מישהו מכיר ביטוח נסיעות זול למשפחה?

yohan6

New member
gosafe

אמנון קיוויתי היקר לעולם לא יפסיק לנסות לפרסם את חברתו באמצעים לא כשרים!!! ראינו אותו בפורום אתר למטייל, נתקלנו בו ב"מחפשים שותפים" ועכשיו פה... חוצפן ממדרגה ראשונה! שימו לב שאם תכנסו לאתר, תראו שאותו אמנון קיוויתי ששואל את השאלה הכביכול תמימה כאן, הוא הוא ולא אחר משווק של הביטוח הזה. הייתי מציע חרם צרכנים.... אבל זה לא היה עובד הייתי מציע להציף אותם באימיילים חוזרים, אבל גם זה לא היה עובד.... כל שנשאר זה רק להתעצבן.... חוצפה.
 

יוספוס11

New member
טמבל! כשאתה רוצה להתחפש לאדם תמים

ששואל שאלה זה מאד לא בריא להשתמש בשמו של "מנהל המכירות" של האתר שאתה שואל לגביו, ששמו ותפקידו רשומים באתר. ועכשיו שאלה רצינית יותר: למה שאפקיד את הבריאות שלי בידי חברה של אדם שהפגין טמטום שכזה?
 

doronf65

New member
תודה על האאוטינג

בד"כ הייתי מוחק, אבל נראה לי שאתם נותנים לו עונש גדול יותר, או אולי מפרסמים את פרסומי האמת על האתר. אז אני חושב שהיום לא אעשה עבודתי נאמנה, וכך במשך כל השבת הוא מיסטר קיוויתי יקווה ויתפלל שהשרשור ישקע. נכון??
 

ilanvag

New member
אז יעני,

תפקידנו פה לדאוג שהשרשור לא ישקע כל כך מהר?
 

טל ר

New member
אז הסתכלתי טיפה

מספר אבחנות: - הביטוח שלהם אולי "זול" ביחס לביטוחים אחרים (לשבועיים - 15 יום - בין $26.25 לבין $37.50), אבל (וזה אבל גדול), עפ"י הכיסויים שצריך *להוסיף*, הפוליסה שלהם מצומצמת (וזה בלשון המעטה), וברגע שאתה מוסיף כיסויים שלדעתי נחשבים לסטנדרטיים, זה כבר לא כזה זול. - כתוב באתר באחד הקישורים לטופס ההזמנה "לביצוע הזמנה מאובטחת במחיר הנמוך ביותר בארץ דרך אתר האינטרנט". כל זה טוב ויפה, אלא שטופס ההזמנה אינו מאובטח. לא הגעתי לשלב התשלום, אולי שם מאובטח, אבל הם מצפים שתכתוב את שמך, מספר הזהות שלך וכו' בטופס שהם כותבים שהוא מאובטח אולם הוא עובר באינטרנט בדיוק כמו שאני שם את הפוסט הזה. שום הצפנה. - לגבי מתודת הפירסום שלהם בפורום הזה... לא ממש מראה כבוד לחוקי המקום בו הם משתמשים או היושרה שלהם, לא? טל.
 

midnightexpress

New member
זאת בושה

שהאדם הזה לא נמחק ע"י המנהלים. הפרסום הפאתטי הזה בפורומים תוך שהוא עושה את עצמו לקוח פשוט ותמים. הוא כנראה נואש, וטוב שכך. הוא גם טיפש, לראיה, הוא חושב שכולם כמוהו. חחחחח אמנון, אנחנו מכירים אישית. אחרי ה"טיפול" שקיבלתי אצלך, אלך לקצה העולם ולא אתבטח אצלך. אתה לא מתבייש לעשות טריק פרסומי כזה נמוך? אני מקווה שעוד לקוחות "מרוצים" יראו את ההודעה שלך ויתנו לך פה ובכל מקום אחר את הפרסום הראוי לך. אני מאחל לך שתמשיך לנדוד בין פורום לפורום ולפרסם כאלה הודעות מעליבות ועלובות.
 

Cappuccino

New member
תגיד,

כשאתה רואה סרט, והשחקן מחזיק "במקרה" בקבוק בירה מסויימת כשהתווית מופנית למצלמה (במקרה) ואשתו נכנסת "במקרה" לגאפ לקנות משהו, אתה גם מגיב ככה? פרסומות סמויות הן חלק מהתרבות שלנו והתגובות כאן גובלות בקטנוניות ולוקות בצביעות. נכון שהוא לא עושה את זה בתחכום כמו המקצוענים הגדולים, אולי דווקא בגלל זה צריך לוותר קצת. תהיה רשע- זה יחזור אלייך בגדול.
 

