מישהו יכול להסביר לי בקצרה

  • פותח הנושא p10w
  • פורסם בתאריך

p10w

New member
מישהו יכול להסביר לי בקצרה

איך עושים ווילי? אל תדאגו אני לא הולך לדפוק באיילון כולה להתאמן פה במגרש ליד הבית!! לא יודע אם זה משנה אני מדבר על 50 סמק! יש איזה עצות?טיפים?
 

45degrees

New member
מביאים את הפדל של הרגל החזקה

בערך לרבע דרך למטה. ואז תוך כדי משיכה בכידון מורידים את הרגל חזק למטה. הקידמי עולה בשלב זה. אם הגזמת - האופניים יעשו הר ויברחו לך מתחת לרגליים. אם יש לך מזל - אתה נשאר על הרגליים ולא משתטח על הישבן. כעת - תוך שליטה בסל"ד המנוע, ופמפום של הבלם האחורי אתה שולט על גובה הקידמי ומהירות הרכיבה.
 

p10w

New member
אפשר הסבר קצת יותר ברור?

בלי הקטע עם האופניים והציניות?:)
 

SHOOGIE

New member
יהיה לך קשה לקבל הסבר קצת יותר ברור

זאת מכיון שעלייה לווילי היא פעילות מסוכנת אשר לא נוהגים להמליץ עליה כאן בפורום, למרות שנהנים לבצע אותה בכל הזדמנות. בנוסף, ממש נהנים לצחוק כאן בפורום על בקשות הסבר לווילי, אתה לא הראשון ולא האחרון שייענה בציניות כתגובה לשאלה שכזו. ועכשיו רגע רציני, 50 סמ"ק בעיקרון יותר קשה להעלות לווילי בגלל היעדר הכוח בגלגל האחורי, שלא כמו באופנועי 600 ומעלה בהם הכוח שופע והמשימה יותר פשוטה, הבעיה ב50 סמ"ק היא להחזיק את הווילי אחרי שעלית, שוב, כי אין מספיק כוח להרים את הקטנוע/אופנוע. יש כאלו שנעזרים ברגליים לעלות מעמידה מוחלטת וממשיכים לנסיעה בווילי. ויש כאלו שתופסים מעט מהירות, ואז בתנועה חזקה מטים את משקל הגוף אחורה ופותחים מצערת (עד כמה ש50 סמ"ק מאפשר) וכך עולים לווילי. אבל מנסיון, ווילי ב50 סמ"ק הוא משימה ממש לא קלה, וגם אחרי שמצליחים, זה עדיין לא ווילי מרשים כמו באופנוע ספורט ומאוד קשה להמשיך לנסוע, ואני מתאר לעצמי שזה גם לא מהנה באותה מידה. בכל מקרה, אם אתה ממש רוצה, בהצלחה, ובזהירות, נפילה על התחת מלווה בקטנוע על בית החזה יכולה להיות קטלנית.
 
למעלה