מישהו יכול להסביר לי... איזה סיפור עומד מאחורי זה? מטוס 4X-ATK: לפני? אחרי?
david80 Member 8/10/05 #1 מישהו יכול להסביר לי... איזה סיפור עומד מאחורי זה? מטוס 4X-ATK: לפני? אחרי?
david80 Member 8/10/05 #2 את התשובה כבר מצאתי בארכיון: http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=1151&msgid=55326398 וב-Ynet!
את התשובה כבר מצאתי בארכיון: http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=1151&msgid=55326398 וב-Ynet!
נ נועם04 New member 8/10/05 #3 למיטב זכרוני ביצע נחיתת חירום לאחר כשל מע' הידראולית ובגלל ניהול כושל של חילוץ המטוס תוך שימוש בציוד לא נכון נפגע המטוס בצורה לא הפיכה והוחלט להשביתו
למיטב זכרוני ביצע נחיתת חירום לאחר כשל מע' הידראולית ובגלל ניהול כושל של חילוץ המטוס תוך שימוש בציוד לא נכון נפגע המטוס בצורה לא הפיכה והוחלט להשביתו
david80 Member 8/10/05 #4 ושאלה אחרת, מה זה עושה בטולוז? http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=395508
T T281 New member 9/10/05 #10 14 ההזמנות למטוס בוטלו לפני 3 שנים. 12FOR BRITISH EUROPEAN 2 for Druk Air.
T T281 New member 9/10/05 #11 פעם טורקיש טסה לכאן עם RJ85 ? מאיפה בטורקיה? מישהו זוכר עוד טיסות לתל אביב עם המטוס הזה??
A arielguelman New member 9/10/05 #14 ../images/Emo41.gifמטוס מעולה רק חבל ששום חברה בארץ לא קנתה אותם או החכירה
א ארזS New member 9/10/05 #15 לפני כמה שנים ארקיע רצתה לקנות כמה ג'מבולינו כאלה, אך היא לא קיבלה אישור להפעלתם משדה דב ולכן ביטלה את הרכישה.
לפני כמה שנים ארקיע רצתה לקנות כמה ג'מבולינו כאלה, אך היא לא קיבלה אישור להפעלתם משדה דב ולכן ביטלה את הרכישה.
א ארזS New member 9/10/05 #18 אולי הסיבה לא היתה אורך המסלול אחרת הם בכלל לא היו חושבים על זה. נראה לי שהסיבה שהם לא קיבלו אישור היתה הרעש שמטוס סילון 4 מנועי זה משמיע...
אולי הסיבה לא היתה אורך המסלול אחרת הם בכלל לא היו חושבים על זה. נראה לי שהסיבה שהם לא קיבלו אישור היתה הרעש שמטוס סילון 4 מנועי זה משמיע...
D danidin1985 New member 12/10/05 #24 מטוסי AVRO הם לא רק STOL אלא גם מאד מאד שקטים לכן איני רואה שום סיבה למה לא מפעילים אותם בארץ. הם היו בלי שום בעיה ממריאים ונוחתים בראש-פינה, קרית-שמונה ואפילו באר-שבע שלא לדבר על מסלולים אחרים
מטוסי AVRO הם לא רק STOL אלא גם מאד מאד שקטים לכן איני רואה שום סיבה למה לא מפעילים אותם בארץ. הם היו בלי שום בעיה ממריאים ונוחתים בראש-פינה, קרית-שמונה ואפילו באר-שבע שלא לדבר על מסלולים אחרים
T T281 New member 9/10/05 #17 ארקיע תכננה לרכוש RJ115 בתצורה .... בתצורה סופר דחוסה של 128 מושבים (6 לרוחב כנראה?)