מישהו כאן ירד מהפסים

מצב
הנושא נעול.

צחקן

New member
ושוב פעם מאשימים את הרכבת ב ....

מישהו כאן ירד מהפסים

(ולא, הפעם זאת לא הרכבת...)
ושוב פעם מאשימים את הרכבת ב ....
ב"ה Ynet. והפעם : הלל פוסק, מדור רכב ב Ynet. "הלקחים לא הופקו" איך יכול להיות שלקחי התאונה לפני שלושה שבועות לא הופקו. שלא נעשו שינויים מיידיים, שלא ננקטו צעדים כדי למנוע הישנות המקרה? הלל פוסק שוב משאית כבדה וארוכה על הפסים במעבר חצי-מוסדר, שוב רכבת המגיעה מאחורי עיקול וכנראה אינה מזהה את הסכנה, עוד פעם קרונות שירדו מהפסים, נפגעים, מסוקי חילוץ. כאילו לא היינו שם לפני כשלושה שבועות. כאילו אף אחד לא התריע, לא הייתה ועדה של משרד התחבורה שהתייחסה בבירור למפגשים שכאלה. דוח ועדת החקירה של משרד התחבורה לאחר אסון הרכבת מדינה של חפיף - צביקה בורג והכי חשוב אולי, כאילו לא קיבלו לפני ימים אחדים חברי הנהלת הרכבת מסמך הנקרא "לקחים מתאונת הרכבת", אותו הכין יוסי מור, מנכ"ל רכבת ישראל. מסמך שסעיף 16 בו קובע כי "יש למנוע מעבר של משאיות וציוד מכני כבד לצורך עבודות פיתוח דרך מפגשים המוגנים על-ידי תמרור בלבד. כאשר הדבר אינו אפשרי בשום אופן, יש להציב שוטר בשכר בכל שעות הפעילות - באחריות מנהל אגף הביצוע" ניצב שחר איילון נשמע נסער. "לדעתי, זה הזמן להקים סוף סוף את משטרת הרכבות עליה דיברו זה מכבר. לאור ריבוי התאונות במפגשים, מדינת ישראל חייבת לאמץ לעצמה מדיניות ברורה יותר של אכיפה והרתעה". לדברי ראש אגף התנועה, צוות החקירה המיוחד שמטפל באסון הרכבת ברבדים, קיבל על עצמו מייד את הטיפול גם בתאונה שאירעה היום. "הצוות החל לפעול מייד" אמר איילון, "כולל תפיסת מסמכים שונים הקשורים לחברה אליה שייכת המשאית שעמדה על הפסים". גם אותו יעניין ודאי לקרוא את סעיף 15 באותו מסמך פנימי של הרכבת. "לא יונחו כלים וחומרים כלשהם במקום אשר יש בו כדי להסתיר את משולשי הראיה הנדרשים במפגשים, באחריות מנהל אגף הביצוע וסגן מנהל אגף תחזוקה תשתית. לו"ז לביצוע – מיידי. מעקב ביצוע באחריות סמנכ"ל הפעלה ותחזוקת תשתיות וסמנכ"ל תכנון ופיתוח". פשוט מצוין. מישהו ברכבת עוד יספר לנו כי התלולית שהסתירה לנהג הקטר את הרכבת על הפסים, אינה מעשי ידי אגף תחזוקה ותשתית, ולכן אין כל צורך להתחשב בה בקביעת מהירות הנסיעה של הרכבת לקראת המפגש. גורמים בכירים נוספים במשטרה הבהירו היום ל-ynet כי "נראה ששלושה שבועות תמימים לאחר התאונה הקשה בין הרכבת למשאית, לקחים פשוטים שלא הייתה בעיה ליישמם, לא מצאו ביטוי בשטח". כדי לבדוק מדוע, תדרוש המשטרה ודאי לבדוק את "צוות תחזוקת מפגשים", שדיווח על הקמתו כלול אף הוא במסמך מנכ"ל הרכבת. מי אחראי על הצוות? סמנכ"ל הפעלה ותחזוקת תשתית. אבל בינינו, כמה מכם באמת הופתעו לשמוע על תאונת רכבת נוספת במפגש-חקלאי? כמה מכם באמת השתכנעו מדוח ועדת החקירה המזורזת שהקים משרד התחבורה לאחר אסון הרכבת ברבדים? כמה מכם בטוחים שמחר זה כבר לא יקרה, כי מישהו באמת יפיק לקחים אמיתיים, ישנס מותניים וישפר ליקויים? מעטים מכם, אם בכלל. וזה הסיפור העצוב מכולם.
 

nubi

New member
אין ספק שהתאונות

מישהו כאן ירד מהפסים

(ולא, הפעם זאת לא הרכבת...)
אין ספק שהתאונות
הללו נגרמות בעיקר בשל חוסר הכבוד של הנהגים למסילה. אין ספק שזוהי התבטאות נוספת של תרבות הנהיגה הקלוקלת בארץ. אבל, התאונה השניה, שתרחשה אתמול, גרמה לנו בבית קצת לחשוב. אם בתאונה הראשונה עוד תמכנו ללא סייג ברכבת ישראל, אני מוכרחה לומר שתמיכה זו קצת נסדקה עכשיו. השבוע האחרון ברכבת, הוכיח לנו (לבעלי ולי, שנינו נוסעים קבועים בקו חיפה-ת"א, יום-יום) שהרכבת מתנהלת כמו "שכונה". איחורים על ימין ועל שמאל, זילזול בנוסעים, רכבות מפוצצות לגמרי. אתם רוצים להגיד לי, למשל, שלאף אחד לא אכפת מה קורה ביום א' ברכבת? הרי הרכבת לבאר שבע שיוצאת ב-07:10 מחיפה מרכז, מפוצצת בצורה מחרידה! אף אחד לא מתכוון לעשות עם זה משהו? אם לא כל המסילות מוכפלות, אז למה לתת כל כך הרבה רכבות ובסוף אף רכבת לא יוצאת בזמן? זו ליצנות לשמה! ואי אפשר להאשים אותנו שאנחנו לא אוהבים את הרכבת, אלא שהפעם אולי צריך קצת לעשות שם חשבון נפש.
 
סע באוטובוס וזהוא במקום לקטר

אין ספק שהתאונות
הללו נגרמות בעיקר בשל חוסר הכבוד של הנהגים למסילה. אין ספק שזוהי התבטאות נוספת של תרבות הנהיגה הקלוקלת בארץ. אבל, התאונה השניה, שתרחשה אתמול, גרמה לנו בבית קצת לחשוב. אם בתאונה הראשונה עוד תמכנו ללא סייג ברכבת ישראל, אני מוכרחה לומר שתמיכה זו קצת נסדקה עכשיו. השבוע האחרון ברכבת, הוכיח לנו (לבעלי ולי, שנינו נוסעים קבועים בקו חיפה-ת"א, יום-יום) שהרכבת מתנהלת כמו "שכונה". איחורים על ימין ועל שמאל, זילזול בנוסעים, רכבות מפוצצות לגמרי. אתם רוצים להגיד לי, למשל, שלאף אחד לא אכפת מה קורה ביום א' ברכבת? הרי הרכבת לבאר שבע שיוצאת ב-07:10 מחיפה מרכז, מפוצצת בצורה מחרידה! אף אחד לא מתכוון לעשות עם זה משהו? אם לא כל המסילות מוכפלות, אז למה לתת כל כך הרבה רכבות ובסוף אף רכבת לא יוצאת בזמן? זו ליצנות לשמה! ואי אפשר להאשים אותנו שאנחנו לא אוהבים את הרכבת, אלא שהפעם אולי צריך קצת לעשות שם חשבון נפש.
סע באוטובוס וזהוא במקום לקטר
 

