מישהו כאן ירד מהפסים

מצב
הנושא נעול.
זה באמת נראה כך

נסיון נוסף לצרף קישור
לתמונות
זה באמת נראה כך
דייק המסילה גבוה והמוביל נשא עליו את המכשיר הזחלי, וכנראה לא הצליח לעבור את המסילה ונתקע עליה. אם המעבר היה מאוספלט, זה לא היה קורה, כיוון שהקטע המאוספלט משני הצדדים הוא בגובה המסילה (אם אמנם זו הסיבה).
 

fireman

New member
זה בדיוק מה שכתבתי בהודעה אחרת

זה באמת נראה כך
דייק המסילה גבוה והמוביל נשא עליו את המכשיר הזחלי, וכנראה לא הצליח לעבור את המסילה ונתקע עליה. אם המעבר היה מאוספלט, זה לא היה קורה, כיוון שהקטע המאוספלט משני הצדדים הוא בגובה המסילה (אם אמנם זו הסיבה).
זה בדיוק מה שכתבתי בהודעה אחרת
יש צורך לבטל את המצב שיש סוללה במפגשים בין כבישים למסילות....יש לדאוג למפלס 0 משני צידי המסילה עם הכביש לאורך 20 מטרים לפחות וכמובן להסדיר את המעבר בין הפסים גם כן.
 
../images/Emo99.gifאבל כל הכייף זה לחצות מסילות

עדיף כבר להגביע את המסילה
ככה שאף רכב לא יוכל לעבור ולעשות בכמה נקודות לאורך הקו מעברים תת קרקעים בגובה שיתאים למעבר כבים\וציוד חקלאי גבוהה במיוחד.
אבל כל הכייף זה לחצות מסילות
ככה כמו פעם באופניים....לא???
 

קובי לו

New member
לא 2 תאונות כי אם כמעט 3

המצב היום
לא יתכן. ואם לא צריך לסגור את הקו אז צריך להעיף משם את כל המשאיות ולדחות בכמה חודשים את כביש 6 / הכפלת המסילה עד ליצירת מעברים נורמליים למשאיות. חוץ מזה שאם יצא אוטובוס מבאר שבע לתל אביב ולהפך כל 5 דקות אז אפשר לחיות כמה חודשים בלי הרכבת. אני מאוד מחבב רכבות ותמיד מעדיף לנסוע בהן, אגב, אני אישית מתכוון מחר לעלות על רכבת לבאר שבע. אבל 2 תאונות חמורות, שנובעות מתשתיות תוך 3 שבועות זה לא סביר בעליל.
לא 2 תאונות כי אם כמעט 3
לפני ימים אחדים היתה משאית שנתקעה בדרום באיזה שהוא "חור" אבל אז למרבה המזל, הצליח הנהג להגיע למוקד הרכבת (נדמה לי שדרך המשטרה) ועצרו בזמן את תנועת הרכבות. מקרה שלישי. שתי תאונות ועוד אחת "כמעט" תאונה ! מאוד לא סביר.
 

טייגרמן

New member
מסכים עם שניכם

המצב היום
לא יתכן. ואם לא צריך לסגור את הקו אז צריך להעיף משם את כל המשאיות ולדחות בכמה חודשים את כביש 6 / הכפלת המסילה עד ליצירת מעברים נורמליים למשאיות. חוץ מזה שאם יצא אוטובוס מבאר שבע לתל אביב ולהפך כל 5 דקות אז אפשר לחיות כמה חודשים בלי הרכבת. אני מאוד מחבב רכבות ותמיד מעדיף לנסוע בהן, אגב, אני אישית מתכוון מחר לעלות על רכבת לבאר שבע. אבל 2 תאונות חמורות, שנובעות מתשתיות תוך 3 שבועות זה לא סביר בעליל.
מסכים עם שניכם
משהו בהחלט צריך להעשות אבל לסגור את הקו זה לא פתרון מסוג כלשהוא, מה אם חס וחלילה שבוע הבא יהיו שתי תאונות חמורות בין נתניה לת"א ושבוע אח"כ אחת בעכו, האם אז יגידו שצריך לסגור את הקו בין נהריה לת"א? זו לא אשמת הרכבת שיש בארתץ יותר מדי נהגים מטומטמים , ואני מדבר כללית בלי קשר אם הנהג מהתאונה אתמול אשם במשהו או לא
 

mister K

New member
יש קו מלוד לבאר שבע - 354 מטרופולין

אסור לסגור את הקו!!!
נכון להיום הרכבת מבאר שבע לתל אביב היא אמצעי התחבורה הנורמלי ביותר להגיע למרכז מבאר שבע וקרית גת. רק מי שגר בבאר שבע מכיר את ההרגשה שלסוע באוטובוס לתל אביב, נסיעה שאורכת שעה ורבע מינימום ויכולה לגיע גם לשעתיים ולפעמים גם יותר. להיות דחוסים באוטובוס כמו סרדינים, החיילים שמשרתים בקריה שצריכים להגיעקודם לתל אביב למרכזית או מסוף 200 ואז משם לקריה - בשבילם זה סיוט לא נורמלי. וכל החיים שמשרתים בצריפין שהיום זה הרבה, שנוסעים כל בוקר ברכבת ללוד, שהיא אמצעי התחבורה הישיר היחיד בין לו דלבאר שבע - אין אוטובוס בין לוד לבאר שבע. אסור לסגור את הקו ואפילו לא לשבוע.
יש קו מלוד לבאר שבע - 354 מטרופולין
 

