מישהו/י שמע/י על חברת "הדוניזם"?

keren1877

New member
מישהו/י שמע/י על חברת "הדוניזם"?

זוהי חברה להפקת אירועים... הייתי שמחה לקבל כל מידע עליה...
 

hila123

New member
בת דודה שלי לקחה אותם בחתונתה-

מספקים ריהוט אלטרנטיבי, בעגה המקצועית
כורסאות שמפוזרות בגן, גופים מוארים וכדומה. דברים מאוד יפים, היו פינות צ´יל-אאוט מקסימות! לפי מה שהבנתי ממנה- גם לא יקר במיוחד.
 

keren1877

New member
חוץ מהריהוט האלטרנטיבי...

באמת, מה שנורא מצא חן בעיני זה הריהוט האלטרנטיבי שלהם, אבל יש לך מושג איך הם בעיצוב החופה והשולחנות? יש להם אתר נורא נחמד, אבל אני רוצה להיות משוכנעת שיש להם מספיק נסיון בזה...
 

hila123

New member
לגבי החופה-

הם עיצבו להם חופה שהייתה די סטנדרטית (4 גופים מרובעים מוארים ובד מעל- רואים לא מעט כאלו בתמונות), אבל די נראה לי שזו היתה בקשת החתן והכלה- זה מתאים לטעם שלהם, כך שלא יצא לי לראות עבודה מורכבת שלהם. אני יודעת שיש להם נסיון ושהם מומלצים בגן שאני אתחתן בו (כחול-ירוק, ליד תל עדשים). מבחינת עיצוב שולחנות, למיטב הבנתי הם השתמשו במעצבת של הגן ולא בהם. אז-sorry, מה שראיתי זה בעיקר הריהוט האלטרנטיבי והגופים המוארים בגן. ושוב- הם מומלצים בגן.
 

keren1877

New member
עכשיו אני רגועה...

קודם כל, תודה רבה! זה באמת מעודד לשמוע שהם מומלצים ע"י מקום כלשהוא, כי זה אומר שהם לא ממש חדשים בשוק (שזה היה החשש העיקרי שלי...) ושוב- תודה רבה!
 
למעלה