מישהו מוכר אי סקין לאי פוד מיני?

nitzan111

New member
מישהו מוכר אי סקין לאי פוד מיני?

לפני כמה ימים קניתי באילת אי פוד מיני ( 1430 שח) . יש לי שאלה. איך אני מגבירה את הוליום? והאם מישהו מוכר אי סקין? תודה רבה
 

TheRealDeal

New member
להגביר את הוליום? עם הגלגלת

כשאת בNOW PLAYING (שהוא מראה על המסך של האיפוד את שם השיר שמתנגן) את נוגעת בגלגלת ומסובבת את האצבע עליה בעדינות כי זאת גלגלת מגע...
 

nitzan111

New member
עוד שאלה

עכשיו אני מעתיקה שירים מדיסקים. אבל איך אני יכולה להעלות לאי פוד שירים מקבצים שמורים במחשב? וגם למה האי פוד מעלה את כל השירים בשמות של טראק 1 טראק 2 וכו'..... ולא כמו הוינדואוס מדיה פלייאר למשל שכותב את השירים בשמות שלהם כי זה לוקח לי מלא זמן לשנות ידנית. יש עוד דרך?
 

benler

New member
תשובות

1) אם את משתמשת ב iTunes, הוספת קבצים מהדיסק מתבצעת דרך תפריט File ושם תבחרי ב "Add File to Library" או ב "Add Folder to Library". 2) לגבי שמות השירים: ה iPod מסתמך אך ורק על המידע שנמצא בתוך הקבצים (ב id tag). ה iTuens יודע להכניס את המידע הזה אוטומטית לשירים שמורדים מ CD (בתנאי שהמחשב מחובר לאינטרנט) או ידנית דרך תפריט Advanced -> Get CD Track Names. לגבי קבצי mp3שכבר על המחשב, יש תוכנות שממירות את שם הקובץ ל id tags (אני לא מכיר כאלה, אבל מישהו אחר פה בטח ימליץ) בי, בן
 

UHUstick

New member
לי יש שאלה (אפילו שתיים)

איפה קנית אותו באילת? איזה צבע הוא?
 

nitzan111

New member
צבע כסוף

וקניתי אותו בשקם אלקטריק בקניון (צריך בשביל זה כרטיס תושב אילת)
 
למעלה