מישהו למד עם אצל צחי פרבר?

הרלשית

New member
מישהו למד עם אצל צחי פרבר?

יש לו קורס באיור וחשוב לי שיהיה מרצה תותח...
 

leshemAmit

New member
אני למדתי אצלו שנה שעברה

באחד על אחד הוא עוזר ומדגים ויש לו סבלנות אבל הוא לא מעורר השראה. את ההשראה כדאי שתביאי מהבית. חוץ מזה, הוא לא יודע לקטול, הוא די עדין לטעמי כשמדובר בביקורת ואני אישית מעדיף יותר קשוחים. אבל זה הטעם האישי שלי ויש כאלה שיעדיפו שילטפו להם את השיער ויגידו להם "כל הכבוד" גם כשזה לא פרפקט. יש אתרים בהם תוכלי לראות עבודות טובות, וצחי טוב בהסברים על טכניקות ידניות. deviantart.com ו- conceptart.org הם אתרים טובים אבל רוב עבודות שם נעשו במחשב. את לומדת במכללה להוראת טכנולוגיה שנה ראשונה?
 

elephantz

New member
נכון

הוא מלמד אותי השנה... לא ממש נותן משהו עם הביקורות שלו, הוא נוטה לאהוב הכל, והוא לא מאד משתדל לא לקטול, למרות שיצא לו פעם או פעמיים אצלנו הוא מאד סבלני להסביר טכניקות ורעיונות שזה מעולה.... ומומלץ לנקות אזניים לפני השיעור כי הוא מדבר הכי חלש בעולם!!! ותשלבו את זה עם קול הבס שלו, וזה מתכון מעולה להרדמות
 

leshemAmit

New member
כולם לומדים אצל צחי פה?

או שאת גם הרלשית? כי אם לא, אפשר לשנות את השם מ"פורום איור ממוחשב" ל"פורום צחי פרבר". היה לי פעם עבודה שממש לא הייתי מרוצה ממנה, ואני אמרתי לצחי שזה לא יצא משהו והוא מתווכח איתי ומנסה להסביר שזה לא כל כך נורא. אז אני אמרתי לו משהו כמו "זה יצא מחורבן" והוא מסביר לי מה טוב בציור ואני חוזר על עצמי "צחי, זה מחורבן" בסופו של דבר הוא נכנע והסכים איתי. ניצחתי, יצא לי ציור מחורבן. ייפי.
 

הרלשית

New member
אני עדיין לא לומדת אצלו

הוא מעביר קורס בסדנת אמני הקיבוץ. סיימתי ללמוד עיצוב גרפי ורציתי העשרה באיור. ביעסתם אותי עליו. . . הבעיה שאין הרבה קורסים לאיור טובים שהם לא במסגרת לימודים (בצלאל/שנקר). אז מי שמכיר אשמח להמלצות...
 

אסור ל

New member
עמית טריינין מלמד בסדנא?

אם הקורס שלו נפתח אז אני ממליצה מאד, למדתי אצלו בסמסטר קיץ ולדעתי הוא מורה נהדר.
 

pillit

New member
הבנאדם מקצוען

מאייר מהשורה הראשונה ואם תזכי אפילו להבין עשירית מהטכניקות שיראה לך, או מהאופציות שיפתח לפנייך - תוכלי לראות עצמך בת מזל.
 

scalla

New member
אני לא לומד אצלו...

בגלל הבחירה שלי במקצוע מסויים כנראה שגם לא אלמד אצלו.
 
למעלה