מישהו מכיר עוגת רסק תפוחים עם

אילת39

New member
מישהו מכיר עוגת רסק תפוחים עם

ג'לי לימון? טעמתי אתמול בארוע ולא היה מתאים לבקש מתכון...רק שמעתי אותה אומרת שאת הרסק ערבבה עם גלי לימון...היה לי טעים...מישהו מכיר?
 

אילת39

New member
הבסיס היה אפוי כמו עוגת ספוג...

והרסק עם הג'לי לא נראה לי שהיה אפוי..אבל היה כ"כ טעים!
 
עוגת תפוחים עם ג'ל לימון

עוגת תפוחים עם ג'לי לימון -1- בסיס/טורט 3 ביצים 3 כפות סוכר 3 כפות קמח 1 כף שמן מקציפים חלבונים עם סוכר ומוסיפים חלמונים ושמן ואח'כ את הקמח בכף. אופים בתבנית עגולה בחום בינוני. -2- תפוחים 9-10 תפוחים- לקלף , לחתוך , ולבשל עם1/2 כוס סוכר למעוך ג'לי לימון+כוס מים רתוחים לערבב והוסיף לתפוחים לערבב ולשפוך על העוגה המוכנה. -3- קצפת להכין קצפת משמנת מתוקה+ 3 כפות סוכר ולמרוח על שכבת התפוחים. עוגה טעימה ומאד עדינה.
 

אילת39

New member
כןןןןןןןןןןן זה ממש נראה לי זה ../images/Emo13.gif

תודה תודה
 

oisdvib

New member
עוגת תפוחים עדם ג'לי לימון

ואני חושבת שהכוונה לעוגת התפוחים של "רולדין". פרסמה אותו בפורום CLCL אם אינני טועה והיא מאוד טעימה.
 

iris_coh

New member
עוגת התפןחים של רולדין../images/Emo140.gif

מצאתי שמור אצלי... עוגת תפוחים החומרים לבצק: 2 ביצים 2 כפות סוכר כף שמן כפית תמצית וניל 2 כפות קמח תפוחי אדמה החומרים למילוי: 6 תפוחים שלושת רבעי כוס סוכר חצי כוס מים כף קינמון כוס אגוזים קצוצים חבילה ג'לי בזק בטעם לימון כוס מים ההכנה: הכנת הטורט: להקציף את החלבונים עם הסוכר, להוסיף את החלמונים, שמן ותמצית וניל. לאפות בתבנית עגולה מס' 26 כ- 15 דקות. הכנת המילוי: לקלף את התפוחים, לחתוך ולבשל עם הסוכר והמים עד שהתפוחים רכים. להוסיף את הקינמון ואגוזים. את הג'לי להמיס במים חמים ולהוסיף לתפוחים תוך כדי ערבוב. אחרי רבע שעה לשפוך את התערובת על הבצק ולקרר. למעלה אפשר לשים שמנת מתוקה מוקצפת + 2 כפות סוכר. מקור המתכון: קונדיטורית רולדין
 
למעלה