hck

New member
את צודקת,

אין ספק שהתאונות
הללו נגרמות בעיקר בשל חוסר הכבוד של הנהגים למסילה. אין ספק שזוהי התבטאות נוספת של תרבות הנהיגה הקלוקלת בארץ. אבל, התאונה השניה, שתרחשה אתמול, גרמה לנו בבית קצת לחשוב. אם בתאונה הראשונה עוד תמכנו ללא סייג ברכבת ישראל, אני מוכרחה לומר שתמיכה זו קצת נסדקה עכשיו. השבוע האחרון ברכבת, הוכיח לנו (לבעלי ולי, שנינו נוסעים קבועים בקו חיפה-ת"א, יום-יום) שהרכבת מתנהלת כמו "שכונה". איחורים על ימין ועל שמאל, זילזול בנוסעים, רכבות מפוצצות לגמרי. אתם רוצים להגיד לי, למשל, שלאף אחד לא אכפת מה קורה ביום א' ברכבת? הרי הרכבת לבאר שבע שיוצאת ב-07:10 מחיפה מרכז, מפוצצת בצורה מחרידה! אף אחד לא מתכוון לעשות עם זה משהו? אם לא כל המסילות מוכפלות, אז למה לתת כל כך הרבה רכבות ובסוף אף רכבת לא יוצאת בזמן? זו ליצנות לשמה! ואי אפשר להאשים אותנו שאנחנו לא אוהבים את הרכבת, אלא שהפעם אולי צריך קצת לעשות שם חשבון נפש.
את צודקת,
כמו תמיד. לא ניתן לחלוק על הקביעות שלך שנובעות מניסיון. הנושא ידוע - כלומר, אנשי הרכבת גם רואים את העומס והאיחורים - וזה קצת קשה לפתור בעיות כאלה בטווח זמן קצר. כמו שציינו כבר בשירשורים אחרים הכפלת המסילות היא זו שתפתור חלק נכבד מהבעיות, פשוט זה לוקח קצת זמן. אבל... לבינתים את מוזמנת "להנות" מאמצעי התחבורה השני עד שיסתדרו הבעיות, אבל אני לא מבטיח לך ששם יהיה יותר טוב
 

nubi

New member
יש רק בעיה אחת

את צודקת,
כמו תמיד. לא ניתן לחלוק על הקביעות שלך שנובעות מניסיון. הנושא ידוע - כלומר, אנשי הרכבת גם רואים את העומס והאיחורים - וזה קצת קשה לפתור בעיות כאלה בטווח זמן קצר. כמו שציינו כבר בשירשורים אחרים הכפלת המסילות היא זו שתפתור חלק נכבד מהבעיות, פשוט זה לוקח קצת זמן. אבל... לבינתים את מוזמנת "להנות" מאמצעי התחבורה השני עד שיסתדרו הבעיות, אבל אני לא מבטיח לך ששם יהיה יותר טוב
יש רק בעיה אחת
שאם רכב עולה באש/תאונה/מים על הכביש או כל דבר אחר בכביש החוף - הנסיעה מחיפה לת"א יכולה לקחת גם שעתיים. אבל תודה על ההזמנה.
 

fireman

New member
הפעם לא מדובר בחוסר הכבוד

אין ספק שהתאונות
הללו נגרמות בעיקר בשל חוסר הכבוד של הנהגים למסילה. אין ספק שזוהי התבטאות נוספת של תרבות הנהיגה הקלוקלת בארץ. אבל, התאונה השניה, שתרחשה אתמול, גרמה לנו בבית קצת לחשוב. אם בתאונה הראשונה עוד תמכנו ללא סייג ברכבת ישראל, אני מוכרחה לומר שתמיכה זו קצת נסדקה עכשיו. השבוע האחרון ברכבת, הוכיח לנו (לבעלי ולי, שנינו נוסעים קבועים בקו חיפה-ת"א, יום-יום) שהרכבת מתנהלת כמו "שכונה". איחורים על ימין ועל שמאל, זילזול בנוסעים, רכבות מפוצצות לגמרי. אתם רוצים להגיד לי, למשל, שלאף אחד לא אכפת מה קורה ביום א' ברכבת? הרי הרכבת לבאר שבע שיוצאת ב-07:10 מחיפה מרכז, מפוצצת בצורה מחרידה! אף אחד לא מתכוון לעשות עם זה משהו? אם לא כל המסילות מוכפלות, אז למה לתת כל כך הרבה רכבות ובסוף אף רכבת לא יוצאת בזמן? זו ליצנות לשמה! ואי אפשר להאשים אותנו שאנחנו לא אוהבים את הרכבת, אלא שהפעם אולי צריך קצת לעשות שם חשבון נפש.
הפעם לא מדובר בחוסר הכבוד
של הנהגים למסילה אלא בעקבות פגם הנדסי בתכנון מעברים שכאלו, זה הגורם מספר 1 לדעתי לתאונה הנ"ל ואני בטוח שאלו המסקנות שאליהם תגיע וועדת החקירה שקמה\תקום לצורך חקירת מקרה התאונה הזו או שמא זה יפול בין הכסאות כי הפעם לא נהרגו 8 בני אדם.
 
