תשובות
1) אם את משתמשת ב iTunes, הוספת קבצים מהדיסק מתבצעת דרך תפריט File ושם תבחרי ב "Add File to Library" או ב "Add Folder to Library". 2) לגבי שמות השירים: ה iPod מסתמך אך ורק על המידע שנמצא בתוך הקבצים (ב id tag). ה iTuens יודע להכניס את המידע הזה אוטומטית לשירים שמורדים מ CD (בתנאי שהמחשב מחובר לאינטרנט) או ידנית דרך תפריט Advanced -> Get CD Track Names. לגבי קבצי mp3שכבר על המחשב, יש תוכנות שממירות את שם הקובץ ל id tags (אני לא מכיר כאלה, אבל מישהו אחר פה בטח ימליץ) בי, בן