מישהו מגיע מאזור חיפה? |כן-טרמפ
אם לא.. אז יש לי אולי פתרון.... יכול להיות שאני אגיע ברכבת כמו שגיל גיל אמר לי.. ואני אשאר לישון אצל דודים שלי בראשל"צ.... אז מישהו גר בראשל"צ או קרוב כדי שאחרי המפגש הוא יוכל להקפיץ אותי אליהם.??? כי אני לא מבינה כלום בעיר הגדולה ואני לא רוצה להסתבך.....
)) אז בבקשה תענו לי מישהו שיש לו עוד פתרון או טרמפ או כל דבר... אוהבת יערה.
אם לא.. אז יש לי אולי פתרון.... יכול להיות שאני אגיע ברכבת כמו שגיל גיל אמר לי.. ואני אשאר לישון אצל דודים שלי בראשל"צ.... אז מישהו גר בראשל"צ או קרוב כדי שאחרי המפגש הוא יוכל להקפיץ אותי אליהם.??? כי אני לא מבינה כלום בעיר הגדולה ואני לא רוצה להסתבך.....