yohan6

New member
קפוצ'ינו, אהבתי את ההשוואה, אבל

אני לא חושב שהבקשה לוותר קצת תופסת פה. מר אמנון קיוויתי הוא תמצית הישראבלוף וזהו. ומה שטוב לטום קרוז ואנג'י ג'ולי, אולי טוב לנו, אולי לא, אבל יש קצת תחכום, קצת חוכמה. וחוץ מזה, נעלי NIKE או שעוני SECTOR זה מוצרים שאתה מכיר בגלל סרטים? לא. בגלל NBA? אולי. בגלל אכות ומיתוג? יתכן. בגלל פרסומות יוקרתיות במגזינים טובים? בטוח. אולי עדיף שכולם יתנהגו כמו ב"זהו זה" זצ"ל ויורידו את התוית? אבל, להבדיל אלפי הבדלות, אם, היה זה הביטוח הטוב בישראל, שכולם מכירים ומוקירים. דיינו. אם, היה פה איזה כפלשון או פרסום מתוחכם(כמו שיש)מעל הפורום, דיינו. אם, היה פה ניסיון להראות ללקוח שאתה מנסה להגיע אל לבו, דיינו. אך, יש פה ניסיון ציני שלא יעבוד על הישראלי המתוחכם(מישהו מכיר ישראלי לא מתוחכם?), הוכחות לרמאות, שקרנות ורמה מוסרית נמוכה. האם מישהו פה יקנה אוטו אם בנסיעת מבחן הוא בטעות לא הניע("זה באמת רק המצבר הנה אני מחליף מחר" יאמר המוכר) תקנה זאת? ומי שלא מאמין מוזמן להכנס לאתר של הנוכלים האלה, לראות את ה"המלצות" שנראות כל כך "אמינות" שבא לבכות, ומיד אחרי זה כנסו בטובכם לאתר של חברת ביטוח אמיתית. תראו קצת הבדל. אם לא, איני בא להשמיץ, אבל תשללו מעצמכם את התואר"מתוחכם" אחרי ה"ישראלי" . _______________________________________________________________________________________ כותב זה לא נפגע ישירות מהנוכלות הנוכחית, אך זה בהחלט העלה לו את הסעיף וניפח את הווריד, לשמוע את השם המושמץ אמנון קיוויתי בשנית, ובשנית במקום שהוא(הכותב) הכי לא ציפה לראות הודעה מהאידיוט.
 

midan34

New member
אין מה להשוות

בפרסומות סמויות בסרטים ותוכניות טלוויזיה המפרסם משלם סכום נכבד על מנת ש'השחקן הנערץ' ישתמש במוצר שלו. במקרה שלנו 'מר ביטוח' עושה שימוש ציני באתר שנועד לתת שירות לאנשים שמחפשים עזרה במבוכי המעבר לארץ זרה. אני מסכים עם קפוצינו ש'מר בטוח' לא לבד וישנם עוד רבים וטובים שמשתמשים בדרכים אלה לפרסם את עצמם. זה עדיין לא אומר שאנחנו - הצרכנים צריכים לקבל את זה ולחיות עם זה. גינוי כמו שנעשה כאן בפורום יבהיר ל'מר ביטוח' ולכאלה שכמותו שזה לא המקום להשתמש בשיטות אלה.
 

Cappuccino

New member
בוודאי שאין מה להשוות

על סרט, הצופה משלם במיטב כספו כדי לראות סרט ובערמה דוחפים לו פרסומות. כאן זה בחינם ודוחפים לנו תמורת זה פרסומות גלויות וגם סמויות. לפעמים זה בולט ולפעמים לא. יש כאן (כמו בפורומים רבים אחרים יאמר למען ההגינות) אפילו אנשים שעונים תשובות ועוזרים לאחרים במטרה להרוויח כסף מהם באופן ישיר או עקיף. גם זה לגיטימי לדעתי, כולם רוצים להתפרנס ומי כמו אנשים שחיים בארה"ב מודע לטריקים השיווקיים שמפעילים עלינו הקטנים והגדולים בכל שעה ומקום. החל מרשת השיווק הגדולה שמניחה על המדף מוצרים במחיר רגיל בין מוצרי הסייל כדי להטעות את הצרכן, המשך בבנקים וחברות האשראי וכלה בעיתונאי המכובד בטלוויזיה שבעוד שהוא מדבר על מוסר, מינהל תקין וכו הוא דוחף לנו מוצרים וספרים של חבריו או מי שהמערכת חפצה ביקרו. אגב, שמתם לב שבפירסומות של טמפונים, הנוזל תמיד כחול יפה כזה? גם זה סוג של הונאה בפרסום, לא? רק להבהיר שאיני מכיר אותו ולא יודע מי ובמה מדובר. אני מבין מקריאה כאן שמדובר בחרא של מוצר אבל זה לא קשור לנושא.
 
אני לא מסכים איתך,

מה גם שנדמה שאפילו אתה בעצמך לא מסכים איתך, ולראיה: בשורה הראשונה טענת "זאת בושה שהאדם הזה לא נמחק ע"י המנהלים" ובהמשך טענת "אני מקווה שעוד לקוחות "מרוצים" יראו את ההודעה שלך ויתנו לך פה ובכל מקום אחר את הפרסום הראוי לך". אישית, אני מסכים עם השורה השניה, המוצר גם אם הוא טוב או לא, אשר המוכר התכוון למכור- נפגע בעקבות חוסר המקצועיות והזלזול שהבחור הפגין כלפי חוקי הפורום ושאר החברים שאליהם הוא מנסה להגיע. וטוב נעשה אם מעכשיו ניתן לשרשור הזה לגווע, באמת שיש לפורום הזה נושאים יותר מעניינים להתעסק בהם.
 

doronf65

New member
אני דווקא מסכים איתו

אכן לא עשיתי את עבודתי כמו שצריך, אבל בכוונה - ראה את הודעתי הראשונה. בעיקרון אכן הייתי צריך למחוק, ולא מחקתי מתוך שיקול אחר. לכן אם הוא קרא לכך בושה, הייתי מקבל זאת. איש איש ודעתו. וכיוון שהוא קרא את ההודעה שלי - הבחור ידע שאיני מתכוון למחוק את ההודעה, ולכן אמר שהוא מקווה שלפחות יראו זאת... וכו'. אז אני לא רואה סתירה. ואני דווקא הייתי משאיר את הבושה הזו צפה על פני הפורום ולא נותן לה לשקוע, על מנת שהפרסום הרע שהאיש ביקש לעצמו - יתקיים. דורון
 
למעלה