אורן היקר- לפני שקופצים ממקפצה
גבוהה בלילה לבריכה צריך לוודא שהיא אינה יבשה ובלי מים שלא תתקל בהפתעה
אני יותר ממתמצא במוסיקה ותרשה לי לומר לך שלמרות שמו שהנחה אותך בנתיב מזרחי מושיק ז"ל היה רחוק מאוד מאוד מהז'אנר המזרחי,הוא היה בלוזיסט ענק בנשמתו ורוב החומר שביצע היה מקורי שלו,מילים ןלחן וכולל גם עיבודים. יוצר מוכשר שהלך לעולמו בערך בסביבות ה 40 פלוס שלו וחבל עליו,ממש חבל. כאמור כל מה שיצר היה בלוז והתקליט הטוב ביותר שלו לדעתי היה התקליט "מת לחיות" מקווה שהעשרתי את הידע שלך מעט.