מישהו כבר ראה

Mandyִ

New member
מישהו כבר ראה ../images/Emo42.gif

את הקליפ החדש
All i have באם טי וי? או אם טי וי בייס?
 

Azar Azar

New member
בטלוויזיה עדיין לא ראיתי אבל

במחשב אני רואה הרבה פעמים בטח עוד שבועיים בערך יגיע הקליפ לTRL
 
למעלה