מישהו/י יודע/ת משהו על גיאופיזיקה ?
עברתי על כל המאמרים ולא ראיתי אפילו משהו/י אחד/ת שקשור/ה לגיאופיזיקה . כדוגמא: כמה לומדים בערך השנה , סקירה כללית וכיוצא בזה . אם מישה/י יוכל/תוכל להאיר את עיני אשמח מאוד ואודה לו/לה מקרב לב . עמית 22.4.03 sincerely yours