יש כתבה ב YNET הבוקרמישהו כבר נסע במטרונית הבוקר?
כתבת תת רמה טיפוסית של Ynet.יש כתבה ב YNET הבוקר
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4419438,00.html
זאת הבעיה? אומנם לא מדויקכתבת תת רמה טיפוסית של Ynet.
הספיק לי שנכתב שלמטרונית יש "קרונות", בשביל להמשיך לקרוא ברפרוף בלבד...
ואם אנשים אשכרה הגישו תלונות במשטרה אז הם כנראה משועממים יותר מדי עכשיו בקיץ ושימצאו חיים.
היה ברור שיהיו תקלות בימים הראשונים וגם בחודש הראשון. זה דבר שסביר שיקרה בפרויקט בסדר גודל כזה שלא היה כאן לפני כן, אבל חוסר הסבלנות של הנוסע הישראלי ושל התקשורת הצהובה והמשועממת כבר מוכר לנו.
ולי הספיק מרכזית חוףכתבת תת רמה טיפוסית של Ynet.
הספיק לי שנכתב שלמטרונית יש "קרונות", בשביל להמשיך לקרוא ברפרוף בלבד...
ואם אנשים אשכרה הגישו תלונות במשטרה אז הם כנראה משועממים יותר מדי עכשיו בקיץ ושימצאו חיים.
היה ברור שיהיו תקלות בימים הראשונים וגם בחודש הראשון. זה דבר שסביר שיקרה בפרויקט בסדר גודל כזה שלא היה כאן לפני כן, אבל חוסר הסבלנות של הנוסע הישראלי ושל התקשורת הצהובה והמשועממת כבר מוכר לנו.
המסכנות שלי לגבי המטרונית...כתבת תת רמה טיפוסית של Ynet.
הספיק לי שנכתב שלמטרונית יש "קרונות", בשביל להמשיך לקרוא ברפרוף בלבד...
ואם אנשים אשכרה הגישו תלונות במשטרה אז הם כנראה משועממים יותר מדי עכשיו בקיץ ושימצאו חיים.
היה ברור שיהיו תקלות בימים הראשונים וגם בחודש הראשון. זה דבר שסביר שיקרה בפרויקט בסדר גודל כזה שלא היה כאן לפני כן, אבל חוסר הסבלנות של הנוסע הישראלי ושל התקשורת הצהובה והמשועממת כבר מוכר לנו.
כל מה שאתה מציע לא רלוונטי לפתרון מיידיהמסכנות שלי לגבי המטרונית...
לדעתי זה דווקה טוב שיש הענות גדולה, מה שהייתי ממליץ.
1. הוספת מפרק נוסף לכל אחד מ90 כלי הרחב, שתי מפרקים עובדים מצויי באוטרכט בהולנד, מניח שהארגז ומרכבים שהרכיבו את המטרונית יוכלו להתמודד עם זה.
2. הוספת 10 כלים נוספים העלאה מ90 למאה.
3. חשמול תוואי המטרונית שכבר עובר במת"צ
הקיבולת תגדל משמעותית הן בשל הוספת המפרק והכלים הנוספים שיגדליו באופן משמעותי את התדירות, החישמול הוא משהו יותר מורכב מבחינת כלי הרכב אם אפשר להסב אותו לחשמלי פחות מבחינת התוואי שכבר יש נסיון עם הקלה בירושלים.
אני בטוח שעל רכישת מפרקיות עובדים על זהכל מה שאתה מציע לא רלוונטי לפתרון מיידי
מדובר במהלכים של חודשים, אם לא שנים.
זה בהחלט יכול לקחת חודשים...כל מה שאתה מציע לא רלוונטי לפתרון מיידי
מדובר במהלכים של חודשים, אם לא שנים.
המרכב הוא תכנון ישראליזה בהחלט יכול לקחת חודשים...
אבל זו המטרה של הרצה להתמודד מול הבעיות שצצות, לגבי הוספת מפרק במידה ותהיה החלטה אין בעיה ליישם, המטרונית אם איני טועה תכנון ישראלי ומורכב בחברת הארגז, חישמול לא חייב להיות במתכונת של טרוליבוס, בתל אביב יש פיילוט של אוטובוס חשמלי שמצריך טעינה פעם ביום.
למה הגעת למסכנה כזו...המרכב הוא תכנון ישראלי
השילדה היא תוצרת MAN.
ואין מצב שיוסיפו מפרק לאוטובוס קיים.
כמו שרשמתי, מקסימום את האוטובוסים האלה יעבירו לשימוש אחר ויביאו אוטובוסים דו מפרקיים.
אבל אין לעשות שינויים לפני שהקו שיסיימו את תקופת החינם.
דו מפרק הוא נפוץלמה הגעת למסכנה כזו...
אין פשוט והוצאה נמוכה מלהוסיף מפרק, דו מפרק הוא כלי נפוץ באירופה.
תקופת הרצת החינם היא הזמן להתמודד מול הביקוש והשינויים המתבקשים.
אני לא בטוח שניתן להשתמש בדו מפרקיהמסכנות שלי לגבי המטרונית...
לדעתי זה דווקה טוב שיש הענות גדולה, מה שהייתי ממליץ.
