מישהו יכול לתת לי פרטים על אגד +

  • פותח הנושא olli3
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

olli3

New member
מנהל
מישהו יכול לתת לי פרטים על אגד +

מישהו יכול לתת לי פרטים על אגד +
נתקלתי בזה באשקלון שהחליפו שם הכל ( מן חברה חדשה עד כמה שהבנתי) זה קשור להפרטות כי המחיר הוזל משמעותית וגם קו קריית גת אשקלון ( קו 25 ) הוזל משמעותית. מה ההבדל בין אגד לאגד +
 

levikon

New member
אגד+ היא חברה בת של אגד.

מישהו יכול לתת לי פרטים על אגד +
נתקלתי בזה באשקלון שהחליפו שם הכל ( מן חברה חדשה עד כמה שהבנתי) זה קשור להפרטות כי המחיר הוזל משמעותית וגם קו קריית גת אשקלון ( קו 25 ) הוזל משמעותית. מה ההבדל בין אגד לאגד +
אגד+ היא חברה בת של אגד.
כמו אגד אישי וכ"ו. זה אותם רכבים, אותם נהגים (עם משכורות אחרות) ואותו הכיס שאליו נכנס הכסף בסופו של דבר. זה הדרך של אגד להלחם בהפרטה...
 

olli3

New member
מנהל
אוקיי תודה

אגד+ היא חברה בת של אגד.
כמו אגד אישי וכ"ו. זה אותם רכבים, אותם נהגים (עם משכורות אחרות) ואותו הכיס שאליו נכנס הכסף בסופו של דבר. זה הדרך של אגד להלחם בהפרטה...
אוקיי תודה
זה מה שחשבתי בעתיד זה יהיה בכל הארץ?
 

אלון 58

New member
זה לא מה שהיה לפני-כן...

אגד+ היא חברה בת של אגד.
כמו אגד אישי וכ"ו. זה אותם רכבים, אותם נהגים (עם משכורות אחרות) ואותו הכיס שאליו נכנס הכסף בסופו של דבר. זה הדרך של אגד להלחם בהפרטה...
זה לא מה שהיה לפני-כן...
"אגד-תחבורה-צבורית",שהיה לה שתוף-פעולה עם מטרופולין על קווי תל-אביב באר-שבע 370 ו-380?
 

אוהד11

New member
אגד תחבורה ציבורית היא חברת בת מלאה

זה לא מה שהיה לפני-כן...
"אגד-תחבורה-צבורית",שהיה לה שתוף-פעולה עם מטרופולין על קווי תל-אביב באר-שבע 370 ו-380?
אגד תחבורה ציבורית היא חברת בת מלאה
של אגד והיא מופעלת בגלל התנגדות של אגד להוצאה מוחלטת של קווי ת"א-ב"ש. כיום היא נקראת "אגד אישי". "אגד פלוס תעבורה" היא שותפות בין אגד וקואופרטיב "תעבורה" בבעלותה של משפחת בונדי, וכל זאת בגלל קביעתו של משרד התחבורה, כי אגד ו- דן אינן יכולות להפעיל קווי תחבורה שיצאו למכרז ישירות תחת כנפיהן
 

846

Active member
אגד + היא חברה מיסחרית שרשאית

אגד+ היא חברה בת של אגד.
כמו אגד אישי וכ"ו. זה אותם רכבים, אותם נהגים (עם משכורות אחרות) ואותו הכיס שאליו נכנס הכסף בסופו של דבר. זה הדרך של אגד להלחם בהפרטה...
אגד + היא חברה מיסחרית שרשאית
להשתתף במיכרזים ללא קשר להסכמים שיש לאגד עם המדינה! רוב הנהגים באגד+ הם נהגים חדשים העובדים בחברה החדשה ולא באגד בתנאים אחרים לגמרי ועל חוזה אישי. לידיעתך: נהגי אגד + אינם זכאים לנסיעה חופשית בקווי אגד!
 

fireman

New member
זה אגד עם מדבקה אחרת

מישהו יכול לתת לי פרטים על אגד +
נתקלתי בזה באשקלון שהחליפו שם הכל ( מן חברה חדשה עד כמה שהבנתי) זה קשור להפרטות כי המחיר הוזל משמעותית וגם קו קריית גת אשקלון ( קו 25 ) הוזל משמעותית. מה ההבדל בין אגד לאגד +
זה אגד עם מדבקה אחרת
אותה הגברת בשינוי אדרת.
 

