מישהו מהכרישים כאן שמע במקרה

DAKTARI

New member
מישהו מהכרישים כאן שמע במקרה

על זמר ישראלי שכבר אינו בין החיים ונקרא מושיק חסון ז"ל ?? במידה ולמישהו יש חומר שלו אז אשמח אם יצור עימי קשר במסר פרטי. תודה למשיבים.
 

Oren G

New member
לא מכיר אבל

נשמע לי מזרחי תנסה בכל מקרה גם בפורום מוזיקה מזרחי (220)
 

Lancelot99

New member
"מר חסון" ../images/Emo6.gif

איזה קטע אם בסוף יסתבר שהוא בכלל שוודי..
 

DAKTARI

New member
אורן היקר- לפני שקופצים ממקפצה

גבוהה בלילה לבריכה צריך לוודא שהיא אינה יבשה ובלי מים שלא תתקל בהפתעה
אני יותר ממתמצא במוסיקה ותרשה לי לומר לך שלמרות שמו שהנחה אותך בנתיב מזרחי מושיק ז"ל היה רחוק מאוד מאוד מהז'אנר המזרחי,הוא היה בלוזיסט ענק בנשמתו ורוב החומר שביצע היה מקורי שלו,מילים ןלחן וכולל גם עיבודים. יוצר מוכשר שהלך לעולמו בערך בסביבות ה 40 פלוס שלו וחבל עליו,ממש חבל. כאמור כל מה שיצר היה בלוז והתקליט הטוב ביותר שלו לדעתי היה התקליט "מת לחיות" מקווה שהעשרתי את הידע שלך מעט.
 

Oren G

New member
באמת תודה שהעשרת אותי בידע הרב

שלך . עכשיו אני הרבה הרבה יותר חכם.. איך אני לא מכיר את מושיק חסון באמת.. הרי חמש מאות אנשים ענו לך על השאלה ורק אני לא מכיר. יש אנשים שפשוט אסור אפילו לנסות לעזור להם..
 
למעלה