gay1982

New member
ותגיד לחיילים לקום שעה יותר מוקדם

שפועל פעמיים ביום בלבד ומגיע רק
לתחנה המרכזית
ותגיד לחיילים לקום שעה יותר מוקדם
כדי לסוע שעתיים רק עד לוד, מקום שעה ברכבת היום.
 

urilei

New member
מי שבאמת צריך להגיע בזמן

ותגיד לחיילים לקום שעה יותר מוקדם
כדי לסוע שעתיים רק עד לוד, מקום שעה ברכבת היום.
מי שבאמת צריך להגיע בזמן
לוקח גם עם הרכבת ("הכי בזמן") שעתיים בשביל להגיע מבאר שבע לתל אביב
 

fireman

New member
הפתרון כל כך פשוט....

לא הוא לא ירד מהפסים
אני אפילו תומך ברעיון לסגור לכמה חודשים את הקו לבאר שבע ולתגבר את האוטובוסים עד שיעשו שם סדר. לא יתכן כזה מצב! מה שבאמת לא תקין זו לא תרבות נהיגה של נהגי המשאיות (שככל הנראה בשני המקרים אין לכך קשר) אלא עצם קיומם של מפגשים כל כך מאולתרים. רוב תאונות הדרכים בארץ, בעיקר עם רכבות, נובעות מתרבות נהיגה דפוקה, בשני המקרים שהיו בקו הזה מדובר כנראה אך ורק בתשתיות.
הפתרון כל כך פשוט....
רק חבל שלא מיישמים..... התאונה הזאת לא הייתה נגרמת אם המשאית לא הייתה צריכה לטפס על סוללה בכדי לחצות את המסילה. הסוללות הללו הן אחד הגורמים שבגללם משאיות (במיוחד אחת עם גחון נמוך מאוד כמו זו שבתאונה) נתקעות על המסילה.... אין שום סיבה שאף כלי רכב יגיע למצב שהוא נתקע על מסילה, יש לחייב מפלס זהה באורך של 20 מטרים מכל צד של המסילה ובכך בא לציון גואל כולל הסדרת קטע המסילה בצורה כזאת שמפלס הכביש יהיה באותו הגובה של הקצה העליון של פסי הפלדה כפי שנעשה בכל מפגש כביש מסילה מוסדר שבו גם בין הפסים מבצעים אספלט\בטון\במות פלדה בכדי לשמור על מפלס אחיד. אם כך היה הדבר המשאית מהתאונה ביום שישי, לא הייתה נתקעת על המסילה.
 
אתפ לא מבינים מה זה תקשורת?

מישהו כאן ירד מהפסים

(ולא, הפעם זאת לא הרכבת...)
אתפ לא מבינים מה זה תקשורת?
ומה זה ספין תקשורתי? ומה זה ברווז תקשורתי? נו..באמת.. קצין המשטרה רוצה לכסות את מחדלי הממסד בהצהרה חסרת בסיס. העיקר שיקבל כמה דקות תקשורת... (כתבתי על זה בשרשור שפתחתי מקודם)
 

mucool2

New member
../images/Emo45.gifרק שיש מי שלוקחים את זה ברצינות

אתפ לא מבינים מה זה תקשורת?
ומה זה ספין תקשורתי? ומה זה ברווז תקשורתי? נו..באמת.. קצין המשטרה רוצה לכסות את מחדלי הממסד בהצהרה חסרת בסיס. העיקר שיקבל כמה דקות תקשורת... (כתבתי על זה בשרשור שפתחתי מקודם)
רק שיש מי שלוקחים את זה ברצינות
 
ושימו לב לכותרת

רק שיש מי שלוקחים את זה ברצינות
ושימו לב לכותרת
"לו הייתי יכול - הייתי משבית תנועת הרכבות" ובהמשך מפקד המחוז הדרומי אומר שהרכבת זו פצצה מתקתקת. אז אדוני הניצב: עלה על דעתך להשבית את תנועת המשאיות בגלל מכת עומס היתר שאתה ופיקודיך לא עושים מספיק כדי למנוע אותה? או עלה על דעתך להשבית את תנועת האוטובוסים שמסיעים ילדים? גם זאת פצצה מתקתקת. בקיצור, בולשיט תקשורתי.
 

