מישהו יכול לענות לי על זה

מישהו יכול לענות לי על זה

אני לא מבינה את השאלות אללו אולי מישהו סוף סוף יענה לי בפנותך שמאלה מכביש חד סטרי לכביש דו סטרי, בו נתיב אחד לכל כיוון, עליך: א. להתחיל את הפנייה כשרכבך נמצא בצד שמאל של הכביש ממנו אתה פונה ולהיכנס לצד שמאל של הכביש אליו אתה פונה ב. להתחיל את הפנייה כשרכבך נמצא בצד שמאל של הכביש ממנו אתה פונה ולהיכנס לצד ימין של הכביש אליו אתה פונה ג. להתחיל את הפנייה כשרכבך נמצא במרכז הכביש ממנו אתה פונה ולהיכנס לצד ימין של הכביש אליו אתה פונה ד. להתחיל את הפנייה כשרכבך נמצא בצד ימין של הכביש ממנו אתה פונה ולהיכנס לצד שמאל של הכביש אליו אתה פונה
 

Superdror

New member
התשובה היא ב.

למה ? כי אנחנו פונים מכביש חד סטרי (כיוון תנועה אחד) לכביש דו סטרי(שני כיווני תנועה). כלומר, אנחנו פונים מהנתיב השמאלי ביותר - לנתיב הימני - הנתיב בו כיוון הנסיעה זהה לשלנו.
 
מחזק את דבריך.

את מתחילה בשמאלי כי את פונה שמאלה וזה חד סטרי אז אף אוטו לא יבוא ממול, ופונה לנתיב הימני כי את נכנסת לדו סטרי ואת לא רוצה שיבוא מולך רכב
 
למעלה