1. הוספת מפרק נוסף לכל אחד מ90 כלי הרחב, שתי מפרקים עובדים מצויי באוטרכט בהולנד, מניח שהארגז ומרכבים שהרכיבו את המטרונית יוכלו להתמודד עם זה.
2. הוספת 10 כלים נוספים העלאה מ90 למאה.
3. חשמול תוואי המטרונית שכבר עובר במת"צ
הקיבולת תגדל משמעותית הן בשל הוספת המפרק והכלים הנוספים שיגדליו באופן משמעותי את התדירות, החישמול הוא משהו יותר מורכב מבחינת כלי הרכב אם אפשר להסב אותו לחשמלי פחות מבחינת התוואי שכבר יש נסיון עם הקלה בירושלים.
לחשמל את המטרונית? השתגעת?המסכנות שלי לגבי המטרונית...
לדעתי זה דווקה טוב שיש הענות גדולה, מה שהייתי ממליץ.
1. הוספת מפרק נוסף לכל אחד מ90 כלי הרחב, שתי מפרקים עובדים מצויי באוטרכט בהולנד, מניח שהארגז ומרכבים שהרכיבו את המטרונית יוכלו להתמודד עם זה.
2. הוספת 10 כלים נוספים העלאה מ90 למאה.
3. חשמול תוואי המטרונית שכבר עובר במת"צ
הקיבולת תגדל משמעותית הן בשל הוספת המפרק והכלים הנוספים שיגדליו באופן משמעותי את התדירות, החישמול הוא משהו יותר מורכב מבחינת כלי הרכב אם אפשר להסב אותו לחשמלי פחות מבחינת התוואי שכבר יש נסיון עם הקלה בירושלים.
קו חמש נע באוטובוס חשמלי...לחשמל את המטרונית? השתגעת?
לפרוס קווי מוות חשמליים על כל המסלול שלה?
בקו 5 יש אוטובוס חשמלי אחד נסיוניקו חמש נע באוטובוס חשמלי...
ללא קווי מוות מעל, אם אני לא טועה הפילאיס הוא רכב חשמלי והוא בא במפרק אחד או בשני מפרקים, כך שחשמול לא מחייב קווי מוות כמו ברכבת, לא התכוונתי לטרוליבוס
האם הייתה טעות בחישוב כמות המטרוניות?מישהו כבר נסע במטרונית הבוקר?
זה יכול לקרות אם בנסיעות הראשונות חלו עיכוביםהאם הייתה טעות בחישוב כמות המטרוניות?
אני לא מבין את זה... אם חישבו את כמות המטרוניות כך שכל 3 דקות יצא רכב.. איך קורה שבמשך 20 דקות לא יוצא רכב?
רק לי יש הרגשה שדן לא מפעילה את כל הצי שברשותה...?
ומשהו שאני עוד יותר לא מבין, למה אנשים עולים במרכזית הקריות ויורדים במתמ? לא עדיף לקחת רכבת??
התשובה לשאלה השניה שלך מאוד פשוטההאם הייתה טעות בחישוב כמות המטרוניות?
אני לא מבין את זה... אם חישבו את כמות המטרוניות כך שכל 3 דקות יצא רכב.. איך קורה שבמשך 20 דקות לא יוצא רכב?
רק לי יש הרגשה שדן לא מפעילה את כל הצי שברשותה...?
ומשהו שאני עוד יותר לא מבין, למה אנשים עולים במרכזית הקריות ויורדים במתמ? לא עדיף לקחת רכבת??
ניתוחהתשובה לשאלה השניה שלך מאוד פשוטה
אנשים בוחרים ליסוע בחינם בין מרכזית הקריות לחוף הכרמל במטרונית למרות שיש יותר מדרך אחת עדיפה לבצע את המסלול הזה על פני נסיעה בקו 1 של המטרונית מקצה לקצה (למשל להחליף במרכזית המפרץ לקו 101 שזו האופציה המהירה ביותר בין מרכזית המפרץ למרכזית חוף הכרמל, מהירה אף יותר מרכבת). קו 1 של המטרונית לפי הלו"ז נוסע בין מרכזית המפרץ למרכזית חוף הכרמל פי 2 זמן מקו 101. בפועל בינתיים הוא עושה זאת אף ביותר מפי 2 זמן, אבל הוא חינמי.
אנשים גם נוסעים מקרית ים לקרית ביאליק באמצעות קווי 3 ו-1 של המטרונית עם החלפה במרכזית הקריות במקום ליסוע בקווי אגד של הקריות, כי המטרונית בחינם.
זו טעות להפעיל מערכת תחבורה כאשר חלק מרכזי ממנה חינמי. לא נכון להתייחס לכך כתקופת הרצה מכיוון שבתקופה הזו המטרונית היא חלק אינטגרלי ומרכזי מכלל המערכת במטרופולין ולא איזו אטרקציה.
וגם אם רוצים לבצע תקופה ללא תשלום, היה צריך להגביל זאת לקריות בלבד בין מרכזית הקריות וקרית אתא לבין מרכזית המפרץ.
רק כשתקופת החינם תסתיים אפשר יהיה לבחון את המערכת ורצוי שהיא תסתיים כמה שיותר מהר.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.