alantan

New member
../images/Emo45.gif צריך לסגור את מערכת הדרכים

ושימו לב לכותרת
"לו הייתי יכול - הייתי משבית תנועת הרכבות" ובהמשך מפקד המחוז הדרומי אומר שהרכבת זו פצצה מתקתקת. אז אדוני הניצב: עלה על דעתך להשבית את תנועת המשאיות בגלל מכת עומס היתר שאתה ופיקודיך לא עושים מספיק כדי למנוע אותה? או עלה על דעתך להשבית את תנועת האוטובוסים שמסיעים ילדים? גם זאת פצצה מתקתקת. בקיצור, בולשיט תקשורתי.
צריך לסגור את מערכת הדרכים
הכלל-ארצית לאלתר! אין כביש אחד בארץ שאין בו פוטנציאל לתאונה עם הרוגים. מעל 500 הרוגים בשנה - אין מקום לכבישים עד אשר יוודא שאין בהם אפשרות לתאונות דרכים קטלניות. לו הייתי יכול, הייתי סוגר גם את כל המפעלים התעשייתיים ואת נמל התעופה, שכן ישנן גם תאונות מטוסים.
 

alantan

New member
ולמי שלא הבין - צריך לשפר ולתקן

צריך לסגור את מערכת הדרכים
הכלל-ארצית לאלתר! אין כביש אחד בארץ שאין בו פוטנציאל לתאונה עם הרוגים. מעל 500 הרוגים בשנה - אין מקום לכבישים עד אשר יוודא שאין בהם אפשרות לתאונות דרכים קטלניות. לו הייתי יכול, הייתי סוגר גם את כל המפעלים התעשייתיים ואת נמל התעופה, שכן ישנן גם תאונות מטוסים.
ולמי שלא הבין - צריך לשפר ולתקן
את מה שדרוש תיקון. אני מחזק את דבריו של בני הספל, ומקווה שהתשתיות ישופרו, כמו שאני מקווה שהכבישים האדומים יושחרו, ושכל המפעלים התעשייתיים יהיו בטיחותיים כמה שניתן. אבל לסגור לאלתר את קו הרכבת? לא ריאליסטי - אני יכול לחשוב על עשר כבישים שצריך לסגור אותם לפני שסוגרים את המסילה הזו.
 

mucool2

New member
קראת על דו"ח שיינין?

ולמי שלא הבין - צריך לשפר ולתקן
את מה שדרוש תיקון. אני מחזק את דבריו של בני הספל, ומקווה שהתשתיות ישופרו, כמו שאני מקווה שהכבישים האדומים יושחרו, ושכל המפעלים התעשייתיים יהיו בטיחותיים כמה שניתן. אבל לסגור לאלתר את קו הרכבת? לא ריאליסטי - אני יכול לחשוב על עשר כבישים שצריך לסגור אותם לפני שסוגרים את המסילה הזו.
קראת על דו"ח שיינין?
סוף סוף דיון רציני בנושא תאונות הדרכים. אני מקווה שנכנס לאנשים לשכל, בממשלה ובעיקר באוצר, שהנזק הכלכלי מתאונות דרכים גדול פי כמה וכמה מההשקעה הדרושה למניעתן (שלא לדבר על הנזק בחיי אדם).
 

alantan

New member
בהחלט - הדו"ח שפורסם כאן לפני

קראת על דו"ח שיינין?
סוף סוף דיון רציני בנושא תאונות הדרכים. אני מקווה שנכנס לאנשים לשכל, בממשלה ובעיקר באוצר, שהנזק הכלכלי מתאונות דרכים גדול פי כמה וכמה מההשקעה הדרושה למניעתן (שלא לדבר על הנזק בחיי אדם).
בהחלט - הדו"ח שפורסם כאן לפני
כשבוע. זאת בדיוק הטענה שלי - שצריך להשקיע בשיפורים בתשתיות, אבל להערכתי התועלת הכלכלית/מוסרית של סגירת הקו לבאר שבע בטל בשישים לעומת הנזק שיגרם מהעברת אותם נוסעים חזרה לכביש.
 

orensaab

New member
נכון !!! ניצב בר לב הגזים

מישהו כאן ירד מהפסים

(ולא, הפעם זאת לא הרכבת...)
נכון !!! ניצב בר לב הגזים
הוא שוכח למי הזכות הבלעדית על המסילה !!!!!!!!!!!! כתבתי כבראתמול וגם בהזדמנויות קודמות שלא יקרה שום אסון עם כל משאית כזאת תסע מעט קילומטרים נוספים, ולא תגרום לסיכון נורא כזה. פשוט מאוד: יש לסגור את כל המפגשים דרך - מסילה מסוג זה, ולא להאיט את מהירות הרכבת. איני מאמין בסיירת מפגשי הרכבות למרות שאני מאמין בכל ליבי בכנות כוונותיו של מפקד אגף התנועה, ניצב שחר איילון שעושה היום מהפיכה נכונה במשטרה. מילה אחרונה למאיר שפירא, כל מלה שלך במקומה. ישר כוח. אורן
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה