אגד+ היא חברה בת של אגד.מישהו יכול לתת לי פרטים על אגד +
נתקלתי בזה באשקלון שהחליפו שם הכל ( מן חברה חדשה עד כמה שהבנתי) זה קשור להפרטות כי המחיר הוזל משמעותית וגם קו קריית גת אשקלון ( קו 25 ) הוזל משמעותית. מה ההבדל בין אגד לאגד +
אוקיי תודהאגד+ היא חברה בת של אגד.
כמו אגד אישי וכ"ו. זה אותם רכבים, אותם נהגים (עם משכורות אחרות) ואותו הכיס שאליו נכנס הכסף בסופו של דבר. זה הדרך של אגד להלחם בהפרטה...
זה לא מה שהיה לפני-כן...אגד+ היא חברה בת של אגד.
כמו אגד אישי וכ"ו. זה אותם רכבים, אותם נהגים (עם משכורות אחרות) ואותו הכיס שאליו נכנס הכסף בסופו של דבר. זה הדרך של אגד להלחם בהפרטה...
אגד תחבורה ציבורית היא חברת בת מלאהזה לא מה שהיה לפני-כן...
"אגד-תחבורה-צבורית",שהיה לה שתוף-פעולה עם מטרופולין על קווי תל-אביב באר-שבע 370 ו-380?
אגד + היא חברה מיסחרית שרשאיתאגד+ היא חברה בת של אגד.
כמו אגד אישי וכ"ו. זה אותם רכבים, אותם נהגים (עם משכורות אחרות) ואותו הכיס שאליו נכנס הכסף בסופו של דבר. זה הדרך של אגד להלחם בהפרטה...
זה אגד עם מדבקה אחרתמישהו יכול לתת לי פרטים על אגד +
נתקלתי בזה באשקלון שהחליפו שם הכל ( מן חברה חדשה עד כמה שהבנתי) זה קשור להפרטות כי המחיר הוזל משמעותית וגם קו קריית גת אשקלון ( קו 25 ) הוזל משמעותית. מה ההבדל בין אגד לאגד +
שותפות של אגד וחברת תעבורהזה אגד עם מדבקה אחרת
אותה הגברת בשינוי אדרת.
עדיין. עם כל ההוזלה במחירים, המחירימישהו יכול לתת לי פרטים על אגד +
נתקלתי בזה באשקלון שהחליפו שם הכל ( מן חברה חדשה עד כמה שהבנתי) זה קשור להפרטות כי המחיר הוזל משמעותית וגם קו קריית גת אשקלון ( קו 25 ) הוזל משמעותית. מה ההבדל בין אגד לאגד +
לדעתי המחירים בסדר גמור 3.5 ש"חעדיין. עם כל ההוזלה במחירים, המחירי
המחירים הם מופרזים.
3.5 ש"ח זהו מחיר זול. הבעיה היאלדעתי המחירים בסדר גמור 3.5 ש"ח
זה ממש זול לדעתי
1. לשם השוואה3.5 ש"ח זהו מחיר זול. הבעיה היא
בתעריפים אחרים: אשקלון באר שבע זה 19 ש"ח. לשם השואה, מת"א לבאר שבע, בה המרחק גדול יותר מחיר הנסיעה הוא 13.70 ש"ח בלבד. גם מאופקים ומועצת אשכול לתל אביב המחירים הם מופרזים.
התכוונתי שהמרחק בין ת"א לב"ש גדול1. לשם השוואה...
לא הבנתי על איזה שואה מדוברכבר דובר על זה זה בגלל שהקו הופרט, ואין הגיון בין המחירים. נסעיה ת"א - ב"ש בקו ת-"א - אילת באגד עולה 23 ש"ח.
הבנתי...התכוונתי שהמרחק בין ת"א לב"ש גדול
יותר מאשר בין אשקלון לבאר שבע. למרות הבדלי המרחקים המחירים הם גבוהים. לגבי נסיעה מת"א לב"ש - אין הגיון לנסוע בקו 394, אלא לנסוע בקו 370 בגלל הבדל המחיר.
הבדל המחירים בין הקוים נועד ע"מהתכוונתי שהמרחק בין ת"א לב"ש גדול
יותר מאשר בין אשקלון לבאר שבע. למרות הבדלי המרחקים המחירים הם גבוהים. לגבי נסיעה מת"א לב"ש - אין הגיון לנסוע בקו 394, אלא לנסוע בקו 370 בגלל הבדל המחיר.
הבדל המחירים בין הקוים נועד ע"מ
"להבריח" את הנוסעים מהקו היקר יותר, כדי שבקו ת"א אילת יסעו רק בין ת"א לאילת ולא ירדו בתחנות הביניים. אותו הדבר קיים גם בקווי ת"א אשקלון בקו 300 ו 362 (המהירים) המחיר בין ת"א לאשקלון הוא 21.50 ש"ח ובקוים המאספים המחיר הוא 25 ש"ח. ההבדל בין המחיר בין ב"ש - ת"א לב"ש - אשקלון נובע בעצם מהמכרז עצמו, בהצעות שהגישו החברות הם בעצם נתנו את המחיר שהם מוכנים לגבות עבור כל נסיעה ואת התמלוגים שהם ישלמו למדינה.
אבל שוב קטע ת"א אשדוד עבר הפרטהיש פה די הגיון. מה שכן, גם
המחיר מת"א לאשקלון הוא יקר. שוב, מת"א לב"ש עולה פחות וגם מת"א לעיר הקרובה לאשקלון - הרי היא אשדוד מחיר הנסיעה הוא 7.2 ש"ח בלבד, שזה כמעט שליש מחיר(!).
ואני חושב שאם באגד היו ממש רוציםאבל שוב קטע ת"א אשדוד עבר הפרטה
פה משרד התחבורה יש אינטרס ברור להוזיל את המחיר כדי להראות עד כמה ההפרטה הצליחה.
האמן לי, אף אחד לא רוצה לנסוע ב394הבדל המחירים בין הקוים נועד ע"מ
"להבריח" את הנוסעים מהקו היקר יותר, כדי שבקו ת"א אילת יסעו רק בין ת"א לאילת ולא ירדו בתחנות הביניים. אותו הדבר קיים גם בקווי ת"א אשקלון בקו 300 ו 362 (המהירים) המחיר בין ת"א לאשקלון הוא 21.50 ש"ח ובקוים המאספים המחיר הוא 25 ש"ח. ההבדל בין המחיר בין ב"ש - ת"א לב"ש - אשקלון נובע בעצם מהמכרז עצמו, בהצעות שהגישו החברות הם בעצם נתנו את המחיר שהם מוכנים לגבות עבור כל נסיעה ואת התמלוגים שהם ישלמו למדינה.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.