מישהו יכול למצוא לי תמונות

katykr

New member
מישהו יכול למצוא לי תמונות

של דליק ווליניץ? אני מנסה להסביר לאמא שלי מי זה והיא לא זוכרת, אז אולי כמה תמונות יעזרו.
 
לא מצאתי תמונה, אבל

ביום ראשון, אחרי "מבט", משודרת בערוץ 1 (בשידור חוזר) הסידרה "קו 300", שדליק ווליניץ´ משתתף בה (אולי לא בכל הפרקים). חוץ מזה, אולי אמא שלך תזכור את התכנית "שמיניות באוויר".
 
או בערוץ הופ.. ../images/Emo60.gif

יש לו איזה תוכנית עם שלוק. ניסיתי למצוא לך באתר של הופ, אבל הוא לא זז לי... [www.hop.co.il]
 

katykr

New member
אני לא יודעת מתי שודרה הסדרה

שמיניות באויר, אבל הצגת זאת כאילו הדור המבוגר יותר יזכור... ואילו עלינו לארץ לפני 13 שנים, כך שלא בטוח שהיא תזכור... אבל אני אשאל בכל זאת.
 

SnoopyS*GirL

New member
גלי, יש לי שאלה קטנה אלייך ../images/Emo13.gif

איך עשית את ה-R שליד השם שלך?
 
סליחה שאני מתערב, אבל

אני חושב שככה: הפעילי את מקש Num Lock (אם אינו פעיל), החזיקי את מקש אלט לחוץ והקישי במקלדת הנומרית 0174. התוצאה: ® את הקוד המספרי של תווים חריגים אחרים תמצאי במפת התווים (בתפריט התחל => תכניות עזרים, או במיקום אחר אצלך). תוכלי להגיע אל המפה גם דרך תפריט התחל => הפעלה והקשת הפקודה: charmap. במפת התווים עלייך לבחור תחילה את הגופן (ההודעות ב"תפוז" נכתבות בגופן Arial). אחר כך לחיצה על התו המבוקש בטבלה תציג את הקוד שלו למטה מימין (או משמאל במערכת הפעלה עברית). אגב: אם את כבר במפת התווים, את יכולה גם להעתיק את התו ואחר כך להדביקו בשיטה הרגילה (תפריט עריכה: העתק והדבק, או: קונטרול C וקונטרול V).
 

SnoopyS*GirL

New member
תודה רבה ! ../images/Emo8.gif

אבל לא הצלחתי להפעיל את הcharmap אצלי, זה הוציא לי הודעה שגיאה שזה לא מוצא את זה.
 
אם ככה

את צריכה להתקין את מפת התווים מהתקליטור של מערכת ההפעלה: התחל => הגדרות => לוח הבקרה => הוספה/הסרה של תכניות => התקנת Windows => כלי מערכת => פרטים => מפת תווים (האמור כאן מתייחס לחלונות 98 מהדורה שנייה; אני מניח, שבגירסאות אחרות השיטה דומה). נובע מכאן, שהמיקום המקורי של קיצור הדרך למפת התווים הוא בתפריט התחל => תכניות => עזרים => כלי מערכת. הערה: אם את מדביקה תו שהעתקת מהמפה או מנסה ליצור את התו בשיטה הראשונה שהצעתי, אבל מקבל תו שונה, סימן שהגופן במסמך, שבו את מנסה להדביק את התו, שונה מהגופן שממנו העתקת את התו. חשוב לתאם את הגופנים הן במפה והן במסמך.
 

2_be

New member
יש היום בידיעות אחרונות, בדף האחרון

איזה עיתוי
 
למעלה