אורי404

New member
עדיין. עם כל ההוזלה במחירים, המחירי

מישהו יכול לתת לי פרטים על אגד +
נתקלתי בזה באשקלון שהחליפו שם הכל ( מן חברה חדשה עד כמה שהבנתי) זה קשור להפרטות כי המחיר הוזל משמעותית וגם קו קריית גת אשקלון ( קו 25 ) הוזל משמעותית. מה ההבדל בין אגד לאגד +
עדיין. עם כל ההוזלה במחירים, המחירי
המחירים הם מופרזים.
 

אורי404

New member
3.5 ש"ח זהו מחיר זול. הבעיה היא

לדעתי המחירים בסדר גמור 3.5 ש"ח
זה ממש זול לדעתי
3.5 ש"ח זהו מחיר זול. הבעיה היא
בתעריפים אחרים: אשקלון באר שבע זה 19 ש"ח. לשם השואה, מת"א לבאר שבע, בה המרחק גדול יותר מחיר הנסיעה הוא 13.70 ש"ח בלבד. גם מאופקים ומועצת אשכול לתל אביב המחירים הם מופרזים.
 
1. לשם השוואה../images/Emo140.gif...

3.5 ש"ח זהו מחיר זול. הבעיה היא
בתעריפים אחרים: אשקלון באר שבע זה 19 ש"ח. לשם השואה, מת"א לבאר שבע, בה המרחק גדול יותר מחיר הנסיעה הוא 13.70 ש"ח בלבד. גם מאופקים ומועצת אשכול לתל אביב המחירים הם מופרזים.
1. לשם השוואה
...
לא הבנתי על איזה שואה מדובר
כבר דובר על זה זה בגלל שהקו הופרט, ואין הגיון בין המחירים. נסעיה ת"א - ב"ש בקו ת-"א - אילת באגד עולה 23 ש"ח.
 

אורי404

New member
התכוונתי שהמרחק בין ת"א לב"ש גדול

1. לשם השוואה
...
לא הבנתי על איזה שואה מדובר
כבר דובר על זה זה בגלל שהקו הופרט, ואין הגיון בין המחירים. נסעיה ת"א - ב"ש בקו ת-"א - אילת באגד עולה 23 ש"ח.
התכוונתי שהמרחק בין ת"א לב"ש גדול
יותר מאשר בין אשקלון לבאר שבע. למרות הבדלי המרחקים המחירים הם גבוהים. לגבי נסיעה מת"א לב"ש - אין הגיון לנסוע בקו 394, אלא לנסוע בקו 370 בגלל הבדל המחיר.
 
הבנתי...

התכוונתי שהמרחק בין ת"א לב"ש גדול
יותר מאשר בין אשקלון לבאר שבע. למרות הבדלי המרחקים המחירים הם גבוהים. לגבי נסיעה מת"א לב"ש - אין הגיון לנסוע בקו 394, אלא לנסוע בקו 370 בגלל הבדל המחיר.
הבנתי...
אבל שוב, אין הגיון במחירים.
 
הבדל המחירים בין הקוים נועד ע"מ

התכוונתי שהמרחק בין ת"א לב"ש גדול
יותר מאשר בין אשקלון לבאר שבע. למרות הבדלי המרחקים המחירים הם גבוהים. לגבי נסיעה מת"א לב"ש - אין הגיון לנסוע בקו 394, אלא לנסוע בקו 370 בגלל הבדל המחיר.
הבדל המחירים בין הקוים נועד ע"מ
"להבריח" את הנוסעים מהקו היקר יותר, כדי שבקו ת"א אילת יסעו רק בין ת"א לאילת ולא ירדו בתחנות הביניים. אותו הדבר קיים גם בקווי ת"א אשקלון בקו 300 ו 362 (המהירים) המחיר בין ת"א לאשקלון הוא 21.50 ש"ח ובקוים המאספים המחיר הוא 25 ש"ח. ההבדל בין המחיר בין ב"ש - ת"א לב"ש - אשקלון נובע בעצם מהמכרז עצמו, בהצעות שהגישו החברות הם בעצם נתנו את המחיר שהם מוכנים לגבות עבור כל נסיעה ואת התמלוגים שהם ישלמו למדינה.
 

