מישהו יכול להסביר לי

מישהו יכול להסביר לי

איך אני יכול לשחק עם חבר שלי ברשת פיפא 2005? ומה ההבדל בין מולטי פלייר לאון ליין?
 

igurman

New member
יש...

יש ספציפית בפיפא הבדל בין שני המצבים. אונליין זה משחק המולטי המקורי, שיש שם כל מיני חדשות, טורנירים, ליגות, רקורדים של שחקנים,, ומה לא... ומולטי זה משחק נגד חבר דרך אייפי. (או להפך, אני לא סובל ת'משחק הזה, GO NBA
)
 

bebi vegeta1

New member
שניהם מעפנים :p

NBA STREET שיהיה לPC אז יהיה משחק שווה למרות שPES4 לא רע^^
 

bebi vegeta1

New member
חח ת'רואה זה לא פאגי כמו NBA הרגיל

אלוהים EA כאלה מעפנים גם ב2005 הם מניחים מראש שאנשים ירוצו לקנות שלט בשביל החרא הזה? או שישחקו עם שלט? זה פיגור שכלי מקלדת שולטת לעד:p
 
הקפצה

אף אחד לא שיחק במולטי פלייר? מישהו יכול לפחות להפנות אותי לאיזה מדריך בנושא, לא מצאתי.
 

igurman

New member
אתה משחק עם חבר דרך אייפי

נכנס למצב מולטי שם בוחר למשל "CREATE" או "HOST", משהו בסיגנון. אומר לחבר שלך את האייפי שלך שאותו תוכל לברר ע"י לחיצה על התחל > הפעלה > תכתוב CMD > תכתוב ipconfig. או להיכנס לאתר whatismyip.com. באותו מסך של המולטיפלייר חברך בוחר ב"JOIN" ומתחבר אליך ואתם משחקים.
 

igurman

New member
לא צריך לעשות כלום

חוץ מלדאוג שהפורט של הפיפא לא חסום ע"י פיירוול (שיכול לנבוע מהימצאות נתב[ראוטר])
 
למעלה