מישהו מכיר את התצפית??

מצב
הנושא נעול.
../images/Emo46.gifהתדפקנו על דלתך

אורי עברת שם לפני חודש שכחת
התדפקנו על דלתך
ונותרנו ללא מענה
 

אורי404

New member
היתה לי תחושה שזה האיזור הזה, שהיינ

אורי עברת שם לפני חודש שכחת
היתה לי תחושה שזה האיזור הזה, שהיינ
בו לפני חודש ולכן שאלתי קודם כל האם זה בנגב הצפוני... אם כך, זהו לדעתי המקום בו רואים את התמונה המצורפת, אך באיכות לא ממש משהו. זהו איזור אשקלון.
 
לאן נעלם

היתה לי תחושה שזה האיזור הזה, שהיינ
בו לפני חודש ולכן שאלתי קודם כל האם זה בנגב הצפוני... אם כך, זהו לדעתי המקום בו רואים את התמונה המצורפת, אך באיכות לא ממש משהו. זהו איזור אשקלון.
לאן נעלם
כל הירוק אצלך
 

ה דרומי

New member
רוב הקטע מאוהלי סיני 140 יום ללאבית

יופי תודה
כנראה שפעם היו מחזקים כך את האדנים מצאתי את זה היום על קטע מהמסילה הטורקית
רוב הקטע מאוהלי סיני 140 יום ללאבית
מצומת יד מרדכי ועד לפני וגם קצת אחר מושב מבקעים הקטע הישן לאורכו של הכביש
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה