מישהו מבין למה כל חברת אוטובוסים מפתחת קורא כרטיסים משלה?
מישהו מבין למה כל חברת אוטובוסים מפתחת קורא כרטיסים משלה?
למה לא משתמשים כולם בקורא כרטיסים אחד שיעלה דפי פיתוח פעם אחת?
רצוי אצל החברה שמייצרת בשביל דן
השיטה עכשיו שכל חברה מפתחת בנפרד מכשיר שאמור בסופו של דבר לעשות אותו דבר כמו כל האחרים - נורא בזבזנית. זה סתם לשלם עלויות פיתוח על אותו דבר שוב ושוב.
מישהו מבין למה כל חברת אוטובוסים מפתחת קורא כרטיסים משלה?
למה לא משתמשים כולם בקורא כרטיסים אחד שיעלה דפי פיתוח פעם אחת?
רצוי אצל החברה שמייצרת בשביל דן
השיטה עכשיו שכל חברה מפתחת בנפרד מכשיר שאמור בסופו של דבר לעשות אותו דבר כמו כל האחרים - נורא בזבזנית. זה סתם לשלם עלויות פיתוח על אותו דבר שוב ושוב.