מישהו מכיר מוצר/מערכת כזו?

זורום

New member
מישהו מכיר מוצר/מערכת כזו?

אני מחפש מערכת שתאפשר לי להפיץ ולשנע מידע בצורה הבאה - אוכל להגדיר במערכת איסוף של קבצים משרתים שונים (WIN, יוניקס ועוד) אל מסד נתונים גדול מאוד (תוך המרת התוכן, כמובן). האיסוף יתבצע בתדירויות שונות ובמודים שונים (push,pull). לאחר מכן כל משתמש יוכל לבחור לעצמו (ולשנות מדי פעם) את סט השדות בהם הוא מעוניין ולקבל את התכנים בתדירות שהוא רוצה ליעד שהוא רוצה (למשל, FTP). כמובן שהוא יכול לקבל שדות שבמקור היו בקבצים שונים. בנוסף לכך, הערכים שהוא יקבל ייחתכו לפי הרשאותיו. מישהו מכיר ויכול להמליץ?
 

myofer

New member
אני מכיר משהו דומה

אני לא מכיר טוב את המערכת (אבל זה בערך כך): כל משתמש יכול להוסיף מסמכים למערכת ולשייך אותם לקטגוריות או קבוצות שונות וכך לכל אחד נוצר מין מאגר מידע לפי הקבוצות אליהם הוא שייך. שלח לי מסר אם אתה רוצה יותר פרטים.
 

DMoR

New member
אם הבנתי למה בידיוק אתה תכוון

אז לוטוס נוטס מציעה דברים מסוג זה... הכל נפתח שם לפי DB שלהם אתה יכול לתת הרשאות, ואתה יכול ליצור מסדי נתונים ליותר מיוזר אחד, על מנת לחלוק מידע ולתת הרשאות ל - db הזה... ללא ספק כלי עוצמתי...
 

myofer

New member
ממש לא

אני מתכוון לsharedocs של elad מערכות. כלי מבוסס sharepoint.
 

זורום

New member
אני לא מתכוון לזה

אני מתכוון לאיסוף של נתונים ולא של מסמכים. אני רוצה למשוך, לקרוא ולפרק קבצים לתוך מסד נתונים. לאחר מכן, לייצר קבצים לפי דרישה שמכילים שדות מבוקשים.
 

TheJoCKeR

New member
תלוי מאיפה אתה רוצה למשוך

לפי מה שנראה לי, אתה צריך מוצרי Data Mining - כריית מידע מתוך מסד - זה לשלב ב' לחלק הראשון - איסוף הנתונים, אולי אחד ממוצרי ה DM הנ"ל יעשה גם את זה... אני מכיר את Cognos שמשמש אותנו לכרית מידע
 
למעלה