אז לפי דעתי יש אשם עיקרי אחד

מישהו כאן ירד מהפסים

(ולא, הפעם זאת לא הרכבת...)
אז לפי דעתי יש אשם עיקרי אחד
וזה משרד התחבורה. תפקיד המשרד הזה הוא לתאם. יש לנו שלושה גורמים שהם בפירוש תחת סמכות המשרד: הרכבת המשאית הדרך. נקודת הזמן שממנה אני מודד את הזמן שהמשרד הזה יכול היה לתקן דברים היא התאונה בחוף הבונים לפני 20 שנה בדיוק. כל התאונות החמורות שהיו מאז (שלוש במספר) קרו בגלל פגיעת הרכבת במשאית, דבר שיכול היה להמנע אם היו מתחילים לפעול לפני 20 שנה באותה בהילות שבה כולם נזכרים עכשיו (תוך גזירת קופון תקשורתי כאמור). משרד התחבורה הוא הגורם המתאם והמבצע ואין סמכות ללא אחריות. והאחריות עליהם. קל להאשים את נהג המשאית. אבל כשבונים גשר למשל, ללא מעקה ומכוניות עפות לתהום, האשם העיקרי הוא מי שבנה ומי שפיקח ואישר את בנית הגשר. כך גם כאן. כל התקלות שגרמו לתאונות הן בתחום משרד התחבורה והוא שלא מנע אותן.
 

nubi

New member
צודק ב-100%

אז לפי דעתי יש אשם עיקרי אחד
וזה משרד התחבורה. תפקיד המשרד הזה הוא לתאם. יש לנו שלושה גורמים שהם בפירוש תחת סמכות המשרד: הרכבת המשאית הדרך. נקודת הזמן שממנה אני מודד את הזמן שהמשרד הזה יכול היה לתקן דברים היא התאונה בחוף הבונים לפני 20 שנה בדיוק. כל התאונות החמורות שהיו מאז (שלוש במספר) קרו בגלל פגיעת הרכבת במשאית, דבר שיכול היה להמנע אם היו מתחילים לפעול לפני 20 שנה באותה בהילות שבה כולם נזכרים עכשיו (תוך גזירת קופון תקשורתי כאמור). משרד התחבורה הוא הגורם המתאם והמבצע ואין סמכות ללא אחריות. והאחריות עליהם. קל להאשים את נהג המשאית. אבל כשבונים גשר למשל, ללא מעקה ומכוניות עפות לתהום, האשם העיקרי הוא מי שבנה ומי שפיקח ואישר את בנית הגשר. כך גם כאן. כל התקלות שגרמו לתאונות הן בתחום משרד התחבורה והוא שלא מנע אותן.
צודק ב-100%
כמו כל דבר אחר במדינה, גם במשרד התחבורה לא מעניין את אף אחד שום דבר.
 

צביקוש23

New member
תגידו כולכם ירדתם מהפסים?

צודק ב-100%
כמו כל דבר אחר במדינה, גם במשרד התחבורה לא מעניין את אף אחד שום דבר.
תגידו כולכם ירדתם מהפסים?
מבחינתי ממש לא מעניין ולא אכפת כרגע מי אשם למה איך ומדוע! גם לא מעניין אותי שום תמונה מהתאונה! אתם יודעים מה מענין אותי עכשיו? מישהו יודע מה שלומו של נהג הרכבת? אני לא אדם דתי בכלל אבל אני בהחלט מתכוון להגיד פרק תהילים לרפואתו ומקווה שגם אתם! רק מלראות את מספר השרשורים שנפתחו כאן בנושא הבנתי שבעצם כולנו כאן ירדנו מהפסים! הנהג המסכן שוכב על פי דיווח החדשות במצב אנוש בטיפול נמרץ וכולנו כאן מתעסקים בהאשמות, קביעות כאלה ואחרות!!!! אנשים תתעשתו!!!!! בואו נתעסק קודם בדאגה לשלומו של הנהג וכשהוא יבריא ויהיה בריא (אמן!) ניהיה כולנו חכמים יותר!! אני קורא לכולם להתפלל תפילה שלמה לרפואתו של הנהג! זה הדבר היחיד שלפחות אותי מעסיק כרגע!
 

nubi

New member
וגם אתה צודק ב-100%.

