מישהו מכיר את alien project

Claw of Death

New member
מישהו מכיר את alien project

מה אתם אומרים על המוזיקה שהוא יוצר ?? איזה סוג של מוזיקה הוא בכלל עושה??
 
אני מצטרף לדעה של בלאסטר

אמן שעושה מוזיקה ממוחזרת ומאוד משעממת. המזל שלו זה שיש לו יחסי ציבור נכונים שעוזרים לו להצליח.
 
רגע, זה חדש לך ?

אתה רוצה שאני אמנה עוד עשרת אלפים אמנים שמצליחים בלי כמעט קשר לכשרון שלהם ?
 
|אגרוף||בעיטה|...|וונטלטור בראש|../images/Emo41.gif

למען האמת אני לא יכול להיות בטוח, אני חייב להודות שכל הסקייווקר הכביר שלי נשמע כמשהו שיצא מyahel בלבד...ובעיקר באותה תקופת יציאה, בתקופה שהוא הוציא גם את וויאג' ואינטלג'נט שמעט מזכירים בסגנון אולי מיסטי סתם הייתה סוג של תפאורה, אולי מיסטי סתם הייתה מקור השראה, אולי מיסטי סתם שכבה איתו למען צירוף השם והפריצה לתודעה אבל מה שבטוח זה שבמידה והיה לה חלק לא קטן ביצירת הטראק....יש לה אחושקשוקה של כשרון
#@@$#$#1
 
וחוץ מזה..בהשוואה לאליאן פרוג'קט

לפחות היא לא גנבה לאמן אחר (טלמאסקה) יצירה שלמה והוסיפה לו את הווקאל הכי מכוער ולא מתאים שיכול להיות. מילא לגנוב, לפחות בטוב טעם..
 
מיסטי-הסיפור המלא

מיסטי היא המצאה פרי מוחו הקודח של שרוליק אינהורן המלך(האיש שהביא את דיג'יי ג'ורג בטטה איי שם בסביבות 2001) קבלו סיפור אמיתי שהיה לי בעת ששמעתי את מיסטי "מנגנת" הריזינדט הרגיל של מועדון מסויים סיים לנגן הציג את מיסטי בחורה שווה ביותר ,המוזיקה התחילה לזרום....אחרי כמה טראקים אני קולט שלא נעשתה עבודה על תקליטים (אפילו המחט לא שכבה על התקליט) פתאום אני קולט שזה דיסק מיקס של פרי קורסטיין שיש לי בבית...... בקשר לטראק עם יהל .....ברור שיהל עשה שם את כל העבודה ומיסטי נדחפה לצורכי פרומושן בלבד(באותה תקופה שרוליק איינהורן ניהל את יהל)
 

MusesRapt

New member
אין מצב שבעולם ..

שום בן אדם או מועדון שמכבד את עצמו לא יסכים לכזה דבר. סט מוכן ועוד של די ג'יי מפורסם מה הם חושבים שאנשים טמבלים ?
 
תתפלא אבל כן.....

במו עיניי ראיתי אותה לא עושה כלום(אפילו אוזניות לא היו לצווארה....) וכנראה אנשים כן היו טמבלים...... תכלס אם היא הייתה תקליטנית שעושה ביטמיקס בלייב היא הייתה שורדת עד היום ולא נעלמת איי שם בקיץ 2001 (אפילו אחרי שמיסטי "פרשה" שרוליק הביא עוד תקליטנית אבל הפעם הקהל לא יצא פרייאר.....)
 
שווה ביותר?../images/Emo99.gif

אז עכשיו אנו מבינים מהיכן יהל שאב את ההשראה.....כנראה שהבחור גם קיבל על כך בונוס, או שטוב מכך, הבונוס היה התחלתי וממנו באה המוזה תצרף תמונה תצרף תמונהההה @#@
 
ובעצם, כשחושבים על זה

עצם היותה תקליטנית עלובה, לא אומר שהיא לא יוצרת מצוינת...אבל רוב הסיכויים לכך גם מאוד מעטים. אז היא בטח סתם כוסית תצרףףף תמונההה תצרףף תמונההה #@@#
 

PSYCHO 98

New member
טוב בואו נבהיר כמה דברים על מיס t

קודם כל היא היתה סתם שיווק פירסומי , והמועדון הזה שדובר עליו מקודם זה מועדון הפסק זמן ברמת השרון במקרה חבר מאד טוב שלי שאני נמנע מלהציג את שמו כי היום הוא יוצר דיי מצליח עבד אז במועדון הנ"ל , וברגע שמיס טי המהוללת היתה "עולה לנגן" אז היתה בעמדה עוד פלטה והחבר היה ממקסס והיא היתה משחקת אותה בכאילו , היא עם כל הפרסום שלה היום שווה לאפס ואילו החבר ללא פירסום כלל הגיע למצב שטיאסטו מנגן קטעים שלו. אז אני לא אומר שפרסום מזיק או מועיל , אני חושב שאם אתה באמת טוב יגיע הזמן שלך עם פרסום או בלי.
 
דווקא אני שמעתי אותה במועדון אחר...

זה לא משנה תעובדה שהיא לא יודעת מה זה ביטמיקס או מיקס..... פעם הבאה שאני ארצה לראות כוסית מניפה ידיים מעלה מעלה אני אלך לקלאב-מד זה דיי דומה...... תכלס תחושב שקל הלך אליה? היא הייתה בובה על חוט בידי המפיקים שלה.... בזמנו זה עשה דיי רעש עם כתבות במעריב לנוער/ראש1 ואפילו שני אוספים ש"היא" כאילוערכה ומיקססה(הראשון יצא באבי גואטה הפקות חחחחחחחחח השני יצא בפונוקול.....)
 
למעלה