מישהו מכם גר בשכירויות? עם שותפים?

עמיטל26

New member
מישהו מכם גר בשכירויות? עם שותפים?

היי פתחתי בכותרת הנ"ל כי אני חווה את הסבל הרב של החיים בשכירות. ובמיוחד כאשר איני רוצה לגור לבד, ואני נאלץ לחפש לגור עם שותפים. מגוחך לגילאים אילו? יכול להיות. אבל מה לעשות שאין לי דירה משלי, ואני כפוי לנדוד מפעם לפעם מדירה לדירה ולחפש מי מוכן לעשות לי טובה ולתת לי להיכנס איתו כשותף? והבעיה הגדולה היא שאין כמעט כאלה. ולמה? מסיבה פשוטה: שוק השותפויות בדיור מאכלס כמעט רק את בני העשרים והשלושים (בערך) והם מחפשים את בני גילם. בני הארבעים ומעלה כמעט (כנראה) ולא נזקקים (עוד פעם כנראה) לגור בשכירויות בכלל, ועם שותפים בפרט. אבל אולי יש יוצאים מהכלל? ואולי הם נמצאים כאן? ןאולי גם, הם מירושלים או מהסביבה? אבל, גם אם יש כאן מישהו שמחפש שותף ואינו מירושלים או מהסביבה, גם זה יכול לבוא בחשבון כי אני שוקל (עדיין רק שוקל, בינתיים.....) לעבור לאזור אחר. אז אם יש כאן יוצא דופן כזה או בכלל מי שחווה את החוויות הקשות של המגורים בשכירויות, אנא שתף כדי שלפחות לא ארגיש לבד.
 

לולי11111

New member
שכירות ושכירות עם שותףשני דברים שונים לחלוטין

שוכרי דירות יש הרבה מאד , גם בקרב בני הארבעים + זה לא חריג באף איזור לעומת זאת שכירות עם שותף, זה באמת חריג בגילאים האלה בעיקר שבגילאים האלה אנשים כבר מעוצבים ומקובעים באופן בהם הם רוצים או יכולים לחיות וזה לא הולך יחד עם לגור כשותף עם מישהו זר לך שמן הסתם שונה ממך, ובעל רצונות ואינטרסים שונים ממך אפילו בזוגיות בגילאים האלה קשה להיכנס עם בן/בת זוג למגורים משותפים אבל המטרה במקרה כזה היא אינטרס משותף להתקדמות/שינוי בחיים ,מימוש אהבה ועוד..,להבדיל משותפות לדירה בכל מקרה אני מניחה שיש יוצאים מן הכלל אז שיהיה בהצלחה בחיפושיך
 
זה לא קל לגור עם שותפים

אבל אני חושבת שזה לא בלתי אפשרי. אני מכירה אנשים גם 40-50 פלוס שעושים את זה בהצלחה. אפילו יותר מאשר הצעירים. רק שבאמת לא קל למצוא שותפים בגילאים מבוגרים יותר. לרובם יש כבר דירה כלשהי. צריך לבדוק במקרה הזה את הכדאיות של השקעה בשכירות לעומת השקעה במשכנתא לדירה.
 

דווידו

New member
עמיטל,צודקת לוליטה

באמת כידאי ליבדוק את השקעה בשכירות לעומת השקעה במשכנתא לדירה אני מבין שאתה בן 40+ ,והנחה שאתה בערך 15 שנים גר בשכירות ,תעשה חשבון כמה כסףכבר?זרקתה על שכירות בכסף הזה היתה יכול לשלם יותר מישליש משכנתא והיה לך כבר רכוש אני באופן אישי ממש לא מבין את אלה שזורקים את כספם על שכירות
 

לולי11111

New member
כלכלית - עדיף לשכור דירה למגורים

ואת הכסף שלך להשקיע בנכס כזה או אחר -גם אם נדל"ן שלא למגורים אישית של המשקיע זאת אומרים (ומיישמים) אנשי עסקים ,כלכלנים וכאלה שמבינים בהשקעות הרבה יותר ממני וממך הבעיה עם רוב הציבור (שאינו בעשירון העליון) שאנחנו רוכשים דירות לצרכים אישיים שלנו עפ"י הראיה שלנו בית = ביטחון!!
 

דווידו

New member
תאמיני לי לולי

שכל האנשים שהזכרת לא גרים ושכירות אלה בוילות מפוארות מישלהם נכון הם משקיעים בנדלן ,אך קודם כל בביתם הם
 
זה בדיוק ככה

אלו שמשקיעים את כספם בנדל"ן או משהו אחר זה אחרי שיש להם כבר בית אחד או שניים למגורים. בבנק אין טעם להשקיע כסף היום כי הריבית היא 0 במקרה הטוב. עוד מעט תהיה שלילית. מי שיש לו כבר הבטחון של קורת גג יכול להשקיע בעוד דירה שישכיר לאחרים או חנות להשכרה או משהו אחר. אבל צריך ממש לדעת איפוא ואיך ולהתעסק עם זה. אנחנו, פשוטי העם, לא ממש יכולים לצמוח מדבר כזה. כי אין לנו את המידע שיש לאחרים שיש להם כבר.... פשוטי העם יכולים רק להפסיד מזה. מהטעם הפשוט שהם משלמים שכירות במקום משכנתא ואז הם נשארים גם בלי כסף וגם בלי דירה.
 
למעלה