מישהו יכלו להגיד איך יש מחיר כזה?!

gulibuf

New member
מישהו יכלו להגיד איך יש מחיר כזה?!

במוסך אמרו לי החלפת קליפר למשומש או מתוקן זה 500 שח(במז אצל גדליה) כשב אי באיי גרמני אני מוצא קליפר שעולה 25 יורו ונניח עוד משלוח של כמה 20 יורו?חצי מחיר?! מישהו ניסה כבר פעם לעשות דבר כזה? ואז לבוא למוסכניק ולשלם רק על עבודה לא על חלקים? כמה בכלל זמן לוקח להחליף קליפר?וכמה מוערכת שעת עבודה במוסך? תודה
 

shayvilk

New member
../images/Emo45.gif ברוך הבא לעולם האופנוענות הישר

הישראלי, מחירים גבוהים בטירוף, לרוב ללא הצדקה. איי ביי יכול להוזיל עלויות במאות אחוזים...
משרד הבריאות מזהיר, איי ביי ממכר ומזיק (הרבה פחות ממחירי הארץ) לארנק
 
הגיוני ביותר

בEBAY אתה רוכש את המוצר מאדם פרטי שלשם העיניין פרק את הקליפר מאופנוע שהוא השבית. לכן, הוא יכול למכור אותו גם ב-10 שקלים, זה עדיין לא מהווה אינדיקציה כמה יעלה הקליפר אצל הייבואן. בדיוק כמו שאני הייתי מחליט למכור לך את הלוח שעונים שלי ב- 3 שקלים, בטח לא היית יכול ללכת למוסכניק שלך ולהתרעם עליו למה הוא לוקח 100 ש"ח כש"חבר שלי נותן לי רק ב-3 שקלים". בכל מקרה, במקומך הייתי רוכש את הקליפר בEBAY ומרכיב אותו לבד, במידה ומעולם לא ביצעת פעולה כזו, הייתי ממליץ לך להעזר בחבר שמבין בנושא. כל הקליפר מחובר ב- 2 ברגים הנראים לעין המחברים אותו למזלג, ההחלפה פשוטה מאוד. תצטייד מראש בנוזל בלם DOT3 או DOT4 , ווודא שהחבר יודע גם לנקז אויר מהמערכת בסיום ההרכבה. יש אפשרות להגיע למוסך עם הקליפר ולבקש רק החלפה, אך לא הייתי מתפלא אם המוסך ייקח לך על העבודה 150-200 ש"ח, מתוך הנחה שהוא יכלול במחיר גם את עלות נוזל הבלם. כך שהתקנה במוסך תביא אותך לאותו המחיר שביקש המוסך מראש, ואז במקרה כזה עדיף כבר לתקן במוסך ולקבל אחריות על הקליפר.
 

nxdive

New member
אל תשבור את הראש אם אתה לא יודע

או שאין לך חבר שמבין אל תרכיב לבד זה בלם זה לא חתיכת פלסטיק
 

Saar30

New member
לא מדוייק

יש ב EBAY די הרבה חנויות שמוכרות ולא רק אנשים פרטיים. סער.
 

בורגמן

New member
אל תשכח שעל חלפים אתה משלם מכס 100

וכן ברור שאפשר להזמין מחו"ל וכול מוסך ירכיב לך. עלות משהו כמו עד 200 לדעתי דרך אגב יותר פשוט למצוא מישהו שטס לשם ושיביא איתו בתיק קליפר הוא מינייטורי ואז אתה חוסך הכול.
 

gulibuf

New member
ואלה תודה לכולם על העצות...

אז הבא שטס לטורקיה שייתן סימן... הבנתי שהמפעל של מ.ז עבר לשם...איזה קליפר בתיק...חחח
 
למעלה