תגידו כולכם ירדתם מהפסים?
מבחינתי ממש לא מעניין ולא אכפת כרגע מי אשם למה איך ומדוע! גם לא מעניין אותי שום תמונה מהתאונה! אתם יודעים מה מענין אותי עכשיו? מישהו יודע מה שלומו של נהג הרכבת? אני לא אדם דתי בכלל אבל אני בהחלט מתכוון להגיד פרק תהילים לרפואתו ומקווה שגם אתם! רק מלראות את מספר השרשורים שנפתחו כאן בנושא הבנתי שבעצם כולנו כאן ירדנו מהפסים! הנהג המסכן שוכב על פי דיווח החדשות במצב אנוש בטיפול נמרץ וכולנו כאן מתעסקים בהאשמות, קביעות כאלה ואחרות!!!! אנשים תתעשתו!!!!! בואו נתעסק קודם בדאגה לשלומו של הנהג וכשהוא יבריא ויהיה בריא (אמן!) ניהיה כולנו חכמים יותר!! אני קורא לכולם להתפלל תפילה שלמה לרפואתו של הנהג! זה הדבר היחיד שלפחות אותי מעסיק כרגע!
וגם אתה צודק ב-100%.
 
צביקוש תירגע

תגידו כולכם ירדתם מהפסים?
מבחינתי ממש לא מעניין ולא אכפת כרגע מי אשם למה איך ומדוע! גם לא מעניין אותי שום תמונה מהתאונה! אתם יודעים מה מענין אותי עכשיו? מישהו יודע מה שלומו של נהג הרכבת? אני לא אדם דתי בכלל אבל אני בהחלט מתכוון להגיד פרק תהילים לרפואתו ומקווה שגם אתם! רק מלראות את מספר השרשורים שנפתחו כאן בנושא הבנתי שבעצם כולנו כאן ירדנו מהפסים! הנהג המסכן שוכב על פי דיווח החדשות במצב אנוש בטיפול נמרץ וכולנו כאן מתעסקים בהאשמות, קביעות כאלה ואחרות!!!! אנשים תתעשתו!!!!! בואו נתעסק קודם בדאגה לשלומו של הנהג וכשהוא יבריא ויהיה בריא (אמן!) ניהיה כולנו חכמים יותר!! אני קורא לכולם להתפלל תפילה שלמה לרפואתו של הנהג! זה הדבר היחיד שלפחות אותי מעסיק כרגע!
צביקוש תירגע
כל הדיבורים כאן מטרתם שלא יצטרפו לנהג וגם לאלה שנפגעו בשתי התאונות עוד אנשים. אז אותי, תתפלא, זה כן מעניין וגם, לעניות דעתי, אותך צריך לעניין מי אשם למה ומדוע...
 

fireman

New member
צביקה תתעשת

תגידו כולכם ירדתם מהפסים?
מבחינתי ממש לא מעניין ולא אכפת כרגע מי אשם למה איך ומדוע! גם לא מעניין אותי שום תמונה מהתאונה! אתם יודעים מה מענין אותי עכשיו? מישהו יודע מה שלומו של נהג הרכבת? אני לא אדם דתי בכלל אבל אני בהחלט מתכוון להגיד פרק תהילים לרפואתו ומקווה שגם אתם! רק מלראות את מספר השרשורים שנפתחו כאן בנושא הבנתי שבעצם כולנו כאן ירדנו מהפסים! הנהג המסכן שוכב על פי דיווח החדשות במצב אנוש בטיפול נמרץ וכולנו כאן מתעסקים בהאשמות, קביעות כאלה ואחרות!!!! אנשים תתעשתו!!!!! בואו נתעסק קודם בדאגה לשלומו של הנהג וכשהוא יבריא ויהיה בריא (אמן!) ניהיה כולנו חכמים יותר!! אני קורא לכולם להתפלל תפילה שלמה לרפואתו של הנהג! זה הדבר היחיד שלפחות אותי מעסיק כרגע!
צביקה תתעשת
כנראה שישנת טוב במהלך 20 השנים האחרונות.... במדינת ישראל חיי אדם נמדדים בכסף שזה עולה....אם זה יקר מידי לחיי אדם אין כאן ערך עם כל הצער שיש לי כשאני אומר את זה....זה המצב ושוב...לצערי... אם למישהו באמת היה אכפת שנהרגו 8 אנשים לפני 3 שבועות היו משביתים את כל תנועת הרכבות, היו גורמים לרכבת ישראל ולמשרד התחבורה להיחנק קצת ותראה איך בתוך כמה ימים היו מקימים לך מחסומים מוסדרים בכל אחד מ300 המעברים שיש כאן בארץ.... אבל חיי אדם לא שווים את מאות מיליוני השקלים שצריך להשקיע בזה.... המדינה הזאת שמה קצוץ על הערך של חיי האדם... בין אם זה בתשתיות התחבורה, סל הבריאות, סל התרופות, שרותי הכבאות שאתה מקבל וכוליי וכוליי... לכולם אכפת מהכל עד שזה מגיע לכסף...
 

fireman

New member
וכמובן איחולי החלמה לנהג הקטר../images/Emo70.gif

צביקה תתעשת
כנראה שישנת טוב במהלך 20 השנים האחרונות.... במדינת ישראל חיי אדם נמדדים בכסף שזה עולה....אם זה יקר מידי לחיי אדם אין כאן ערך עם כל הצער שיש לי כשאני אומר את זה....זה המצב ושוב...לצערי... אם למישהו באמת היה אכפת שנהרגו 8 אנשים לפני 3 שבועות היו משביתים את כל תנועת הרכבות, היו גורמים לרכבת ישראל ולמשרד התחבורה להיחנק קצת ותראה איך בתוך כמה ימים היו מקימים לך מחסומים מוסדרים בכל אחד מ300 המעברים שיש כאן בארץ.... אבל חיי אדם לא שווים את מאות מיליוני השקלים שצריך להשקיע בזה.... המדינה הזאת שמה קצוץ על הערך של חיי האדם... בין אם זה בתשתיות התחבורה, סל הבריאות, סל התרופות, שרותי הכבאות שאתה מקבל וכוליי וכוליי... לכולם אכפת מהכל עד שזה מגיע לכסף...
וכמובן איחולי החלמה לנהג הקטר

ושנדע ימים טובים יותר!
 

davidfainshtein

New member
מנהל
סף הזעזוע שלנו כ"כ גבוה

צביקה תתעשת
כנראה שישנת טוב במהלך 20 השנים האחרונות.... במדינת ישראל חיי אדם נמדדים בכסף שזה עולה....אם זה יקר מידי לחיי אדם אין כאן ערך עם כל הצער שיש לי כשאני אומר את זה....זה המצב ושוב...לצערי... אם למישהו באמת היה אכפת שנהרגו 8 אנשים לפני 3 שבועות היו משביתים את כל תנועת הרכבות, היו גורמים לרכבת ישראל ולמשרד התחבורה להיחנק קצת ותראה איך בתוך כמה ימים היו מקימים לך מחסומים מוסדרים בכל אחד מ300 המעברים שיש כאן בארץ.... אבל חיי אדם לא שווים את מאות מיליוני השקלים שצריך להשקיע בזה.... המדינה הזאת שמה קצוץ על הערך של חיי האדם... בין אם זה בתשתיות התחבורה, סל הבריאות, סל התרופות, שרותי הכבאות שאתה מקבל וכוליי וכוליי... לכולם אכפת מהכל עד שזה מגיע לכסף...
סף הזעזוע שלנו כ"כ גבוה
י
 

