מישהו מכיר איזה שיר

גנגי

New member
קח מקל, קח תרמיל

בוא איתי אל הגליל... ומשם לרמת הגולן הדרך ממש קצרה. הנה: שם הרי גולן, הושט היד וגע בם!
 

קוליפון

New member
"הגליל, הגליל משהו בלתי רגיל

הוא לא נמצא לא רחוק ומתאים לכל גיל....." פעם זהו זה! שרו את השיר באחת התכניות....
 

ler

New member
בתור גלילית גאה - הנה המילים:

הגליל (נירית ירון-גרוניך/שלמה גרוניך) הגליל, הגליל משהו בלתי רגיל הוא נמצא לא רחוק הוא מתאים לכל גיל שמחת המדינה בין עצי תאנה עם פירות העונה החיים קיטנה הנוף מהמם האויר מרומם כשאני זקוק לגיוון אז אני מתגלגל בכוון הגליל, הגליל, משהו בלתי רגיל... הגליל, הגליל מתחרז עם חליל מתפתל לו השביל ומוביל את הצליל גליל עליון, גליל תחתון טיול שגעוןעברנו היום. גליל עליון, כליל תחתון טיול מרגש טיול מגבש הגליל, הגליל, משהו בלתי רגיל...
 

K85

New member
לצפון באהבה

אלף שיר לצפון מגולן עד חרמון, עד כנרת ועד לרמה... לצפון באהבה/יגאל בשן מילים: דודו ברק לחן: נורית הירש
 

קוליפון

New member
הידעתם ששיר זה שבוצע לראשונה

ע"י יגאל בשן, צורף לתוכנית של להקת פיקוד הצפון, "מהצפון באהבה", הראשונה בה יגאל בשן השתתף?????
 

ST

New member
יש לי איפשהו בחדר ../images/Emo29.gif

חוברת שירי ´צפון´ מנסיעה לחרמון לפני 3 שנים... אני אסתכל מחר בערב מה יש בה, ואם יהיה משהו מעניין, אני אכתוב.
 

lexigali

New member
אלתרמן הוא זה שכתב את "ליל גליל"

(מן הסתם), וזעירא הלחין.לחן מופלא ביותר. בשירתה המופלאה של עירית סנדנר בעיקר, אם תשאלו אותי.
 
למעלה