מישהו יכול לנסות לעזור בבקשה??

מישהו יכול לנסות לעזור בבקשה??

היי! הבכן לפני כמה לילות היה לי חלום מוזר מאוד חלמתי שאני בחוות סוסים שלא הייתי בה כבר כמה שנים היו במקום סוסים עדר אריות... ואני ניסיתי כל פעם להתחמק מהם.. מישהו ידיד שלי לא ממש קרוב כל הזמן תפס אריה וזרק אותו כמה מטרים הלאה כדי שלא יפגע בי עד שאחד מהאריות נשמט לו מהיד והוא רץ לקראתי והחל לאכול אותי ביד .. משום מה מאז שהייתי ילדה קטנה אני "שולטת" בחלומות שלי וידעתי שאני חולמת, הדבר המוזר שקרה וזה בחיים לא קרה לי! זה שראיתי את עצמי חולמת את החלום.. ראיתי את עצמי שוכבת במיטה ישנה חולמת ואפילו בוכה מהחלום כשראיתי את עצמי אמרתי לעצמי להתעורר והתעוררתי.... מישהו יכול לנסות לעזור לי????? זה היה ממש מפחיד לראות את עצמי ככה ישנה זה קרה למישהו חוץ ממני איב נ.ב- באמת בכיתי כשישנתי..
 

peregin

New member
אולי..

אולי הייתה לך חוויה אסטרלית OBE=OOBE=Out of the Body Experience תנסי לחפש על אחד מהם חומר באינטרנט - אני כמעט 100% בטוח שזה זה אממ... בהצלחה זה כלי שאם תלמדי איך לשלוט בו את יכולה באמת להיעזר בו הרבה בחיים אז אל תפחדי מזה בכל מקרה. מקווה שעזרתי, נדב
 

hilato

New member
עזרה

לפי דעתי שאני חולמת חלומות רבים ויודעת לפרשם... ידידך בחלומך הוא בן אדם קרוב וישמור עליך אפילו במקרה הכי גרוע שהוא יפגע... והאריה שנשמט מידיו אומר שהוא איננו הצליח להתגבר על בעיה כלשהי בכדי לעזור לך... לפי דעתי חלומך בא לומר שידידך רוצה לעזור לך והוא ידיד טוב מאוד אבל בבעיה כלשהי הוא אינו יכול לעזור. את הבעיה תהיה צריכה להבין לבדך, הבעיה יכולה להיות בעתידך או בעברך... הבכי קרה לי וזה קורה מהלם אין להתרגש ממנו.. מקוה שעזרתי.
 
למעלה