מישהו מכיר את כלי הנגינה: "טהאר וסנטור"? אם כן אשמח לקבל קישור שיר או משהו שקשור לזה טנקיו
0 001234 New member 25/4/04 #1 מישהו מכיר את כלי הנגינה: "טהאר וסנטור"? אם כן אשמח לקבל קישור שיר או משהו שקשור לזה טנקיו