orensaab

New member
משרד התחבורה עובר שינויים

אז לפי דעתי יש אשם עיקרי אחד
וזה משרד התחבורה. תפקיד המשרד הזה הוא לתאם. יש לנו שלושה גורמים שהם בפירוש תחת סמכות המשרד: הרכבת המשאית הדרך. נקודת הזמן שממנה אני מודד את הזמן שהמשרד הזה יכול היה לתקן דברים היא התאונה בחוף הבונים לפני 20 שנה בדיוק. כל התאונות החמורות שהיו מאז (שלוש במספר) קרו בגלל פגיעת הרכבת במשאית, דבר שיכול היה להמנע אם היו מתחילים לפעול לפני 20 שנה באותה בהילות שבה כולם נזכרים עכשיו (תוך גזירת קופון תקשורתי כאמור). משרד התחבורה הוא הגורם המתאם והמבצע ואין סמכות ללא אחריות. והאחריות עליהם. קל להאשים את נהג המשאית. אבל כשבונים גשר למשל, ללא מעקה ומכוניות עפות לתהום, האשם העיקרי הוא מי שבנה ומי שפיקח ואישר את בנית הגשר. כך גם כאן. כל התקלות שגרמו לתאונות הן בתחום משרד התחבורה והוא שלא מנע אותן.
משרד התחבורה עובר שינויים
מרחיקי לכת בחודשים האחרונים. אלו שינויים שאת התוצאה שלהם נתחיל לראות רק בעוד מספר חודשים. אין ברירה, אבל כאשר באים ומשנים מצב סטטי ורע שהיה במשרד הזה משך עשרות שנים זה לוקח זמן. אני מאמין במלוא מאת האחוזים לשר מאיר שטרית שהוא ישנה את המשרד הזה מקצה אחד לקצה שני. הוא רק צריך את הזמן ואת שיתוף הפעולה. כאחד שנמצא כל שבוע במסדרונות משרד התחבורה ונמצא בקשרי עבודה עם לא מעט אנשים שם, אני עוקב מקרוב אחרי השינויים המאוד יסודיים שמתחילים להתפתח שם. לסיום, אינני חבר מרכז הליכוד, וגם לא תומך ליכוד. החברים הקרובים לי יודעים בדיוק היכן אני ממוקם על המפה הפוליטית, כך שחוק הג'ובים לא חל עלי.
 

mucool2

New member
אתה תומך ב"שר התחבורע"?../images/Emo8.gif

משרד התחבורה עובר שינויים
מרחיקי לכת בחודשים האחרונים. אלו שינויים שאת התוצאה שלהם נתחיל לראות רק בעוד מספר חודשים. אין ברירה, אבל כאשר באים ומשנים מצב סטטי ורע שהיה במשרד הזה משך עשרות שנים זה לוקח זמן. אני מאמין במלוא מאת האחוזים לשר מאיר שטרית שהוא ישנה את המשרד הזה מקצה אחד לקצה שני. הוא רק צריך את הזמן ואת שיתוף הפעולה. כאחד שנמצא כל שבוע במסדרונות משרד התחבורה ונמצא בקשרי עבודה עם לא מעט אנשים שם, אני עוקב מקרוב אחרי השינויים המאוד יסודיים שמתחילים להתפתח שם. לסיום, אינני חבר מרכז הליכוד, וגם לא תומך ליכוד. החברים הקרובים לי יודעים בדיוק היכן אני ממוקם על המפה הפוליטית, כך שחוק הג'ובים לא חל עלי.
אתה תומך ב"שר התחבורע"?

איך אתה יכול... (ולמי שלא הבין עדיין, זה היה בסרקזם) באמת קצת מפילים פה את האשמה בכל המחדלים על שר שנמצא בקושי שנתיים במשרד (שזה יותר מהממוצע לשר תחבורה, וכך גם נראה המשרד).
 

איבגי1

New member
הוא באמת ירד מהפסים...

אתה תומך ב"שר התחבורע"?

איך אתה יכול... (ולמי שלא הבין עדיין, זה היה בסרקזם) באמת קצת מפילים פה את האשמה בכל המחדלים על שר שנמצא בקושי שנתיים במשרד (שזה יותר מהממוצע לשר תחבורה, וכך גם נראה המשרד).
הוא באמת ירד מהפסים...
וכל אלה שבעדו תחשבו אם באזורכם היו חוסמים את תנועת הרכבות.
 

omer87

New member
יש לנו מדינה קטנה מידי......

מישהו כאן ירד מהפסים

(ולא, הפעם זאת לא הרכבת...)
יש לנו מדינה קטנה מידי......
כל אחד מצליח בצורה מאוד מיוחדת לזרוק כמה שטויות לאווירוזה הופך לנושא תקשורתי רחב............באף מקום בעולם לא היו סוגרים את הקו הזה.......
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה