מבעד למשקף
New member
מישהו מכיר את התצפית??
מישהו מכיר את התצפית??
מהיכן צולם?
מישהו מכיר את התצפית??
מהיכן צולם?
היום בשעה 09:00 עברתם מולי על הכבימישהו מכיר את התצפית??
מהיכן צולם?
איזור הנגב הצפוני?מישהו מכיר את התצפית??
מהיכן צולם?
קבל עוד תמונהאיזור הנגב הצפוני?
אורי עברת שם לפני חודש שכחתמישהו מכיר את התצפית??
מהיכן צולם?
אורי עברת שם לפני חודש שכחת
התדפקנו על דלתך![]()
ונותרנו ללא מענה![]()
במקום זה השקנו את הסוס של יאנצ'קהסברתי לך שאני בדרך למרכז![]()
בסביבות שעה 09:00 בערך כ10 דו גלגלי על הכביש רובם מאותו הסוג מולי בצומת עזריקם דרומה מעד הלום.
וכמובן את כלבו הנאמןהסברתי לך שאני בדרך למרכז![]()
בסביבות שעה 09:00 בערך כ10 דו גלגלי על הכביש רובם מאותו הסוג מולי בצומת עזריקם דרומה מעד הלום.
היתה לי תחושה שזה האיזור הזה, שהיינאורי עברת שם לפני חודש שכחת
לאן נעלםהיתה לי תחושה שזה האיזור הזה, שהיינ
בו לפני חודש ולכן שאלתי קודם כל האם זה בנגב הצפוני... אם כך, זהו לדעתי המקום בו רואים את התמונה המצורפת, אך באיכות לא ממש משהו. זהו איזור אשקלון.
יופי תודההנה לך ירוק
רוב הקטע מאוהלי סיני 140 יום ללאביתיופי תודה
כנראה שפעם היו מחזקים כך את האדנים מצאתי את זה היום על קטע מהמסילה הטורקית
חזרתי לראות את המישהו מכיר את התצפית??
מהיכן צולם?
מקסיםחזרתי לראות את ההולכת![]()
![]()
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.