חמישי 12.5 24:30, קולטורה - הרצל 154 פ' קיבוץ גלויות תל אביב. כניסה: 40 ש"ח. נתראה.
 

522 אוקטן

New member
ולמי שמחפש מסיבת היפהופ היום-

בעוד שעות ספורות על גג "המנזר" (רח' אלנבי ליד שנקין) Scratchurity בהיפהופ עד הבוקר! 30 לפני חצות,50 אחרי.
 

or001

New member
יאללה בוא נשמור את ההודעה הזו

למעלה. סשן 57!
 

volatile

New member
אני מקפיץ

לא אנשים לשם, אלא את ההודעה, אם מישהו רוצה לבוא אבל מאיזור נתניה והרצליה וצריך טרמפ, בכיף (עדיפות לנשים). פלג.
 

dod drakon

New member
לפי מה שהנתי...

זה הולך להיות איכותי. אז אני שם גם כן. holla כבוד מהדרון.
 

or001

New member
אין לי ממש מה להגיד..

רק שהולך להיות בנזונה.
 

522 אוקטן

New member
הלילה !!!

4 פטיפונים על במה אחת !!! איפה עוד יש הזדמנות כזו? שיעור לדיג'ייז זה הולך להיות.. הלילה,ב-12 וחצי.
 

or001

New member
עוד שעתיים!

 

dod drakon

New member
כבוד

היה בן זונה! למראת שלא היה דום.... שוב! מתי כבר יגיע היום כשאני אעמוד ברחבת הרידוקים ואשמע איזה ביט של דום? עד מתי??? אבל היה בן זונה, כבוד על ההפקה וכל החברה שהגיעו. holla כבוד מהדרקון.
 

Gil shaDy

New member
הייתי בחזרה לילית אתמול...

'צטער :\ איך היה? רוצה לשמוע עוד דעות ואולי גם לראות תמונות! צילמו משו?
 

Silly A

New member
היה מגניב... מעט אנשים אבל מגניב.

אלה שנתנו את הרגאיי הראשון, קצת קשה לסאחי כמוני להתחבר לאווירה, אבל זרמנו... סקרצ'וריטי נתנו סט מעולה, חבל שהיו פול בעיות סאונד, ו... מהצד זה נראה כאילו אפשר היה לעשות את הסט הזה יותר מקפיץ, יותר שירים בסגנון הKRS... כהן את מושון נתנו בראש לדעתי, זה קטע מקורי בת'כלס, קצת להשתפשף ויכול לצאת מזה משהו מעולה. בייסלאנג' לא דיבר אליי במיוחד, הזוי במקצת... חבל שלא נשארו מספיק אנשים, ובכלל, נראה לי שמבחינת היקף הקהל זו הייתה מסיבה דיי מאכזבת. אבל ניחא, היה איכותי. פישנס, פלג, אדם, דרקוניא, קובי, פול ריספקט.
 

dod drakon

New member
אין מה לעשות

עם כל הדיבורים מסביב הסגנון עדין לא תפש בארץ לאנשים קשה לשמוע חומר כזה, זה צריך לבוא בהדרגה צריך להבין את האמנים הסגנונות ורק אז להכנס לזה בפול כח נכון לעכשיו אין לאנשים את הידע והרצון, נראה איך יתקדם העסק holla כבוד מהדרקון.
 

522 אוקטן

New member
לא התאכזבנו לרגע..

150 זה לא רע בכלל. הבעיה בקולטורה,שהמועדון כל כך גדול שכל עוד אין 300 איש אתה מרגיש שהמקום ריק. לגבי הסאונד,למי ששם לב בשבועות האחרונים הקולטורה עובר שיפוצים ושמו אקוסטיקה חדשה על כל החלל. זה עוד לא 100% אבל בהחלט השתפר מפעמים קודמות. כהן את מושון נתנו אחלה הופעה,אחלה היפהופ מלודי יש להם.אין ספק שיש להם עתיד. ובייסלאנג נתנו הופעה מאוד לא רגילה אתמול..
 

522 אוקטן

New member
תודה למאה חמישים איש באו אתמול

לשמוע היפהופ,וראב א דאב. פתיחה יפה למסיבה ראשונה.בקרוב עוד אירועים. אולי סופסוף יתחיל להיווצר קהל להיפהופ איכותי,מי יודע.. ושוב תודה,נהנינו רצח.
 
למעלה