מישהו מוכן לעזור לי בשעה זו?

מישהו מוכן לעזור לי בשעה זו?

איך אני מצליח לראות ב "תצוגה מקדימה" בתוכנת האימיול?? בקאזה אני יודע שיש אפשרות ללחוץ מקש ימני על הקובף תוך כדי הורדה וללחוץ על "תצודה זמנית" או משהו כזה..... אבל באימיול אני לא מוצא אופציה כזו. מישהו יכול לעזור לי בבקשה?
 
למעלה