אורי404

New member
../images/Emo45.gif יש פה די הגיון. מה שכן, גם

הבדל המחירים בין הקוים נועד ע"מ
"להבריח" את הנוסעים מהקו היקר יותר, כדי שבקו ת"א אילת יסעו רק בין ת"א לאילת ולא ירדו בתחנות הביניים. אותו הדבר קיים גם בקווי ת"א אשקלון בקו 300 ו 362 (המהירים) המחיר בין ת"א לאשקלון הוא 21.50 ש"ח ובקוים המאספים המחיר הוא 25 ש"ח. ההבדל בין המחיר בין ב"ש - ת"א לב"ש - אשקלון נובע בעצם מהמכרז עצמו, בהצעות שהגישו החברות הם בעצם נתנו את המחיר שהם מוכנים לגבות עבור כל נסיעה ואת התמלוגים שהם ישלמו למדינה.
יש פה די הגיון. מה שכן, גם
המחיר מת"א לאשקלון הוא יקר. שוב, מת"א לב"ש עולה פחות וגם מת"א לעיר הקרובה לאשקלון - הרי היא אשדוד מחיר הנסיעה הוא 7.2 ש"ח בלבד, שזה כמעט שליש מחיר(!).
 
אבל שוב קטע ת"א אשדוד עבר הפרטה

יש פה די הגיון. מה שכן, גם
המחיר מת"א לאשקלון הוא יקר. שוב, מת"א לב"ש עולה פחות וגם מת"א לעיר הקרובה לאשקלון - הרי היא אשדוד מחיר הנסיעה הוא 7.2 ש"ח בלבד, שזה כמעט שליש מחיר(!).
אבל שוב קטע ת"א אשדוד עבר הפרטה
פה משרד התחבורה יש אינטרס ברור להוזיל את המחיר כדי להראות עד כמה ההפרטה הצליחה.
 

אורי404

New member
ואני חושב שאם באגד היו ממש רוצים

אבל שוב קטע ת"א אשדוד עבר הפרטה
פה משרד התחבורה יש אינטרס ברור להוזיל את המחיר כדי להראות עד כמה ההפרטה הצליחה.
ואני חושב שאם באגד היו ממש רוצים
להוזיל את המחירים, כמו בקו אשקלון-תל אביב ונניח שאכן לא מרשים להם להוריד מחירים (ואני, אגב, לא ממש מאמין בזה), הם היו יכולים לעתר לבתי המשפט ולתבוע כי יהיה בירור עם מה שקורה במחירי הנסיעה ובכך להוריד את התעריפים. במקרה של קו אשקלון-תל אביב מדובר בקו שיש בו נוסעים רבים.
 
האמן לי, אף אחד לא רוצה לנסוע ב394

הבדל המחירים בין הקוים נועד ע"מ
"להבריח" את הנוסעים מהקו היקר יותר, כדי שבקו ת"א אילת יסעו רק בין ת"א לאילת ולא ירדו בתחנות הביניים. אותו הדבר קיים גם בקווי ת"א אשקלון בקו 300 ו 362 (המהירים) המחיר בין ת"א לאשקלון הוא 21.50 ש"ח ובקוים המאספים המחיר הוא 25 ש"ח. ההבדל בין המחיר בין ב"ש - ת"א לב"ש - אשקלון נובע בעצם מהמכרז עצמו, בהצעות שהגישו החברות הם בעצם נתנו את המחיר שהם מוכנים לגבות עבור כל נסיעה ואת התמלוגים שהם ישלמו למדינה.
האמן לי, אף אחד לא רוצה לנסוע ב394
לבאר שבע, זה רק ב - 12:30 בלילה כשאין 370
. יש מלא רעש ב - 394, נדמה לך שאתה באיצטדיון. 370 שקט כמו אקווריום.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה