מישהו מכיר כרית לתינוק

הילהל

New member
מישהו מכיר כרית לתינוק../images/Emo35.gif

גיליתי הלילה למה יונתן מתעקש לישון במיטה איתי - זה לא אותי שהוא רוצה, זו הכרית
. כששמתי את הכרית במיטה שלו הוא ישן שם יופי. מישהו כאן יודע אם יש כרית מיוחדת לתינוקות? משהו יותר קטן ואולי יותר בריא?
 
אני יודעת שעד גיל שנה אסור לתת לילד

כרית. חברה לי שמה במיטה של בנה ציפה מקופלת. ניסיתי עם יואבי אבל לטעמי זה לא היה נוח. את יכולה לקנות כרית נוי קטנה ולשים מתחת לסדין.
 
תומר עם כרית מגיל 7-8 חודשים

בגלל דלקות אזניים, הצטננויות רבות וכו´. בהתחלה הגבהנו לו את המזרון עם מגבות מגולגלות מתחת למזרון, אבל הוא פשוט התגלגל למטה, כך שזה לא היה אפקטיבי, אז עברנו לכרית. הוא מבסוט וכיף לו, לפעמים הוא אפילו ישן לרוחב על כל הכרית. שאלתי את הרופא של תומר לגבי זה, והוא אומר שאין שום בעיה אורטופדית ואף להפך - עם כרית יש תמיכה טובה לצואר - הבעיה היא שיש חשש שיווצר נחיל או "מנהרה" שלתוכה ינשוף הילד אוויר, וישאף חזרה CO2. אבל אצל ילדים גדולים (גיל שנה פלוס) אין חשש כזה.
 
האם את מציעה כרית "רגילה"

בגודל רגיל (זאת אומרת כרית גדולה למבוגרים) או שאפשר למצוא כרית קטנה יותר שתתאים למיטת התינוק.
 
כרית ספוג רגילה

בגודל רגיל, לא נפוחה, אלא ממש שטוחה כזו, שהראש לא "יטבע" בתוך הכרית. דווקא עדיף לדעתי כרית בגודל רגיל, שתמלא את כל הרוחב, כדי שאם הוא מסתובב או זז, עדיין תהיה לו תמיכה לראש, ולא יגלוש החוצה מהכרית (ואז הוא יתעצבן...) מקווה שהסברתי את עצמי היטב.
 

shirama

New member
תקני כרית מחומר סינטטי../images/Emo29.gif

אז היא פחות נפוחה(אפשר להוציא חומר החוצה אם היא נפוחה מדי), ויותר קלילה וגם אין סכנת אלרגיות (יש כאלה שאלרגים לפוך). כרית לא מומלצת לתינוקות קטנים בגלל סכנת חנק. מגיל יותר מבוגר אפשר כרית אבל צריך לבדוק שהתינוק לא יכול לטפס עליה וליפול החוצה מהמיטה! שני הילדים שלי אוהבים את הכרית וישנים הרבה יותר טוב מאז שהוספתי להם כרית למיטה. בהצלחה
 

ת ב נ

New member
היל היל- קחי סדין כפלי אותו והניחי

מתחת למזרון בקצה, כך יוצא שהראש מוגבה קצת ואין חשש שהילד הסתרבל עם הכרית ויחנק אומרים ששכיבה באופן הזה טוב גם לדלקות אוזניים ולנזלת.
 

עדי 4

New member
אפשר לתפור כרית לבד

כך אני עשיתי. תפרתי בהתאם לרוחב מיטת התינוק כך שהיא לא זזה ולא היה חשש שמא ראש התינוק יתפס בין הכרית למגן הראש . מיליתי אותה בעצמי ודאגתי שלא תיהיה מלאה מידי ושלא תיהיה גבוהה מידי לתינוק. הבעיה היתה שבני התרגל לכרית זו ולא רצה שום כרית אחרת ורצתי לקנות בד נוסף כדי שלא יצוצו בעיות בגיל מבוגר יותר.
 
למעלה