לגבי החופה-
הם עיצבו להם חופה שהייתה די סטנדרטית (4 גופים מרובעים מוארים ובד מעל- רואים לא מעט כאלו בתמונות), אבל די נראה לי שזו היתה בקשת החתן והכלה- זה מתאים לטעם שלהם, כך שלא יצא לי לראות עבודה מורכבת שלהם. אני יודעת שיש להם נסיון ושהם מומלצים בגן שאני אתחתן בו (כחול-ירוק, ליד תל עדשים). מבחינת עיצוב שולחנות, למיטב הבנתי הם השתמשו במעצבת של הגן ולא בהם. אז-sorry, מה שראיתי זה בעיקר הריהוט האלטרנטיבי והגופים המוארים בגן. ושוב- הם מומלצים בגן.